Origineel!

Als 4 keer een rolgordijn besteld bij Youpri, de printjes zijn geweldig! Ook hele goede service. 1 keer was er iets niet goed bij een bestelling en dit is super opgelost. Kortom echt een aanrader.

Ik ben heel tevreden met het resultaat

De bestelling was eenvoudig. De levering vlot en de afwerking netjes. De sticker plakken was goed te doen

Top service en kwaliteit

Mijn persoonlijke foto eerst ingestuurd ter beoordeling. De eerste proefdruk gaf niet de uitsnede die ik wenste en werd daarna precies aangepast. Snelle reacties én levering. Prachtige print voor mijn deur. Ik zit nu midden in de verhuizing en kijk uit naar het eindresultaat.

Fijn dat de deursticker met eigen foto zo gewaardeerd wordt. Wij wensen je suc6 met de verhuing en veel plezier van jouw deursticker. Het youpri team

Goede kwalieteit

Alleem de trace track was niet duidelijk aan gegeben kwa tijd.Hi gelukkig was ik thuis.

De opmerking nemen wij zeker mee, blijkbaar is met de track en trace iets niet goed gegaan. Wij wensen je veel plezier van het Fotobehang Dandelion in lichte tinten. Het youpri team.

Heb hier meerdere deurstickers gekocht. Uitstekende kwaliteit. Kreeg echter nooit een track en tracecode toegestuurd, voor geen van de 3 bestellingen die ik heb geplaatst, dat was wel lastig. De 1e 2 stickers waren apart verpakt, latere bestellingen zaten er meerdere stickers in 1 koker/verpakking. Bij 1 bestelling zelfs 4, die waren wat beschadigd en zaten niet meer goed op de beschermende achterkant en waren door vouwen/golven een stuk lastiger aan te brengen. Al met al toch tevreden, vooral over de kwaliteit van de sticker en de manier waarop ze de afbeelding passend maken voor de opgegeven maat.

Soms moeten wij opdrachten splitsen. De melding dat het pakket te 'vol' zat nemen wij zeker mee. Desondanks toch een mooi cijfer waar wij blij mee zijn. Wij wensen je nog veel plezier van de deurstickers! Het youpri team

Slecht

Na het ophangen van het doek blijkt het niet strak te hangen omdat de latjes te licht zijn om het doek strak naar beneden te trekken. Wel een mooie plaat Echter in de avond viel alles naar beneden omdat de geplakte latjes los laten van het doek. Geen aanrader om nog wat te kopen hier

Jammer, maar dit is de eerste keer dat wij een melding hierover ontvangen. Wij gaan uiteraard ons product bekijken en verbeteren. Bedankt voor de feedback. Het youpri team.

Er werd goed geluisterd naar mij, fijn overleg met John. Behang ziet er geweldig uit mooie kleuren.

Dank voor de mooie recensie. Veel plezier van het Fotobehang Pauw in klassiek botanische tuin! Het youpri team.

De lampenkap was prachtig. Goed en snel geleverd.

Goede keus en goed en snel geleverd

Wij wensen je veel plezier van de Lampenkap Doorzichtige bloemen! Het youpri team.

Prima resultaat

Geringe pasverschillen in de aansluitende banen, maar aansluitend gemaakt op ooghoogte; onder en boven hier en daar een pasverschil van een mm. Maar op afstand een prima resultaat. Mooi sfeerbeeld in de juiste kleuren van 3 x 2,5 meter.

Bedankt voor de feedback en het mooie cijfer. Wij wensen je nog veel plezier van het Fotobehang Binnen in de wijnkelder. Het youpri team.

Super makkelijke website Snelle levering en een ongelooflijk mooi resultaat van de deursticker .

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de Deursticker Vrouw op toilet! Nog veel plezier van jouw deurposter. Het youpri team.

Goed geholpen en meegedacht

Dank voor de recensie en nog veel plezier van jouw Deursticker Eigen foto! Het youpri team.

Resultaat zeer teleurstellend.

Diverse websites gevonden met plakfolie steigerhout motief. Ondanks de veel duurder prijs koos ik voor YouPri. Het resultaat valt mij ontzettend tegen. (zacht uitgedrukt) Doordat het vergroot is lijkt het totaal niet meer op steigerhouten planken.. Heb het dus ook NIET gebruikt voor de deur waarvoor gepland. Ligt nu zonder bestemming op de kast. Weg ruim 100 euro.

Erg jammer dat de klant de sticker zo beoordeelt. Deze is inmiddels namelijk al meerdere keren verkocht. En nog nooit is er een dergelijk bericht op binnengekomen. Deze klant heeft zich inmiddels op meerdere kanalen zeer negatief uitgelaten. Jammer, want wij proberen altijd hoge kwaliteit te leveren. Helaas lukt dat niet voor iedereen. Het youpri team

Lijnen

Jammer dat er op de banen dunne witte lijnen zaten aan beide kanten.

Dit betreft een full colour beeld in kleur. Wat wij kunnen bedenken dat hiermee is gebeurd, is dat de behangnaden licht zichtbaar zijn. Het narollen met een behangroller, geven wij altijd als advies mee, maar helemaal onzichtbaar kan het niet. Het zijn behangbanen die stotend geplakt moeten worden. Het youpri team

Boven verwachting

Een op maat gemaakt rolgordijn voor mijn tuindeur. De kleuren zijn in het echt nog mooier dan op het scherm. Ik ben heel tevreden met de service van YouPri en erg blij met het rolgordijn. Het is iets heel bijzonders geworden.

