Maatwerk

Alles weer netjes op maat geleverd. Super

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Fijn dat ze de buizen gelijk op de gewenste maat snijden!

Fijn dat ze de buizen gelijk op de gewenste maat snijden!

Op tijd geleverd en niet duur

Vlotte reaktie, snelle levering. Zeker aan te bevelen

Prima product en service

Het geleverde product is van prima kwaliteit. Zeer tevreden

Alles is prima geregeld top

Goede communicatie en service

Goed te bereiken en hoge kwaliteit

Het eind resultaat was prima!

Als uiteindelijk mijn Sculptuur naar wens is, zal ik aan Aluminiumopmaat positief terugdenken! Met Vriendelijke Groeten Frans Vlasblom

Prima bedrijf om profielen op gespecificeerde lengte te bestellen

Ruime keuze in allerlei profielen. Keurig op gewenste lengtes gezaagd en snel genoeg geleverd!

Super ook voor die maar wat kleins nodig heb

Veel uitzoek simpel te vinden met de juiste maten erbij ik vind het een top zaak

Makkelijk

Precies zoals beschreven dan ook op maat

Goede plek om aluminium op maat te bestellen

Op de website eenvoudig het gewenste aluminiumproduct bestellen en aantal dagen later in huis. Netjes op maat, scheelde mij een hoop werk. Aanrader!

Leveren niet op opgeven leveringsadres

Ik woon in de Antwerpse Kempen. Bij het aanmaken van mijn account (om bestelling te plaatsen) mijn thuisadres opgegeven zowel als facturatie en als leveringadres. Uiteindelijk na lang tijd wachten, (er moest enkel een rechthoekige buis van 1,50 meter afgezaagd worden, krijg ik een mail dat ik mijn buisje 100 km verder in Maaseik kon komen afhalen. Nadat ik hierop gereclameerd had, stuurde ze het nog niet naar mijn thuis leveringsadres en ben ik het moeten gaan afhalen in Westmalle. Te moeilijk bedrijf om nog eens opnieuw mee samen te werken.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Echter dient u bij elke bestelling welke u plaatst een factuur- en afleveradres in te vullen. Bij het afronden van de bestelling heeft u de keuze om uw bestelling te laten versturen of op wenst te halen op onze locatie. Voor het verzenden worden uiteraard verzendkosten in rekening gebracht. U heeft gekozen om de bestelling af te halen op onze locatie in Westmalle. U heeft hiervoor ook geen extra kosten gemaakt. Zodra de bestelling gereed is ontvangt u per e-mail bericht hierover zodat u de bestelling op kon halen. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Wellicht kunnen wij u in de toekomst nogmaals van dienst zijn met aluminium. Eventueel is het dan ook mogelijk om de bestelling bij u thuis te laten leveren.

Doorgaans snelle en nette levering.

Maten altijd correct, en vlotte levering.

Prima op maat en op tijd geleverd.

Prima kwaliteit, maatvoering en levering.

Duidelijke website en goed geholpen

Alles is duidelijk weergegeven op de website, bij het ophalen is hetgeen je besteld hebt goed en stevig verpakt. Top! Bij de tweede bestelling werd het pakket naar mijn auto gebracht, heel fijn. Dan de ik waarom bij de eerste keer niet, dan waren het vijf sterren geweest.

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Uiteraard mag u ons altijd vragen om u te helpen met het pakket naar uw auto te tillen, geen probleem! Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

De bestellingen zijn perfect uitgevoerd

De montage en levering van aluminium platen is volgens wens gegaan. Als u belanstelling heeft om wat informatie te sturen van uw bedrijf naar Fotolight BV Venenweg 21 1161 AK Zwanenburg Tim van Iersel (directeur) Ik ben zelf vorig jaar met pensioen gegaan. website : www.fotolicht.nl website : www.click-bond.com

Netjes

Ik heb precies gekregen wat ik heb besteld en ik zal zeker weer een bestelling plaatsen zodra ik de juiste maten weet

Prima ,snel en alles volgens afspraak

Goede producten op de juiste maat.

Goede ervaring.

Klantenservice

Er was een plaatje geleverd met een verkeerde dikte. Na contact met de klantenservice was dit binnen een dag opgelost. Dit is nog eens goede service.

Altijd het juiste materiaal in de juiste afmetingen.

Duidelijke website, nette prijzen en keurig geleverd.

Ben tevreden over de producten en de snelheid. Minder tevreden ben ik over de hoogte van de transportkosten Reden om ook in de eigenomgeving rond te kijken.

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. De transportkosten vallen wat hoger uit doordat wij voor een koeriersdienst hebben gekozen i.v.m. de grotere pakketten welke vervoerd dienen te worden. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Lange levertijd

Lange levertijd en niet duidelijk wanneer dit dan komt.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent met onze service. De levertijden staan op onze webshop vermeld bij de artikelen. Tevens zien wij in het systeem dat het ging om een langere lengte waardoor dit ingepland diende te worden. Hierdoor kan het iets langer duren, wat ook vermeld werd op onze webshop. De bestelling welke u reeds geplaatst heeft op onze webshop heeft een levertijd van ca. 10 werkdagen. Zodra de bestelling gereed en verzonden is ontvangt u per e-mail bericht hierover. Wij wensen u veel succes met uw project.

Beste score voor goede service

Goed!

Honderdland 504