Werkt simpel en snel

Dit werkt heel mooi. Snel bestellen en snel leveren

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

gewoon correct

Geleverd zoals omschreven. Fijn dat dit soort leveranciers bestaan. Prijs ondergeschikt aan verkrijgbaarheid, wat ons betreft.

Prima product

Uitstekend product. Snel geleverd en goed verpakt.

superservice

Snelle levering en goed meedenken om het probleem op te lossen. Aanrader!

Goed bedrijf

order verwerking zou sneller kunnen

Bedankt voor uw review. De levertijd van onze platen is ca. 10 werkdagen zoals aangegeven op onze webshop. Tevens zien wij in ons systeem dat uw bestelling op de 3e werkdag is verstuurd. Wij zijn dan ook van mening dat dit vrij snel verstuurd is. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Snelle levering en goede klantenservice!

Fijne webshop met snelle reactie en hulp bij vragen.

Communicatie en levertijd kan beter.

Na 2 weken wachten op de bestelling heb ik zelf gebeld wat de status was. Hierop werd mij verteld dat het pakket die zelfde dag werd verstuurd en dat ik deze de dag daarna zou ontvangen. Dat is niet gebeurt en heb na enkele dagen nogmaals gebeld. De bovengenoemde belofte was jullie niet bekend ??? Nu zou het in dit gesprek op maandag 26 februari ( 20 dagen na besteldatum) uiteindelijk bij ons aangeboden worden. Dat is gelukkig gebeurt. Ik ben niet van het niet meer aanbevelen van aluminium op maat. Zelf hoop ik de volgende keer sneller bediend te worden.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat uw bestelling niet helemaal naar wenst verlopen is. Wij doen ons best om dit bij een eventuele volgende bestelling, soepeler te laten verlopen. Uiteraard hopen wij natuurlijk dat u wellicht nogmaals bij ons besteld. Wij wensen u veel succes met uw project en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Goede prijzen perfecte service

Ik bestel nergens anders meer aluminium. En de Laser Op maat van jullie is ook perfect. Een absolute aanrader voor iedereen.

perfect

tekening uploaden en meteen een prijs en leverdatum veel duidelijker kan het niet geleverde product precies zo gemaakt als dat je op tekening hebt aangeleverd prima in orde

Snel geleverd, zogvuldig op maat

Sneller geleverd dan voorspeld, kleine stukjes van 25 cm zaten in envelop in brievenbus, top!

De bestelling is keurig afgeleverd

Ik heb 45 aluminium plaatjes besteld. Ze zijn netjes op maat afgeleverd. Ik moest wel zelf de hoeken rond maken. Zal zeker nog een keer bestellen

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Wij hebben eventueel ook de mogelijkheid om de hoeken af te ronden, zodra u dit wenst. Kunt u per e-mail een offerte bij ons aanvragen. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Perfect de aangegeven maat geleverd

Perfect de aangegeven maat geleverd, super verpakt,maar het minpunt was dat de chauffeur van het externe bedrijf het pakket 200 meter verderop had afgeleverd aangezien hij te beroerd was de straat in te rijden, maar wel een briefje in de bus had gedaan waar het lag heel raar.

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Wat betreft de koeriersdienst, dit is inderdaad niet hoe het hoort. Wij zullen dit dan ook doorgeven zodat hier op gelet kan worden. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

geen nette randen, getordeerd

Een grote plaat en een aantal kleine plaatjes besteld, nog een mail gestuurd met de vraag het een weekje later op te sturen. Mail was niet beantwoord, product kwam dus toch toen ik niet thuis was. De kleine plaatjes waren vanaf de rand van een grotere plaat gezaagd en hadden schuine randen, ook waren de kleine plaatjes getordeerd, best wel lastig om weer een beetje recht te krijgen, en randen krijg ik alleen mooi als ik er een stuk af vijl, maar dan klopt de maat niet meer.

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat uw bestelling is geleverd in een periode dat u niet aanwezig was. In principe proberen wij hier altijd rekening mee te houden, wij verwachten dat de e-mail dan ook niet is aangekomen doordat wij deze ook niet kunnen terugvinden in ons systeem. Wat betreft de schuine randen, hierover had u contact met ons op kunnen nemen nadat u de levering heeft ontvangen, zodat wij hiernaar konden kijken. Het is afhankelijk van de afmetingen of de plaatjes gaan torderen. Dit is tevens op onze webshop aangegeven. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Ruim assortiment

Ruim assortiment, goede maatvoering en vlot geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Redelijk

In 1 van de 2 aluminium profielen zat een behoorlijke beschadiging. Waarschijnlijk door een verspanend gereedschap aangebracht.

Bedankt voor uw review. Uiteraard doen wij ons best om de bestellingen zo netjes mogelijk te leveren. Soms komt het wel eens voor dat er een beschadiging op het aluminium zit door bijvoorbeeld de levering. Uiteraard zijn wij altijd bereid om dit binnen de genoemde termijn op te lossen zodra u hiermee terug komt. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

goed assortiment-snelle levering -goede klantenservice

goede site voor al uw metaal

Netjes geleverd tegen heel nette prijzen.

Al diverse keren besteld en altijd netjes, snel geleverd tegen heel schappelijke prijzen.

alles vlgs het boekje

helaas op een strip die er tussen zat veel krassen

Levering uitstekend en goed gedaan. Helaas op 1 strip de nodige diepe krassen. jammer.

Bedankt voor uw review. Helaas zijn de krassen op de profielen niet te voorkomen. Deze kunnen er soms al vanaf onze leverancier opzitten. Om die reden hebben wij deze informatie ook op onze webshop geplaatst. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Goed op maat en op tijd geleverd.

Keurig ingepakt thuis bezorgd. Van te voren bekend gemaakt dat pakketje eraan komt. Zo zie ik het graag.

Een goed bedrijf

Netjes gezaagd en goed geholpen

heel gemakkelijk om van alles te bestellen via de website

Super makkelijk en duidelijk

Gewoon goed

Prima bedrijf om je spulletjes te kopen. Groet stefan

Gewoon prima

Bij Aluminiumopmaat 2x een bestelling voor een aluminium platstaf en een hoekprofiel geplaatst i.v.m. een specifieke constructie. De 1e bestelling was conform de aangegeven bezorgtijd op tijd binnen, de 2e bestelling duurde langer. Echter ik werd door AOM voortijdig gebeld om mij hiervan op de hoogte te stellen en waarom het iets langer duurde. Dat niet alles conform de belofte gaat, kan gebeuren. Dat AOM vervolgens moeite doet, kan ik alleen maar prijzen. Overigens de kwaliteit van de geleverde aluminiumproducten was ook uitstekend.