Laden reviews...
Laden reviews...
210 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews laten overwegend tevreden klanten zien met snelle levering en accurate afmetingen. Veel feedback benadrukt kwaliteit en duidelijke communicatie. Enkele meldingen over langere levertijden of lichte problemen, maar de algemene ervaring is positief.
Snelle levering
Beveelt aan
24 June 2026
Karl
Maastricht
Ze moeten op hun site aangeven dat ze een waardeloze vervoerder hebben, deze is op geen enkele mogelijkheid bereikbaar, en leveren tot 22;00!!!!! af. Wij zijn een bedrijf en om 17h30 gesloten, andere afspraak is niet mogelijk. Als er niet afgeleverd kan worden gaat de bestelling terug en mag er opnieuw afgetikt worden voor de levering. Enige optie is een neerzet toestemming geven, alsof mijn spullen op een industrieterrein er morgen dan nog liggen. Ik bestel hier nooit meer wat.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Loek
Bocholtz
Precies de goede afmeting, en heel goed verpakt!
Beveelt aan
24 June 2026
Jaap
WILP
Laste bestelling kreeg ik een stuk aluminium rechthoekige buis die niet strak rechthoekige is waarmee ik het niet kan gebruiken zoals de bedoeling was, als ik mijn volgende bestelling kom ophalen zal ik het laten zien.
Beveelt aan
23 June 2026
Nuno
delfts
Correcte afhandeling van de bestelling
Beveelt aan
23 June 2026
caspar
Grathem
Snel geleverd.
Beveelt aan
22 June 2026
Frank
Heiloo
fewfsd
Beveelt aan
22 June 2026
Menno
Hoofddorp
Mooie dorpels goed ingepakt allen een andere transporteur nemen. Pakket is waarschijnlijk onder op vloer gelegen de opstaande randen waren verbogen , bij de onderste was zelfs het liggende vlak verbogen
Beveelt aan
20 June 2026
HANS
Schoorl 1871ev
Product is precies wat ik besteld had en voldoet aan de verwachting waarvoor ik het nodig heb.
Beveelt aan
20 June 2026
W
Breda
ik kreeg een aluminium strip van 2mm dik en wat buizen zonder enige bescherming toegezonden, de strip uiteraard helemaal dubbel gevouwen en een buis beschadigd, ik kreeg het wel weer de volgende dag opnieuw toegezonden, toen wel goed verpakt
Beveelt aan
16 June 2026
m
nootdorp
Kon zelf de maten aanpassen via de website en bleek uiteindelijk voor ons de oplossing!
Beveelt aan
16 June 2026
L.T.V. De Dalle
Spijkenisse
als ik iets bestel verwacht ik het netjes wordt bezorgd. daar betaal ik voor. ik krijg tot 2 keer toe een mailtje NIET THUIS kan niet bezorgd worden. is niet waar ik was wel thuis bovendien heb een grote camera op mijn pand en alles wordt opgenomen. ZE ZIJN HELEMAAL NIET LANGS GEWEEST. vervolgens moet ik zelf er achteraan om alsnog mijn pakketje binnen te krijgen. vandaar mijn oordeel.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Ron
Venlo
Op de website binnen 7 werkdagen geleverd. Ik heb 11 werkdagen moeten wachten.
Beveelt niet aan
15 June 2026
Ton
Volkel
De levering duurde even, maar het materiaal was super goed ingepakt en kwam veilig aan. En de kwaliteit? Prima!
Beveelt aan
15 June 2026
Jack
Gilze
Bestelling is niet binnen hun levertermijn verzonden, wat 10 (werk)dagen is! Vervolgens gebruiken ze een transporteur die mij met 13 mails bombardeerd over een periode van 3 dagen, waarin ze niks aangeven of een tijdslot geven van 9:00 en 22:00. Eerst zouden ze dinsdag komen. Maar nee, het pakket is kwijt. Vervolgens zouden ze woensdag komen. Maar nee, pakket is vertraagd. Nou misschien donderdag dan, mijn vrije dag. Maar nee hoor, "ik was niet thuis". Vervolgens is het vrijdag geleverd bij de buren. Waarom doe je dat dan meteen niet? Telefonisch is de transporteur niet bereikbaar. Je krijgt een keuze menu die, als je de juiste stappen volgt, vervolgens tegen je zegt dat niemand je te woord kan staan, en dan hangen ze zelf te telefoon op. Het is duur, en veel te lange levertijd, geen klantenservice, en een dramatische transporteur. Die vervolgens ook nog een briefje achterlaat in de bus dat het pakket bij de buren ligt met drie spelfouten er in.
Beveelt niet aan
13 June 2026
Pepijn
Rotterdam
Top service! Aanrader!
Beveelt aan
13 June 2026
Ans
Sint-Oedenrode
geen verdere opmerkingen
Beveelt aan
11 June 2026
CWA
VOORBURG
Ziet er goed uit .
Beveelt aan
11 June 2026
Henri
Son
Besteld online en netjes een kleine week later afgeleverd.
Beveelt aan
11 June 2026
John
Nieuwegein
Bestellen bij Alluminium op maat gaat makkelijk, levering is goed verpakt en conform de opgegeven maat.
Beveelt aan
10 June 2026
J.T
Arnhem
Veel te lange levertijd (3weken)
Beveelt niet aan
9 June 2026
App
Alkmaar
De lever tijd was behoorlijk lang (2 wkn) na telefonisch contact kwam excuses dat er een probleem was met levering. Na een tijd weer gebeld te hebben duurde het nog een ruime week voordat geleverd werd. Mijn advies is om bij het niet halen van leveren, contact op te nemen met de klant. Ik had een plaatje geanodiseerd aluminium besteld. Aan de onbeschermde zijde zat een kras. Voor mijn toepassing niet zo belangrijk maar toch onzorgvuldig.
Beveelt niet aan
8 June 2026
Pjerke
Kollumersweach
Producten an sich waren in orde, levering duurde echter langer dan gewenst en beloofd
Beveelt niet aan
8 June 2026
W
Wilnis
Het duurde weken voordat ik eindelijk mijn bestelling binnen had. Inmiddels mosterd na de maaltijd.
Beveelt aan
6 June 2026
Bart
veenhuizen
Hoge kwaliteit product levering op tind en verpakkingen fantastisch. Product kan niet beschadigen.
Beveelt aan
6 June 2026
Ben
SINT-OEDENRODE
Aluminium op Maat biedt jou de gemakkelijkste manier om aluminium online te bestellen! Duidelijke afbeeldingen, keuze uit vele afmetingen, een veilige omgeving en snelle levering.
Aartsdijkweg 9 11
2676 LE Maasdijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops