Iedere keer weer een perfecte levering

Voor al mijn knutselprojecten maak ik aluminium behuizingen met behulp van platen en hoekprofielen. Alles is altijd precies op maat, zodat het kastje maken altijd makkelijk gaat. En het verpakken is ook altijd perfect.

Geheel naar tevredenheid .

Voor mij als particulier super organisatie , voldoet geheel aan mijn vraag .

Vriendelijke en vlotte service zowel online als telefonisch

Correcte (op de millimeter nauwkeurig) en snelle levering van bestelde producten. Ben zeer tevreden.

precies geleverd wat besteld

De maatvoering was exact. Opties ziet het er strak uit. Redelijk vlot opgeleverd.

Snelle en complete levering, blij mee.

Goede service tegen nette prijzen en snelle levering volgens afspraak.

Zeer goede service

Service is perfect. snel, duidelijk en voor elk project hebben zij de juiste materialen. elke gewenste maat is mogelijk. En snel geleverd.

Great Company

Bestelling precies op maat!✨

Correcte levering

Alles netjes precies op maat. Net onbeschadigd aluminium geleverd.

Goede ervaringen snelle levering

Gewoon goed geregeld!

Na wat vragen werd ik keurig te woord gestaan, en ook nog terug gebeld. Prima geregeld, en dus zeer tevreden. Levering was correct, en ook de verpakking. Dikke tien.

Tja, zij zijn er. De bedrijven die beloven en waar maken, wat zij beloven. Dit is er een van. Meer doen zij niet. En meer is niet nodig. Top.

Prima afhandeling na telefonisch kontakt

Er was een probleem met de verzending, maar dat is keurig opgelost. Het product is prima.

snel en goed geregeld

perfect op maat gemaakt snelle levering

Bij telefonische contact goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Bestellen en leveren verliep gemakkelijk en goed.

Goede service en fijne opties voor het op maat laten produceren

Goede service en fijne opties voor het op maat laten produceren. Ik heb een aantal balken op maat laten maken en daarin gaten laten boren. Dit maakte mijn assemblage proces super fijn!

Mooi werk!

Op tijd geleverd, goed beschermd en precies op maat.

Goede ervaring

Perfecte maatvoering

Keurige snelle service

Snel geleverd, keurig verpakt Top

goed en netjes verpakt

prima service snelle levering

Geweldige service

Snel en telefonisch kan ik bij jullie terecht voor advies

Werkt simpel en snel

Dit werkt heel mooi. Snel bestellen en snel leveren

gewoon correct

Geleverd zoals omschreven. Fijn dat dit soort leveranciers bestaan. Prijs ondergeschikt aan verkrijgbaarheid, wat ons betreft.

Prima product

Uitstekend product. Snel geleverd en goed verpakt.

superservice

Snelle levering en goed meedenken om het probleem op te lossen. Aanrader!

Goed bedrijf

order verwerking zou sneller kunnen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.