Kan niet beter.

Vijf platen aluminium besteld met mm maten. Platen gearriveerd, prima verpakt, perfecte maten. Zeer aanbevolen!

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Kan niet anders zeggen dan TOP!

2 aluminium plaatjes besteld met verschillende afmetingen voor zijkant buitendeur (binnenmuur) af te werken in kleur. Enkele dagen later geleverd... Netjes en zeer zorgvuldig verpakt! Ziet er goed uit. Inmiddels gemonteerd en zeer blij ermee.

Prima werk, precies wat ik nodig had

Voor een project had ik wat specifieke onderdelen uit aluminium nodig. Bestellen ging snel via de site en de producten werden keurig en snel op maat geleverd.

Prima kwaliteit en snelle levering.

Bestel er al jaren tot volle tevredenheid. Duidelijke site en snelle levering.

Geweldig pakket op maat geleverd

Perfect !

levert gewoon wat je besteld!

De maatvoering voeren ze precies volgens opdracht uit. Voldoende keus in producten en makkelijk te bestellen.

Snelke levering. Braam en krasvrij op maat geleverd. Stevig ingepakt. Voor mij het adres voor aluminium profielen.

slecht

lang moeten wachten en op het factuur adres bezorgd ipv het bezorg adres

Bedankt voor uw review. Echter vinden wij deze niet helemaal gepast. De bestelling is naar het door u doorgegeven afleveradres verstuurd. Daarnaast geeft u aan dat u lang heeft moeten wachten. De levertijd van uw bestelling was ca. 5 werkdagen wat het kon duren. Echter is het op de 3e werkdag verstuurd. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Sublieme levering

Geweldige levering de zichtkant was zeer goed afgeplakt met beschermde folie top. De maatvoering was op de tiende mm correct. Chapeau.

Prima service, snel geleverd?

Het bestelproces verliep vlot en de levering was binnen de toegezegde periode. Product was netjes verpakt!

topbedrijf

ik had haast, zelfde dag besteld en kon t in de middag ophalen. helemaal "goud"

De bestelde aluminium gaatjesplaat was prima verpakt,geen beschadiging of verbuigen mogelijk.

Mijn wensen makkelijk te vinden Bestelling snel

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering Website is duidelijk en overzichtelijk

uitstekend materiaal en precies en nette zaag wijze

Materiaal komt altijd goed aan. Netjes gesneden zonder bramen of nodige nabewerking. Zou wel iets minder krassen op het plaat materiaal willen zien, gelukkig is 1 kant altijd goed. Altijd goede service.

Goede service en producten

Goede levering, goed verpakt

Netjes geleverd nu 2 bestellingen gedaan 1 echt supersnel geleverd

Netjes en volgens afspraak geleverd

Gekregen wat ik wilde.

Goede tool om een profiel op maat te krijgen.

Prima materiaal, snel geleverd.

Snelle reactie op bestelling, en goed en prima op maat materiaal geleverd.

Goed, snel en eerlijk geprijsd

Super fijn dat er ook kleine opdrachten geplaatst kunnen worden!

Wat wordt beloofd wordt waargemaakt

Prima ervaring, op tijd, kwalitatief goed en veilig verpakt

2 dunne strips (2mm) besteld van 1m x 5cm. Zeer zorgvuldig verpakt en verzonden. Daar kon niks aankomen of verbuigen. Netjes gedaan.

Iedere keer weer een perfecte levering

Voor al mijn knutselprojecten maak ik aluminium behuizingen met behulp van platen en hoekprofielen. Alles is altijd precies op maat, zodat het kastje maken altijd makkelijk gaat. En het verpakken is ook altijd perfect.

Geheel naar tevredenheid .

Voor mij als particulier super organisatie , voldoet geheel aan mijn vraag .

Vriendelijke en vlotte service zowel online als telefonisch

Correcte (op de millimeter nauwkeurig) en snelle levering van bestelde producten. Ben zeer tevreden.