Lange levertijd

Lange levertijd en niet duidelijk wanneer dit dan komt.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent met onze service. De levertijden staan op onze webshop vermeld bij de artikelen. Tevens zien wij in het systeem dat het ging om een langere lengte waardoor dit ingepland diende te worden. Hierdoor kan het iets langer duren, wat ook vermeld werd op onze webshop. De bestelling welke u reeds geplaatst heeft op onze webshop heeft een levertijd van ca. 10 werkdagen. Zodra de bestelling gereed en verzonden is ontvangt u per e-mail bericht hierover. Wij wensen u veel succes met uw project.

Beste score voor goede service

Goed!

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

eenvoudig bestellen en snel geleverd

website is goed, bestellen gaat eenvoudig en snel geleverd

Uitstekende kwaliteit en service

Voor mijn hobby (versterkerbouw) de beste kwaliteit en maatwerk.

Als particulier ben ik blij dat Aluminium op maat inderdaad producten op maat levert. Zeer bedankt!

Makkelijk te bestellen en prima op maat geleverd!

Levertijd lang

Beloofde levertijd wordt bij lange niet gehaald 3 telefoontjes worden met een smoes afgedaan, mijn bestelling heeft zgn. 3 weken op de inpakafdeling gelegen. Na menig telefoontjes en veel geduld eindelijk geleverd. Slechte service.

Bedankt voor uw review. De levertijd van uw bestelling was 7 werkdagen wat het kon duren. De bestelling is op 4 april in behandeling genomen en op 12 april verstuurd. Dit is op de 7e werkdag verstuurd. De bestelling is vervolgens de genoemde eerst volgende werkdag bij u afgeleverd. Helaas begrijpen wij niet helemaal bedoeld met 3 weken gewacht op de levering. Wellicht kunt u dit toelichten. Wij wensen u uiteraard alsnog veel succes met uw project.

Slecht want niet geleverd

Mijn bestelling is niet geleverd en ik wacht nu al weken op een reactie

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Echter zien wij in ons systeem dat wij dit uiteindelijk hebben opgelost door uw bestelling nogmaals te maken en dit opnieuw te versturen. Wij hopen dat uw bestelling alsnog geleverd is en wensen u veel succes met uw project.

Mooi op maat gemaakt

Aluminum plaat goed op maat.

Geheel naar wens

Meerdere klein formaat alu traanplaat besteld. Perfect geleverd op de mm nauwkeurig. Hulde!

Prima.

Goede en snelle levering

Zeer goede ervaringen!!

Goed, producten goed en op maat, aantrekkelijk geprijsd, men is goed telefonisch benaderbaar

Bestelling geplaatst. Daarna iets veranderd. Prima geregeld. Product goed en tijdig.

Slechte communicatie, denken niet mee

Ik bestelde voorheen geregeld was er atlijd heel snel. Nu duurde het langer, wat natuurlijk kan. Maar je krijgt er geen bericht of inzicht in, het blijft simpelweg open staan en dan moet je zelf gissen of het wel binnen de gestelde termijn komt. (wat dus ook niet het geval bleek uiteindelijk). Klantenservice gebeld maar er wordt geen enkele moeite genomen om tot een passende oplossing te komen, wellicht andere dikte/kleur/materiaal/deellevering etc. Al hadden daar kosten aangezeten was het ook geen ramp geweest, nu alsnog elders moeten bestellen en deze spullen over.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Zoals u op onze webshop had kunnen zien, was de levertijd van uw bestelling ca. 15 werkdagen wat het kon duren. De bestelling is op de 13e werkdag verstuurd. Wij hopen dat u alsnog blij bent met de geleverde producten en hopen u wellicht nogmaals bij ons terug te zien. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Kwalitatief

Het is gewoon heel eenvoudig om een order te plaatsen. De opgegeven maten zijn tot op de millimeter nauwkeurig. Snelle levering en goede prijzen. Voor mij als particuliere besteller, de transportkosten zijn wat aan de hoge kant.

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. De verzendkosten worden berekend aan de hand van de grootte van het pakket. Helaas kunnen wij deze niet wijzigen. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Goed product.

Goed product en goede verzending.

Zeeeeer traaage levering

zeeeeer trraagee levering

Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer te lezen dat u ons een 5 geeft. De levertijd van uw bestelling was ca. 7 werkdagen wat u op onze webshop kon zien. De bestelling is op de 6e werkdag gereed gemeld om afgehaald te worden. Wij hopen u wellicht in de toekomst van dienst te kunnen zijn met aluminium. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Vlot geleverd en goed verpakt niks mis mee!

een geweldig bedrijf

maten kloppen als opgegeven

Positief en kwaliteit product

Goede kwaliteit en een positieve ervaring met bedrijf en medewerkers.

Top materiaal en correcte afhandeling

Echte aanrader voor de doe het zelver

Goede communicatie

De prijs is redelijk en product mooi op maat. Hou er wel rekening mee dat het een aantal dagen duurt voordat het klaar is om eventueel opgehaald te worden of verzonden. Het moet eerst gemaakt worden

Goede service ook voor kleine orders.

Mooi dat ook kleine orders behandeld worden. Dat het iets langer duurt is ok. Jammer dat er ook nog extra kosten in rekening gebracht worden..

elke keer weer goed

Prima voor kwaliteit en maatvoering

Super gedaan bedankt

Helemaal prima !!

Prima !!

Bedrijfsgegevens

Honderdland 504

2676 LV Maasdijk

0174 622 721

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.