Duidelijk bestelproces en snelle service

Super makkelijk om je gewenste lettertype en logo te uploaden en zo je custom plaathouder samen te stellen. Ik miste alleen de opties om een derde kleur en opstaande letters te kiezen. Eventueel tegen meerprijs.

Super mooie kentekenplaathouders

Voor deze prijs zijn ze echt super!!

Klant is heel tevreden

Heb het voor een klant besteld en hij is heel tevreden

Zeer slecht

Heb al 2 keer gebeld en nog steeds geen bestelling binnen

We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent. Helaas is het bij jou verkeerd gegaan met de levering door DHL. In het systeem van DHL is namelijk een handtekening voor levering ingevoerd. Helaas kunnen wij niet zien of dit daadwerkelijk jouw handtekening was of van iemand anders. Toen het duidelijk was dat er bij DHL een fout was gemaakt hebben we contact met je opgenomen en aangeboden om de bestelde producten met spoed nog een keer te leveren of om het aankoopbedrag terug te storten. Helaas hebben we hier nooit meer een reactie opgehad. Graag zouden we dit nog met je oplossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Odin

Snel geleverd en keurig afgewerkt

Ze waren snel geleverd , keurig afgewerkt ben er heel erg tevreden mee .. eerst maar is 100 besteld , hoop dat ik er snel weer 100 bij nodig ben.

A+++++

Goede kwaliteit en snelle levering.

Het kan dus wél! En mooi ook!!!!!!

Aanbieders van stickers voor op de kentekenplaathouder zijn er genoeg maar niemand kan én een logo aan weerskanten, én het emailadres én het GSM-nummer LEESBAAR printen... Behalve Kentekenplaathouders.nl. Leuk dat je ook je kleur kan kiezen. In ons geval zwarte letters op een groene achtergrond. Je bent hovenier of je bent het niet! En het antwoord op mijn vraag mbt de verzendkosten was zeer snel en goed overdacht. Nee, ze sturen de stickers niet in een dun envelopje want dan kunnen ze kreuken!

Goede service en kwaliteit.

Goede service en kwaliteit.

Mooie plaathouders met een kwaliteit bedrukking

De kentekenplaathouders zijn netjes, lijken zeker van goede kwaliteit en de bedrukking ziet er mooi en strak uit. De configurator om dit allemaal te regelen op hun website is goed en duidelijk. Helaas ging de productie niet helemaal goed. Moest er deze keer 2 x achteraan bellen omdat ze niet binnen de aangegeven levertijd binnen kwamen. Maar bij het laatste telefonisch (prettige) contact werd dit zeer adequaat opgepakt, gelijk geproduceerd en dezelfde dag nog hoogstpersoonlijk door ze bezorgd. Zeer gewaardeerd en netjes opgelost. Gelijk een nieuwe bestelling voor een goede klant geplaatst. Aanrader

Mooi spul, precies zoals ik verwacht had….

Volgens verwachting.

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Zeer eenvoudig je tekst aan te brengen, vele mogelijkheden. Snelle levering!

Top resultaat

Ik heb via kentekenplaathouders.nl een aantal houders besteld voor ons bedrijf. De online tool om de logo's en tekst in te tekenen heeft super geholpen en het eindresultaat ziet er precies hetzelfde uit. Absolute aanrader dus!

Mooi houder

Opzoek naar een brommerkentekenplaathouder met een minimale rand kwam ik op kentekenplaathouders.nl uit. Na bestelling super snel geleverd en ziet er netjes uit.

Product is zoals omschreven en voldoet goed. Makkelijk in gebruik.

Erg blij met mijn kenteken plaat houders.

Na de bestelling werden de houders snel geleverd.

Ziet er flitsend uit

Voor het bedrijf alle auto's uitgerust met een zakelijk onderschrift op de nummerplaat. Ziet er top uit, erg tevreden.

Correct

Heb reeds meermaals kentekenplaathouders besteld voor op mijn huurvoertuigen (de2pktjes.be) en zowel de kwaliteit, afgesproken levertermijn als prijzen zijn zeer correct.

goede en snelle service

goede kwaliteit.

Verwachting waargemaakt!

50 lange en 50 motorkentekenplaathouders besteld, ondanks een vrij korte levertijd was het het wachten waard! Goede kwaliteit houders en mooie opdruk. Zeer tevreden!

Twee keer besteld. Kwalitatief heel goed. Wel even geduld hebben.

Ideaal om kentekenplaathouders te kunnen laten maken zoals je ze zelf wilt en beide keren in het lettertype van het merk zelf. Daar word ik als liefhebber erg vrolijk van. Levertijd is enkele weken maar dan heb je ook wel iets speciaals.

Snelle levering, goede kwaliteit !!

Snelle levering + goede kwaliteit !!

Snelle en correcte afhandeling

Na een informatief telefoontje zijn de kentekenplaathouders ‘s anderendaags aangekomen, zoals beloofd. De kwaliteit en de tekst zijn perfect. Bedankt.

Helemaal in orde en goed

Netjes gecomminiceerd en netjes, helemaal goed in 2 dozen een 112 stuks ontvangen.

Panweg 52 A

3705 GE Zeist

Over Kentekenplaathouders.nl

Kentekenplaathouders.nl is een snelle webshop waar jij als bedrijf of zzp’er kentekenhouders voor je bedrijfsauto’s kunt bestellen. Ook hebben we sleutellabels en prijskaarthouders voor ondersteuning van jouw werkzaamheden.