Mooi spul, precies zoals ik verwacht had….

Volgens verwachting.

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Zeer eenvoudig je tekst aan te brengen, vele mogelijkheden. Snelle levering!

Top resultaat

Ik heb via kentekenplaathouders.nl een aantal houders besteld voor ons bedrijf. De online tool om de logo's en tekst in te tekenen heeft super geholpen en het eindresultaat ziet er precies hetzelfde uit. Absolute aanrader dus!

Mooi houder

Opzoek naar een brommerkentekenplaathouder met een minimale rand kwam ik op kentekenplaathouders.nl uit. Na bestelling super snel geleverd en ziet er netjes uit.

Product is zoals omschreven en voldoet goed. Makkelijk in gebruik.

Erg blij met mijn kenteken plaat houders.

Na de bestelling werden de houders snel geleverd.

Ziet er flitsend uit

Voor het bedrijf alle auto's uitgerust met een zakelijk onderschrift op de nummerplaat. Ziet er top uit, erg tevreden.

Correct

Heb reeds meermaals kentekenplaathouders besteld voor op mijn huurvoertuigen (de2pktjes.be) en zowel de kwaliteit, afgesproken levertermijn als prijzen zijn zeer correct.

goede en snelle service

goede kwaliteit.

Verwachting waargemaakt!

50 lange en 50 motorkentekenplaathouders besteld, ondanks een vrij korte levertijd was het het wachten waard! Goede kwaliteit houders en mooie opdruk. Zeer tevreden!

Twee keer besteld. Kwalitatief heel goed. Wel even geduld hebben.

Ideaal om kentekenplaathouders te kunnen laten maken zoals je ze zelf wilt en beide keren in het lettertype van het merk zelf. Daar word ik als liefhebber erg vrolijk van. Levertijd is enkele weken maar dan heb je ook wel iets speciaals.

Snelle levering, goede kwaliteit !!

Snelle levering + goede kwaliteit !!

Snelle en correcte afhandeling

Na een informatief telefoontje zijn de kentekenplaathouders ‘s anderendaags aangekomen, zoals beloofd. De kwaliteit en de tekst zijn perfect. Bedankt.

Helemaal in orde en goed

Netjes gecomminiceerd en netjes, helemaal goed in 2 dozen een 112 stuks ontvangen.

Over Kentekenplaathouders.nl

Kentekenplaathouders.nl is opgericht uit onze jarenlange ervaring op het gebied van kentekenplaathouders en autoaccessoires. Wij bieden een ruim assortiment aan voor zowel particulieren als voor bedrijven. Iedere partij kan bij kentekenplaathouders.nl terecht.