Perfecte en snelle communicatie en prima afhandeling; fijn contact

in 1 regel samengevat

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Zijn vaak een beetje slordig, wat goed nakijken van drukproeven noodzakelijk maakt. Prijzen zijn goed behalve bij lage aantallen. Kwaliteit is perfect. Communiceren snel en plezierig.

Keurig werk van hoge kwaliteit.

Luisteren goed naar je als klant en weten dan ook precies welke keuze het beste gemaakt kan worden. Een tevreden klant.

Prima voor elkaar

Denken heel goed mee, lossen problemen op en leveren goed werk

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Super fijne service

Alleen jammer dat het foto behang/airtex niet op rollen kwam. Was lastig werken. Maar gezien h het uitbesteed wordt is het wellicht handig dit door te geven aan het andere bedrijf.

Zou er een overtreffende trap van uitstekend zijn dan was dat mijn score geweest.

Zelf geeft ik nergens een 10 voor vandaar. Ten opzichte van verwacht levermoment vaak een dag later, hierin zou ik een aanpassing doen. Nog één ding, de kosten lopen snel op. P/s Mijn achternaam is Ooijman, waarschijnlijk heb ik eea niet goed aangeleverd.

Topbedrijf!!

Ok!

Goed in ontwerp en druk

Prachtige flyers. Duurde wel even voordat ze binnen waren.

Snel

Snel duidelijk en goede producten

Top!!

Na eerdere bestellingen weer hier terug gegaan en wederom super communicatie en afhandeling.

Zeer goed service

Snelle reactie op vragen en niet totaal onbelangrijk zeer tevreden over het geleverde product.

Product niet geschikt voor buiten op aanhanger

Positief : Stickers snel geleverd, druk goed kleur goed Negatief: Ondanks goed schoonmaken en ontvetten bleven de stickers niet zitten op aanhanger. Alles moeten verwijderen en weggooien. Jammer van de €450

Hi Edward, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de geleverde stickers. Je kan je uiteraard altijd bij ons melden als je niet tevreden bent. Voor zover ik na kan kijken hadden we nog geen reactie van je ontvangen. Eén van mijn collega's zal persoonlijk contact met je opnemen om te bespreken hoe we het kunnen oplossen en zorgen dat je weer super tevreden bent over DrukwerkConcurrent! Groet, Team DrukwerkConcurrent

Zeer goede service en goed drukwerk.

Zeer goede service en goed drukwerk.

super meegedacht en verzorgd

Heel mooi product met extra service geleverd.

Geweldige service, duidelijke communicatie

Top bedrijf! Klantenservice is super, bestellingen worden netjes verpakt. Bij vragen word je vriendelijk en snel geholpen. Zeker een aanrader!

duidelijk en helder

Prima kwaliteit geleverd

Fijn dat er ook gecheckt wordt of alles wel klopt wat je aanleveren. Ik had een afwijkende maat opgegeven en Drukwerk concurrent gaf mij dit aan of het werkelijk zo de bedoeling was. Na de correctie kreeg ik de bestelde artikelen perfect en in de juiste maat geleverd. De levertijd was hierdoor een dag later, maar dat is logisch. Volgende keer bestel ik hier weer.

Snel werk

Wordt snel gereageerd en prima prijs. Goede kwaliteit.

Helemaal goed.

Heel goed geholpen bij het maken van een flyer. Goed meegedacht en prima service.

Betrouwbaar, snel en betaalbaar!

Ik ben heel tevreden met het geleverde werk, het ziet er keurig uit, de levering is snel en betaalbaar.

Goede service, fijn contact

worden altijd goed geholpen, ontwerpen die jullie maken zijn vaak ook zeer naar wens. als er iets mis is met een product word het goed opgelost.

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Goed werk en snel geleverd tegen een redelijke prijs.