Filter

top

Altijd alles correct ....Top

Issue netjes en snel opgelost

Een Alu plaat kwam beschadigd aan door onhandige verpakking. Na telefonisch overleg werd deze kwestie snel en zonder gedoe opgelost. Dit geeft vertrouwen in deze leverancier.

super

goed op maat en netjes verpakt

Goede afhandeling volgens afspraak

Snel, goed en op maat!

Mijn bestellingen zijn altijd goed behandeld geweest, mooi op korte tijd geleverd en goed verpakt. Gewoon een 10 !

Producten zijn prima, levertijd kan anno 2024 veel sneller

Producten zijn prima, levertijd van 10 dagen kan echt niet meer.

Perfect op maat

2 aluminium strippen en deze nauwkeurig op maat besteld. Het werd keurig afgeleverd in een goede verpakking. Het verwerken ervan ging super en paste precies.

Perfectelevering en snel ))

Altijd goed bij aluminium op maat !

Prettig bedrijf en zeer vriendelijke medewerkers

Slecht

Bestelling kwam laat en in 2 leveringen. De bestelde plaat had transportschade.

Precisie

De bladen van mijn gereedschap stellage waren van hardbord. In de vochtige kelder kleurden die na 3 dagen groen en zakten door ondanks de mooie beloften. Dus naar aluminium op maat waar ik de maten opgaf in millimeters. Wat kreeg ik na een paar dagen thuis? Vijf tot op de millimeter nauwkeurige aluminium platen die er natuurlijk ook precies inpasten. Geweldig, mijn volgende aluminium plaat komt van aluminium.nl

Mooi materiaal, op gewenste maat en snel geleverd.

Mooi materiaal, op gewenste maat en snel geleverd.

goede service

goede service. product en maatvoering ok

net zo goed als de vorige keren

gewoon goed

Op zich is alles netjes en duidelijk. Eén opmerking. Om bv een prijs te calculeren ben je geneigd de prijs te nemen die verschijnt bij het invullen van de benodigde maten. Maar dan kom je er later achter dat er nog meer kosten zijn. Dus moet je net doen of je gaat bestellen. Wellicht is het zo te programmeren dat je deze kosten meteen ziet als je de maten ed. invult. Verder prima hoor.

keurig geregeld

alles was keurig verpakt en exact op maat perfect mooi materiaal

Ook voor een kleine order, snel en netjes geleverd.

Op afgesproken moment geleverd en precies op maat.

Netjes gezaagd en snel geleverd

Het is fijn om ook kleine maten te bestellen . Vooral omdat ik het voornamelijk voor mijn modelbouwhobby Gebruik .

Goed geregeld

Keurig volgens afspraak geregeld.

Goede snelle service

Alles goed geregeld✌️

Goede snelle service

Svar från företagets ägare

Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service. Wanneer u het eindproject met ons wilt delen, stellen wij dat zeer op prijs ter inspiratie voor andere klanten. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

Dik in orde

Het plaatmateriaal werd goed beschermd verpakt -dus onbeschadigd- geleverd.

Svar från företagets ägare

Geweldig goede kwaliteit en eenvoudig bestellen

Via de website alluminiumopmaat.nl is het heel eenvoudig te vinden wat je zoekt. In mijn geval twee lekdorpels die je eenvoudig via de site kan samenstellen. Deze zijn mooi op tijd gemaakt en geleverd. Het komt precies zo als je het besteld. Ook mooi op kleur.

Fout geleverd

De website verspringt steeds waardoor mm ,cm werden. Het bedrijf gelooft je niet en verleent geen enkele service!!

Svar från företagets ägare

Bedankt voor uw review. In ons systeem zien wij dat hier ook per e-mail contact is geweest. De afmetingen op onze webshop zijn allemaal aangegeven in millimeters. Hierbij werken wij niet in centimeters en zal de webshop dan ook niet verspringen naar een andere afmeting. Wellicht heeft u zelf de afmeting niet juist ingevoerd. Daarnaast sturen wij een orderbevestiging waarbij u de bestelling nogmaals kunt controleren op eventuele fouten. Helaas kunnen wij in dit geval niets voor u betekenen aangezien wij de bestelling conform afmetingen hebben geleverd. Met vriendelijke groet, Aluminium op Maat

504 Honderdland Maasdijk 2676 LV

Kiyoh Recensioner