Zeer zeer slecht.

Ik had profielen besteld, die waren van uit Aluminium op Maat allemaal beschadig. Dus beschadigd in de verpakking. Daarbij komt nog dat de koeriersdienst hele slechte service leverde, ik heb ruim 10 dagen moeten wachten tot ik mijn pakket kreeg wat een 24 uurs levering moest zijn. Met tich keer bellen en dan het kastje naar de muur spelletje. uiteindelijk gekregen via een ander koeriers bedrijf die weer was ingehuurt door het andere koeriers bedrijf. Contact gehad met Aluminium op Maat, van elke kras die over de hele lengte van de profielen zaten nieuwe gekregen, maar ook die waren allemaal beschadigd. Omdat de eerste waren beschadigd had ik afgesproken ze op te halen in Westmalle zodat ik ze geijk kon controleren, en vervolens stond de koerier met het pakket aan de deur. Koeriesdienst is Packs.nl ook die zeer en zeer slecht, zei waren het pakket kwijt e zeiden dat het bij Aluminium op Maat lag en Aluminium op Maat zei dat het bij Packs lag. 1 compplete chaos. Ga nooit meer daar bestellen.

Kwaliteit, goede service, makkelijk en snel

Duidelijk site, snel besteld en thuis gebracht.

Mooi maar..

Plaatjes zijn mooi maar verpakking matig.

Goede leverancier voor maatwerk naar keuze

Levering duurt wat lang, maar begrijpelijk. Verakking is wat gewaagd voor de vorm die ik besteld had. Maar blijkelijk voldoende. Blij met mn product

Werkt top om opmaat aluminium te verkrijgen.

Per mm lengte te bestellen. Super. Alleen de levertijd zou er bij gekoppeld mogen worden wat mijn betreft.

Topservice

Goede en op tijd levering

Korting

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf. Goede service. Maar ik had laatst voor 50 euro en er iets boven besteld zodat ik geen 7,50.euro extra hoefde te betalen. Halen zij daar 2,50.euro korting vanaf zodat ik wel 7,50.extra mocht betalen. Zeer klant ont vriendelijk. Verder zijn ze zeer zorgvuldig met wat ze leveren . Zeer taai aluminium. Perfect..

Slecht

Aluminium bestel duur 10 dagen zonder weekenden er is top. Daarna haal ik ze op beschadiging meer dan 1 plaat en hij wil moeilijk doen om goed temaken. Met moeite heeft hij zelf laten bezorgen. Maar de maten klopen helemaal niet Project weer still In totaal 3 weken gewacht en nog steeds slechte maten niet goed geknipt

Mooi product en snelle levering

De plaatjes waren keurig geseald zodat er geen krassen op konden komen. De levertijd was keurig op tijd

Top!!

Wederom een prima service ... snel, goed en niet duur!

Topzaak!

Diverse artikelen op maat laten zagen , mankeert echt helemaal niks aan. Mijn vorige bestelling precies dezelfde ervaring, ga hier zeker weer heen. Aluminium op maat betekent ook echt op maat.

Geen beoordeling

Kan geen review geven omdat ik de bestelling niet heb ontvangen. Bezorging 3 x veranderd, wat heel vervelend is omdat er steeds iemand thuis moet blijven. Hoogst irritant!

Prima, zoals altijd!

Artikelen bestellen via de website gaat heel makkelijk en snel. Alle kosten zijn direct zichtbaar en duidelijk. Levering is snel. E-mail communicatie is goed. Wellicht is het voor zakelijke klanten handig dat ze op rekening kunnen kopen.

alles netjes op maat geleverd

de door mij bestelde aluminium platen zijn keurig netje op maat en binnen 14 dagen geleverd. En dat voor een nette prijs. Dus zeker aan te bevelen. mvg Jan Willem

Goede ervaring

goed product, snelle levering

op maat aluminium buis ontvangen. Alle correspondentie was helder, het product voldoet uitstekend

Topproduct en toplevering

Kwaliteit

Goeie kwaliteit en snelle levering en houden je goed op de hoogte

goed en snel

Wat de vraag was, enkel stuks op maat, is ook geleverd en geen vraag om hoeveelheden

Zeer goed en net product geleverd

Het buigwerk was precies op maat en het geheel was netjes en onbeschadigd. Zal er zeker vaker bestellen

Super service!

Bestelde aluminium buis om mijn fietsendrager achter op de camper te verlagen en twijfelde of ik de juiste maat had besteld. De telefoniste nam direct actie en heeft gezorgd dat ik de juiste maten binnen kreeg. Echt super!

Kan niet beter.

Vijf platen aluminium besteld met mm maten. Platen gearriveerd, prima verpakt, perfecte maten. Zeer aanbevolen!

Kan niet anders zeggen dan TOP!

2 aluminium plaatjes besteld met verschillende afmetingen voor zijkant buitendeur (binnenmuur) af te werken in kleur. Enkele dagen later geleverd... Netjes en zeer zorgvuldig verpakt! Ziet er goed uit. Inmiddels gemonteerd en zeer blij ermee.

Prima werk, precies wat ik nodig had

Voor een project had ik wat specifieke onderdelen uit aluminium nodig. Bestellen ging snel via de site en de producten werden keurig en snel op maat geleverd.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Bestel er al jaren tot volle tevredenheid. Duidelijke site en snelle levering.