Bedankt voor de mooie reactie. Wij wensen je nog veel plezier van het rolgordijn Pauw tussen bloemen. Het youpri team

Teleurgesteld

Foto behang voor de badkamer besteld, compleet met lijm en coating. De lijm was met openmaken helemaal verhard. We hebben er over gebeld dat deze verouderd is. ( er staat geen datum op) Dit was niet mogelijk gezien het veel verkocht wordt. ( wij hebben 20 jaar een schilders bedrijf gehad dus het is niet nieuw voor ons) De adviseur liet weten de lijm goed door te roeren, maar dit betekend dat er klonten inkomen en dat dit zichtbaar zal zijn onder het behang. Wij hebben er voor gekozen om de bovenste laag eraf te halen om zoveel mogelijk klontjes te voorkomen. Het behang is geplakt en zien we een donkere streep precies door het hoofd van de schotse hooglander, ook is er zichtbaar kleur verschil in de 3 banen. We hebben een mail gestuurd met de foto,s waarop we bericht hebben gekregen dat de klacht in behandeling is dit duurt wel 3 tot 5 werkdagen. De badkamer is nieuw en de nooddouche inmiddels is opgehaald dus besluiten we wel de coating erop te doen ...en deze is (ook) over de datum ! (3 maanden )Dit is voor een coating minder erg dus hebben deze wel gebruikt. We kunnen inmiddels douchen maar de muur is een grote teleurstelling. We hadden gehoopt op een directe oplossing gezien het om een badkamer gaat en je daar niet lang buiten kunt. Onze badkamer is prachtig geworden en dit moest de blikvanger worden maar werd een teleurstelling. We zijn nog in afwachting voor een gepaste oplossing.

snelle goede levering

Goede levering, goed mail contact.

Bedankt voor de positieve feedback en wij wensen je nog veel plezier van het Badkamer behang Bladeren in zachte tinten! Het youpri team.

Top!!

Prachtig Rolgordijn. Zoals beschreven en mooie kwaliteit. Goed, degelijk materiaal en goed verpakt. Een aanrader!

Bedankt voor de mooie review en nog veel plezier van jouw Rolgordijn Oude wijnkelder! Het youpri team.

In een woord fantastisch! Mooi geprint, fijn om te plakken en snel geleverd,het ziet er super mooi uit heel blij mee!

Bedankt voor de terugkoppeling op het Fotobehang Straaljager met vliegdekschip en wij wensen je er nog veel plezier van. Het youpri team

Bijna een mooi eindresultaat.

Op 30 april 2024 het behang van zeer mooie kwaliteit op de muur geplakt. Helaas rechtsboven 2 blauwe balken van ongeveer 2 bij 40 centimeter door het groene bos en blad heen. Dat is wel jammer bij papier wat toch best prijzig was.

Wij begrijpen de reactie niet helemaal want we hebben geen foto's ontvangen. Wat we wel weten is dat het mogelijk is dat er 'blauw' in dit behang zit, aangezien er zonnestralen (strepen) in het beeld zijn. Het gaat om het Fotobehang Zonnig bos. Het youpri team.

Alles op tijd en top afgeleverd

Gemakkelijke bestelling plaatsen en beloftes worden waargemaakt.

Fijn dat de Lampenkap Retro patroon druppels mooi in de smaak valt! Het youpri team.

Goede levering

De print is zo als op de site. En goed verpakt.

Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Het youpri team

Veel keuze, fantastische service met prachtig resultaat.

Ons rolgordijn werd keurig volgens afspraak geleverd, helaas was het niet in orde. Geen probleem, na contact werd er een nieuwe gestuurd. Helaas bleek ook deze niet in orde. Wederom contact opgenomen en driemaal is scheepsrecht. Een derde rolgordijn werd opgestuurd en deze hangt werkelijk fantastisch. Dank jullie wel voor de geweldige service. Jullie krijgen van ons een 10. Houden zo!

Wij zijn ook blij dat we het hebben kunnen oplossen. Bedankt voor het geduld en het mooie cijfer! En nu maar genieten van het mooie rolgordijn Zee strand duinen in avondschemer! Het youpri team

prachtig badkamerbehang

Nog nooit behangen, en gelijk voor ruim 500 euro voor de leeuwen gegooid, kon dus goed mis gaan maar boven verwachting gelukt. Prima beschrijving erbij en hoog kwalitatief materiaal.

Wat fijn om te horen dat het goed gelukt is met het Badkamer behang Romantische bloemen aquarel! Het youpri team

Nog steeds niets ontvangen.

Al een week geleden kreeg ik de mail dat mijn bestelling verzonden zou zijn. Nog niets gekregen. Het had al veel eerder binnen moeten zijn.

De klant heeft zich niet bij ons gemeld, door deze review hebben wij een onderzoek gestart. Naar nu blijkt is het pakket op 20 maart afgegeven op een pakketpunt. Dit pakket is daar nog niet opgehaald. De pakketdienst heeft blijkbaar geen bericht achtergelaten, dus was ook niet bekend dat het pakket daar lag. Na een nieuwe bestelling is de klant alsnog tevreden! Het youpri team

super kwalteit en service

Ik heb besteld, binnen de termijn geleverd, voorbeeldmail gehad, kortom gewoon top.

Fijn dat de deursticker eigen foto zo goed gewaardeerd wordt! Veel plezier ervan. Het youpri team

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, badkamer behang, kinderbehang, bedrukte rolgordijnen, deurstickers, bedrukte lampenkappen, tafelstickers en meer. Op maat gemaakt! Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek fotobehang met eigen foto, een deursticker met eigen foto, een rolgordijn met foto of een bedrukte lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef. Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.