Annuleren bestelling zonde opgave van reden, telefonisch niet bereikbaar

Ik had een pan besteld, zonder opgave van reden werd de bestelling geannuleerd. Gelukkig het bedrag wel gecrediteerd gekregen. Het product is nog steeds beschikbaar op hun website en er staat dat er voorraad is. Proberen te bellen, maar wordt niet opgenomen,

Bestelling niet kunnen leveren, maar aankoopbedrag niet terug betalen

Eind juli een bestelling geplaatst en betaald. Na enige tijd een mail ontvangen dat de bestelde pannen niet geleverd konden worden. Hierna een mail ontvangen of ik mijn gegevens wilde toesturen voor het terugbetalen, maar het terugstorten van het aankoop bedrag is tot op heden niet ontvangen. Op zich raar gezien de bestelling en betaling digitaal zijn verlopen. Hierna nog een paar keer gemaild zonder daarop antwoord te krijgen. Ook telefonisch niet bereikbaar. Zeer slecht.

Annulering bestelling zonder opgave van reden, twee keer achter elkaar

Vorige week een paar pannen besteld, maar deze werden vreemd genoeg zonder reden geannuleerd. Ik dacht dat het om een Klarna fout ging, dus gisteren de pannen opnieuw besteld. En net de bestelling weer geannuleerd. De pannen zijn gewoon op voorraad, en de betaling (via Klarna) is goed verlopen.

Bestelling en betaling gedaan en niks meer gehoord!

Heb op 15-08-2023 een snelkookpan besteld en betaald van €199,- en geen bevestiging gehad, Meerdere malen gebeld via de whatsapp contact opgenomen gemaild, nooit antwoord gekregen.

BIJNA perfect

Ik heb per app contact gehad over een set die niet op voorraad was. Dit snel nagzocht en kon dit weer bestellen. De terugkoppeling was snel. Enige, maar dan ook enoge minpunt was dat er bij de set ook een glasdeksel zat. Ik heb toen een app gestuurd. Netjes gereageerd dat ze het gingen uitzoeken. Ik bem daarna gebeld met excuses, omdat glasdeksel er niet bij hoorde… jammer maar wel erg netjes en correct verloprn. Alleen daarom zal ik ze al aanbevelen

Besteld en kort erna al in huis. Er werd zelfs gebeld of ze zijn geleverd. Goede service en tevreden met mijn Fissler pannenset.

Erg tevreden

Super blij met de prachtige Ruffoni pannen en erg fijn dat ze snel geleverd werden. Helemaal tevreden dus!

blij geweldig

Ja ik heb de pan in goede orde ontvangen ben er erg blij mee bedank. lieve groet

Klantgericht meedenken

Omdat mijn bestelling niet leverbaar bleek werd er contact opgenomen over een alternatief. Toen ik daar vervolgens toen het was aangekomen toch niet helemaal gelukkig mee was werd er zonder morren een nieuwe oplossing gevonden. Blij mee!

Prima service, snelle levering!

De pannenset die ik besteld had, was niet leverbaar. Er werd dezelfde dag nog telefonisch contact opgenomen om naar een oplossing te kijken. Hier zijn we snel uitgekomen. Nog netjes gebeld of alles naar wens was opgelost. Top service!

Alles is goed gegaan

super klantvriendelijk

Tevredenheid klant staat echt voorop, snelle levering, doen wat ze beloven! helemaal top!

Vorige week heb ik een Fissler pannenset besteld bij LUX. De pannen zijn snel en netjes afgeleverd. Ik ben super blij met mijn pannenset. Ik was blij verrast dat er persoonlijk nog contact met je opgenomen wordt met de vraag of alles naar wens is verlopen. Bedankt voor jullie top service!

Zeer slechte service. Niet bereikbaar, geen antwoord op mails

pannenset besteld, verkeerde geleverd. Pannenset op eigen kosten terug gestuurd maar betaling bij Klarna blijft open staan. Zijn telefonisch nooit bereikbaar en reageren niet op mails.

Mooie website en goed op hoogte gehouden betreft levering pan.

Prachtige pannenset voor een aantrekkelijke prijs

Ik had een prachtige Fissler pannenset besteld. Wel een investering, maar op deze website beduidend goedkoper dan elders. Jammer dat de losse speciale pannen niet allemaal verkrijgbaar zijn. De pannen koken geweldig met minder energie. Ik kan de kookplaat wel één of twee cijfers lager zetten dan bij mijn oude pannen. De set is netjes thuis bezorgd. Ik ben heel tevreden.

Prima snelkookpan!

De snelkookpan doet het uitstekend. De levertijd liep echter enige dagen uit.

Prima snelkookpan waarbij koken het kort en gemakkelijk wordt

Eenvoudig in gebruik . Mooi design

goede communicatie! top!

ze doen wat ze beloven en denken met je mee, bij problemen doen ze hun best om het op te lossen, ookal ligt dit niet aan hun maar bijv. aan het transportbedrijf.

nog steeds niet geleverd...

helaas nog steeds niet geleverd...

Zeer goed.

Goede communicatie en snelle levering.Blij met mijn grillpan!

Mooie pannen, goede service, zeer tevreden.

Heel blij met mijn nieuwe pan. Mooie vormgeving, handig in gebruik, prima prijs-kwaliteitverhouding, vriendelijke hulp bij bestellen. Een echte aanrader!

Overzichtelijk en snelle service! Super blij met mijn nieuwe pan

Super service en snelle levering!

Mooie overzichtelijke site en mooie pannen!

Fantastische site voor pannen

Gemakkelijke site, uitstekende service, snelle levering, kortom perfect.