Ik was heel laat met het regelen van mijn zaakjes en er is heel attent mee gedacht en ik ben snel geholpen. Helemaal super.

Tot nu toe goed

Het is pas aangesloten. Wel pas nadat ik gebeld heb

Vakkundig advies

Dank voor de tijd en inspanning voor onze aanvraag. Hierbij een 5 sterren review voor bewezen dienst. Mvrgr,

in 1 keer binnen een half uur geregeld en verder gen omkijken naar gehad. in 1 woord: geweldig!

We waren op zoek naar een meetservice. We legden contact (via googlen) met 123 meetdirect. Op dezelfde dag bereikten we een akkoord en werd een contract ondertekend en in uitvoering gebracht. 1 week later de wisseling van de meter. En dan volledig operationeel zonder onderbreking. Perfect gedaan.

fijn en meedenkend personeel

lage kosten bij langdurig contract, je vind geen goedkopere in deze branche! goede service!

komen afspraken stipt en correct na

prima service binnne de afgesproken tijd

afspraken nagekomen

goede communicatie en afspraken worden nagekomen

Vanwege het gemak

Vanwege het gemak van bestellen en leveren hebben wij voor 123meetdirect gekozen. Een meetdienst wordt meestal afgesloten in een drukke periode. Het is dus fijn om de meetdienst online te kunnen bestellen in plaats van eerst door het logge CRM systeem te moeten voor een offerte