Netjes ingepakt en product was naar verwachting

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Tijdens transport waren er de nodige beschadigingen aan het bestelde ,na telefonisch contact werd het direct opgelost en binnen 2 dagen waren de nieuwe platen weer geleverd.

Aluminium NIET op maat

Meerdere keren besteld. Nu 2x al voorgekomen dat het op maat bestelde artikel NIET op bestelde maat is. Beetje raar als je bedrijf aluminium op MAAT heet. In 1e geval een vergoeding gehad, in 2e geval het artikel nogmaals gekregen en nu wel op maat. Op zich geen probleem allen lastig om een klus niet af te kunnen maken en op een later tijdstip weer terug naar de klant om de klus wel in het geheel op te kunnen leveren. Hopelijk in de toekomst geen problemen meer... Wel aanbeveling, maar wel met een kanttekening dus.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw review! Wij vinden het vervelend te horen dat uw bestelling niet in 1x juist geleverd was. Uiteraard zijn wij ten aller tijde bereid om dit op te lossen. Helaas levert dit inderdaad iets meer vertraging op. Fijn te horen dat uw tweede levering wel juist geleverd is. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Wellicht kunnen wij u in de toekomst weer van dienst zijn met aluminium. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Top bedrijf

Aluminium platen precies op maat netjes verpakt . Vriendelijke personeel al met al zal zeker als ik weer wat nodig heb eerst bij ALUMINIUMOPMAAT kijken. Kortom TOP.

uitstekend

Kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Antwort des Geschäftsinhabers

Je kunt hier keurig je boodschappen.

Kleine bestelling, maar keurig verpakt met de juiste maten verzonden.

Topbedrijf!

Ondanks kleinere bestelling, alu platen in perfecte staat geleverd. Zeer goed verpakt en de platen waren perfect. Super!

Antwort des Geschäftsinhabers

Prima levering en goede kwaliteit prijs verhouding

Prima levering en goede kwaliteit prijs verhouding, volgende keer als ik iets op maat nodig heb bestel ik het hier.

heel mooi zetwerk

Heb 2mm geanonimiseerde aluminium zetwerk besteld en gekregen, mooi verpakt geleverd, ja het kost een paar centen maar het resultaat is geweldig.

Top materiaal en altijd een correcte levering

Top materiaal en altijd een correcte levering

Prima bedrijf

Zij hebben een goede maatvoering. Het aluminium wordt netjes behandeld en goed ingepakt. Ik ben heel tevreden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Had het fijner gevonden als ik al veel eerder van deze site af wist.

Perfecte levering!

Precies zoals besteld, keurig verpakt en snel geleverd!

Snel en goed!

Hebben altijd precies wat ik nodig heb!

Antwort des Geschäftsinhabers

Top bedrijf dat de gemaakte afspraken keurig nakomt.

Af en toe heb je een speciaal aluminium profiel nodig. Elders kom je dan niet aan de bak; bij Aluminium op Maat wel. Ga zo door!

Prima product

Zeer goed. De levering op zich had sneller gekund. Maar zeker een aanrader.

Antwort des Geschäftsinhabers

Maakt het werk precies zoals opgegeven

zie boven

PRECIES OP MAAT

ONGELOVELIJK

geweldig

Giga veel keus, kwalitiet en snelle levering

Antwort des Geschäftsinhabers

Prima werk, elke keer weer

Ik ben al jaren een F-16 simulator aan het bouwen, geheel uit aluminium. AluminumOpMaat is mijn "hofleverancier", en alles is altijd tot volle tevredenheid afgeleverd. Ik neem hier een keer de gelegenheid om de inpakafdeling een pluim te geven. Jullie doen het werkelijk fantastisch!

Antwort des Geschäftsinhabers

Snelle levering met precies de juiste meten .

Zeer goede ervaring weer met Aluminium op Maat , zoals altijd precies de juiste maten , betaalbaar , goed verpakte verzending en snelle levering !

Antwort des Geschäftsinhabers

Altijd snel en perfect op maat!

Goede en betrouwbare leverancier

zeer goed

Prettige site om te bestellen. snelle levering. veel keus. prijs is redelijk hoog, maar heeft ook voor een deel te maken met kleine bestelling

Snel en effectief

Snel en efficiënt