Verstand van zaken en goede service!

Klantvriendelijk en professioneel! Absolute aanrader!!!

Bedankt voor de snelle levering

Fijne webshop, duidelijk

Fijne webshop, alles is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering en ruim assortiment.

Top bedrijf

Top bedrijf. Uitstekende service en de producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. Verder was mijn bestelling binnen een mum van tijd binnen. Zeker aan te raden!

Gedreven en gepassioneerde mensen met veel kennis.

Fijn bedrijf om te "shoppen". Ze hebben veel kennis en zijn gepassioneerd. Ook begrijpen ze hoe het er in de de praktijk aan toe gaat. Op vragen wordt goed en snel gereageerd.

Uitstekende webshop voor Defensie materialen

Dutch Defence Store is zeer klantvriendelijk en denkt mee met de klant. Er is een hoop kennis van zaken aanwezig, waardoor ik zeer goed geholpen/geïnformeerd ben.

Klantvriendelijk en snelle reacties

Was wat onduidelijkheid qua maatvoeren bij een paracord armband, maar dat hebben ze snel en netjes opgelost.

Ze namen netjes contact op om te informeren of ik de juiste maat had besteld

Dikke prima!

Dikke prima!

Bedrijf met kennis.

De mannen van Dutch Defence Store hebben mij goed geholpen met een arsenaal aan goed materiaal, met de hulp die werd gegeven kwam zeker naar boven dat deze mannen veel kennis hebben door hun verleden. Zeker een aanrader. DDS bedankt! Dennis

Prima artikelen, snelle en correcte levering,

Bij aanschaf van mijn artikelen werd ik vriendelijk te woord gestaan en kreeg ik prima adviezen over toepassing en gebruik daarvan. Ook ontving ik deze snel en onbeschadigd, kortom een aanrader om zaken te doen met de Dutch Defence Store

Snelle levering, top kwaliteit spul

Goede materialen, goed advies gekregen van experts welke écht weten waar ze over praten. Factuur sturen was even een aandachtspunt maar werd supergoed opgelost. Op zoek naar écht goede kwaliteit en top advies…..this is the place to be!

Goede service!

Uistekende service! Ik had een aantal vragen en kreeg al heel snel een duidelijke reactie! Ik had daarnaast ook een aantal producten besteld op de website, wat een top producten! Beste kwaliteit op de markt voor een laag prijsje! Ik ga hier zeker vaker bestellen

The real deal, geen goedkope troep

Die gasten hebben er verstand van omdat ze vanuit hun achtergrond weten hoe belangrijk het is om goed materieel te hebben.

Topservice en topkwaliteit supplies!

Zeer blij met mijn survivalkit. Goede kwaliteit en snel bezorgd!

Goede service en aardige medewerkers

Ik heb onlangs een Leatherman toolknive bij de Dutch Defence Store besteld voor mijn vriend en ik was vooraf heel erg blij met de adviezen en achteraf ook met de service!