Mooi product goede service

Zeer snelle en nette levering

Ik ben zeer tevreden over het bestelde product en de snelle en correcte levering. Netjes verpakt en helemaal in orde. Ook de prijs was helemaal in orde.

Ik had lk langere broekspijpen verwacht

Ik heb eens bij IBood onderbroeken gekocht, die langere pijpen hadden en deze bevielen mij zeer goed. Hoe kom ik aan deze onderbroeken bij jullie?

Beste, Zou je een e-mail kunnen sturen naar: [email protected] Dan kunnen we samen kijken of we het artikel kunnen vinden!

teleurstellend

het elastiek van de broek zit veel te strak

Beste Brigitta, Wat vervelend om te horen dat het artikel niet is naar verwachting! Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dan kunnen we kijken naar een geschikte oplossing! Je mag een mail sturen naar [email protected]

Boxershort heten top. zit erg goed

Snel en goed verpakt

Prima webshop. Snel verzonden. Besteld artikel geretourneerd. Even afwachten of geld snel teruggestort wordt ( gisteren weggebracht)

Kwaliteit

Het ondergoed van TenCate is van een zeer goede kwaliteit. Hun website is overzichtelijk. Bestellen gaat makkelijk. Mijn bestelling werd snel geleverd.

Site ziet er goed en duidelijk uit en bestelling ook snel geleverd gekregen. En een goede kwaliteit van ondergoed.

Fijn product, heerlijk draagcomfort

Het bestellen ging gemakkelijk, ten Cate secrets voelt aan als een tweede huid ! Ook blijft het na vaak wassen in prima staat !

Niet werkend bestelproces

Het bestelproces kon niet afgerond worden nadat de gegevens mbt het ontvangen van de nieuwsbrief met de daaraan verbonden extra korting van 10% was ingevoerd. Een nieuwe order is geleverd zonder de extra korting. Uw klantenservice gaf te kennen dat het probleem bekend is.

prima product

goede levering

Prima produkt, als verwacht en supersnel!

Helaas te klein en heb andere maat besteld

Prachtig product voldoet aan alle eisen.

Snelle levering, product naar wens

Erg blij met de bikini, kleur en model komen overeen met de afbeelding. Super blij mee Levering was ook vlot.p

Zeer uitstekend comfortabele product.

Het hemd is corrigerend , draagt warm. Ideaal onder n strakke trui. Aanrader!

Zie eerdere opmerking

Zoveel onnodig verpakkingsmateriaal, die bovendien slecht voor onze aarde zijn!

Goed en snel!!

De bestelling is voor verzending netjes en goed verpakt en snel afgeleverd.

Zorgvuldige levering

goed geholpen

goed kunnen bestellen, ook telefonisch contact gehad ook prima. ik mis de herenhemd zonder stretch in andere kleur dan wil

snel geleverd

prima snel geleverd

Hele goede kwaliteit voor een hele scherpe prijs

Mooie kwaliteit

heel goed

daar ik alles heb betaald maa toch steeds een herringening dat ik de verzend kosten nog moet betalen hoe zit dat.

Prima product, jammer van overdaad aan plastic verpakkingen

Elke boxershort zat apart verpakt in veel plastic. Jammer. Vandaar een ster minder. Product is geweldig.

Geweldige kwaliteit en snelle bezorging

Geweldige kwaliteit en snelle bezorging