Geheel naar tevredenheid .

Voor mij als particulier super organisatie , voldoet geheel aan mijn vraag .

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Vriendelijke en vlotte service zowel online als telefonisch

Correcte (op de millimeter nauwkeurig) en snelle levering van bestelde producten. Ben zeer tevreden.

precies geleverd wat besteld

De maatvoering was exact. Opties ziet het er strak uit. Redelijk vlot opgeleverd.

Snelle en complete levering, blij mee.

Goede service tegen nette prijzen en snelle levering volgens afspraak.

Zeer goede service

Service is perfect. snel, duidelijk en voor elk project hebben zij de juiste materialen. elke gewenste maat is mogelijk. En snel geleverd.

Great Company

Bestelling precies op maat!✨

Correcte levering

Alles netjes precies op maat. Net onbeschadigd aluminium geleverd.

Goede ervaringen snelle levering

Gewoon goed geregeld!

Na wat vragen werd ik keurig te woord gestaan, en ook nog terug gebeld. Prima geregeld, en dus zeer tevreden. Levering was correct, en ook de verpakking. Dikke tien.

Tja, zij zijn er. De bedrijven die beloven en waar maken, wat zij beloven. Dit is er een van. Meer doen zij niet. En meer is niet nodig. Top.

Prima afhandeling na telefonisch kontakt

Er was een probleem met de verzending, maar dat is keurig opgelost. Het product is prima.

snel en goed geregeld

perfect op maat gemaakt snelle levering

Bij telefonische contact goed, duidelijk en vriendelijk geholpen. Bestellen en leveren verliep gemakkelijk en goed.

Goede service en fijne opties voor het op maat laten produceren

Goede service en fijne opties voor het op maat laten produceren. Ik heb een aantal balken op maat laten maken en daarin gaten laten boren. Dit maakte mijn assemblage proces super fijn!

Mooi werk!

Op tijd geleverd, goed beschermd en precies op maat.

Goede ervaring

Perfecte maatvoering

Keurige snelle service

Snel geleverd, keurig verpakt Top

goed en netjes verpakt

prima service snelle levering

Geweldige service

Snel en telefonisch kan ik bij jullie terecht voor advies

Werkt simpel en snel

Dit werkt heel mooi. Snel bestellen en snel leveren

gewoon correct

Geleverd zoals omschreven. Fijn dat dit soort leveranciers bestaan. Prijs ondergeschikt aan verkrijgbaarheid, wat ons betreft.

Prima product

Uitstekend product. Snel geleverd en goed verpakt.

superservice

Snelle levering en goed meedenken om het probleem op te lossen. Aanrader!

Goed bedrijf

order verwerking zou sneller kunnen

Bedankt voor uw review. De levertijd van onze platen is ca. 10 werkdagen zoals aangegeven op onze webshop. Tevens zien wij in ons systeem dat uw bestelling op de 3e werkdag is verstuurd. Wij zijn dan ook van mening dat dit vrij snel verstuurd is. Wij wensen u alsnog veel succes met uw project. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Snelle levering en goede klantenservice!

Fijne webshop met snelle reactie en hulp bij vragen.

Honderdland 504

2676 LV Maasdijk