Heel goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle afwerking, prima communicatie en snelle levering

top bedrijf

zeer vriendelijk personeel, heb je vragen ze staan je altijd netjes te woord en ze geven goed advies.

Kwaliteit van de posters super

Bestelling snel geleverd Prijs / Kwaliteit prima

goede service

na een probleem met een eerdere bestelling hebben we snel een passende oplossing aangeboden gekregen.

Top, snelle communicatie!

Snel en vriendelijke mensen

Boekje ziet er fantastisch

Super service, mooie kwaliteit

geweldig bedrijf met een uitstekende service

Spandoek besteld, hier had ik een paar vragen over netjes gebeld en aan de telefoon goed te woord gestaan. Hierdoor kon ik de bestelling in een keer afmaken. Wat ook fijn is dat je niet eerste een "bandje" krijgt

Geweldige service!

Al jaren bestellen we diverse drukwerk & spandoeken. Er wordt altijd meegedacht en gekeken bij onvolkomenheden van onze kant, super service.

Prettig contact en kwalitatief goed product

Vragen worden gelijk persoonlijk opgepakt. Er wordt met je meegedacht. Prijs kwaliteit goed!

zeer goede en snelle service

Al enige tijd klant en altijd zeer tevreden! Snelle levering, altijd een mooie product geleverd. Als er iets niet klopt, wordt er netjes contact opgenomen.

Uitstekende klantgerichte service!

Veel drukwerk komt aan op persoonlijke uitingen, en daarin kan Drukwerkconcurrent uitstekende service bij bieden.

Goede snelle service

Het drukwerk van uitstekende kwaliteit en snelle levering

Snelle, duidelijke en vriendelijke service met een goed eindresultaat!

altijd goed

komaltijd weer terug

Snel kwaliteit en scherpe prijs

Snel (aangepast) drukwerk geleverd

Fantastisch bedrijf en geweldige service

Erg goed geholpen met de aanschaf van reclame banners. Snelle levering en vriendelijke mensen.

Topdrukwerk tegen prima prijzen!

DrukwerkConcurrent overtreft verwachtingen! Uitstekende service, snelheid en kwaliteit. Ze leveren topdrukwerk tegen betaalbare prijzen. Een absolute aanrader!

Fijne communicatie, perfecte levering volgens afspraak. Super!

Banners (her)besteld, na 5 jaar waren de bestanden zó teruggevonden en ze zagen er wederom perfect uit. Ik heb nog geen betere prijs-kwaliteit-verhouding gevonden. Aanrader!

Uitstekende ervaring met Drukkerij Drukwerk Concurrent

Het creatieve proces was moeiteloos en de feedback op ons ontwerp was eerlijk en constructief. Het team begreep onze visie en bracht deze tot leven met een passie die je niet vaak tegenkomt. Wat deze ervaring echt onderscheidde, was het persoonlijke tintje. Ze namen de tijd om ons te begrijpen, beantwoordden al onze vragen met geduld en hielden ons op de hoogte. Voor wie op zoek is naar meer dan alleen afdrukken op papier, beveel ik hen van harte aan. Dank aan het toegewijde team voor een top ervaring!

Goede service, goede kwaliteit

Al jaren naar volle tevredenheid

geweldige service

Al meerdere keren besteld bij DrukwerkConcurrent en altijd wordt er prettig mee gedacht en geluisterd naar de wensen. Mooie kwaliteit, of het nu een vlag voor de carnaval is, posters of een tuindoek voor een verjaardag.

Vertrouwd en betrouwbaar.

Zonder twijfel worden calculaties en drukproeven geaccordeerd omdat het altijd goed is. Ook de levertijd is iets waar we zeer tevreden over zijn. De bezorgers staan al in de startblokken als we het concept nog moeten opsturen.

Goed gecontroleerd en geleverd volgens afspraak

Van eigen ontwerp kalenders laten maken. Drukker heeft de layout goed gecontroleerd en op fouten gewezen. Deze hersteld en daarna zijn de kalenders volgens afspraak geleverd.

Goed gedaan

goede afspraak gemmakt en netjes gewerkt