Prachtige kwaliteit

Zeer aangename, vlotte ervaring. Prima uitleg dankzij het Youtube instructiefilmpje.

De nieuwe waard

Om er zeker van te zijn dat mijn verstand groot genoeg was kreeg ik eerst een digitaal document. Deze zag er prima uit. Na bestellen bleek echt dat de poster niet zo scherp was als de voorproef. Hierover nog een mail gestuurd naar helaas geen reactie meer gekregen

De klant heeft voor de bestelling een proef met een bericht ontvangen dat de afbeelding die was aangeleverd van matige kwaliteit was. Dit is juist wel met de klant via mail gecommuniceerd, waarop de klant zelf heeft besloten de poster toch te willen bestellen. In dit geval kunnen wij helaas niet meer doen dan we al gedaan hebben. Namens het youpri team.

Mooi eindresultaat!

Wij hebben een fotocollage laten maken en die is heel leuk geworden. Ook de opmaak door YouPri laten doen en geen wijziging was te veel. Top!

Hartstikke goed!

Ik heb een deurposter besteld en ontvangen, dat verliepen helemaal soepel. De groootste uitdaging was die poster op de voordeur krijgen; de klink kon er niet af en er zit een patrijspoortje in met een rubberen rand. We zijn er een paar uur mee bezig geweest en het resultaat is prachtig! De poster is superstevig en plakt onwijs goed (zelfs na herhaaldelijk loshalen)!

Hartelijk dank Joy voor jouw mooie review en de foto's die je hebt gestuurd van het eindresultaat! Van deze deursticker ga je zeker heel veel plezier hebben. Met vriendelijke groet, het youpri team

Niet geleverd

Bestelling is nog steeds niet geleverd

Beste Karin, Wat vervelend dat jouw bestelling nog niet is geleverd. En jammer ook dat je dit niet rechtstreeks aan ons meldt. Wij hebben het uitgezocht en de bestelling is wel naar je verzonden, echter al heel lang onderweg. Dit is wat PostNL meldt "15 jun. 2022 Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag." Wij zullen direct onderzoeken wat er aan de hand is met deze zending. Hopelijk kunnen we dit toch binnen zeer korte termijn naar tevredenheid oplossen. Met vriendelijke groet, het youpri team

Prachtig glas met gravering, collega's waren blij met het cadeau

Duidelijke website, snelle levertijd, mooie prijs. Waar voor je geld.

Snel levering en goede communicatie

Goede communicatie en snelle levering. Veel keuze en juiste maat te bestellen

Héle fijne en behulpzame medewerkers.

We hebben 4 keer wat aanpassingen gedaan , maar dat was totaal geen probleem!! Dus buitengewoon tevreden!!

Mooi behang

Netjes en op tijd geleverd

Verschrikkelijk behang om te verwerken

Verschrikkelijk behang om te verwerken. Banen sluiten absoluut niet mooi tegen elkaar aan, hoe je het ook probeert. Behang is stug en duur om zo’n mooie print niet tot zijn recht te laten komen. Service voor het bestellen is goed. Daarna is er geen kontakt meer te krijgen met YouPri. Erg jammer, want ik had graag mijn geld retourneert gekregen. Optie is om de banen groter te maken, zodat er minimale naden zijn!

Wij hebben alles nagekeken, echter geen enkel bericht van de klant ontvangen. Hierover is ook na de melding van de klant via deze review contact opgenomen. Uit het gesprek bleek dat het behang door iemand anders is aangebracht. En dat er niets mis was met het geleverde behang product. Dit type behang is een van onze meest verkochte behang typen en de kwaliteit hiervan wordt juist als zeer goed ervaren. Jammer dat de klant het product op deze wijze heeft beoordeeld. Namens het youpri team

Heel oplettend

Heel blij met het eind resultaat. Niks ingewikkeld om de foto te uploaden. Snel afgehandeld

Dank voor de mooie waardering! Groet, het youpri team

Goede print en kwaliteit.

Dank voor de mooie feedback! Groet, het youpri team

Ruime Keuze! Goede kwaliteit! Goede communicative!

Klantvriendelijk en meedenkend

Telefonisch en mailcontact gehad waarin we goed hebben bekeken of mijn wens qua maatvoering mogelijk was, bij een al bestaande lampvoet. Dit luisterde nauw vanwege de vormgeving van die lampvoet. Ter verduidelijking had ik foto's van de voet doorgestuurd.

Goed product, zorgvuldig verpakt

De kwaliteit van het behang is erg goed, de prijs is wel hoog

Beste Peter, Dank voor jouw beoordeling van ons fotobehang. Groet, het youpri team

Heel mooi resultaat en goede communicatie

Fijn dat we steeds zo snel een reactie kregen op wat we aangeleverd hadden en op onze vragen. Dit zorgde ervoor dat we snel weer konden wijzigen etc. Het resultaat is mooi, op enkele kleine foutjes na. Doordat het aan 1 kant niet helemaal glad / strak geplakt is, loopt de onderrand ook niet mooi door. Bijna nergens is het eind van "het macrame" (dat op de aangeleverde foto als achtergrond dient) zichtbaar. Alleen daar waar niet strak geplakt is wel.

Beste Quirine, De youpri lampenkappen worden stuk voor stuk met de hand gemaakt. Dank voor jouw feedback. Groet, het youpri team

Top geregeld en kwaliteit!

Top geregeld en kwaliteit

Beste Nienke, Wat een mooie review we hopen je uiteraard graag nog een keer te mogen helpen. Groet, het youpri team

Beste Jolanda, Dank voor jouw reactie op de youpri levertijd. Groet, het youpri team

Alles netjes apart verpakt en baan nummers helder beschrijft

Beste Sander, Dank voor jouw toegelichte review over jouw behang bestelling. Groet, het youpri team

Makkelijk in uitzoeken en afhandelen levering ging ook goed en netjes.

Beste Manuela, Hartelijk dank voor jouw positieve feedback! Groet, het youpri team

Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen

• Heb je iets gemist in de shop? Nee

Beste Marjan, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Groet, het youpri team

Hele fijne dienstverlening

Heel goed contact onderhouden met de klantenservice. Ik heb deurstickerst besteld namens een bedrijf en de betaling liet op zich wachten. Het email contact was zeer vriendelijk en begripvol. De bestelling is on hold gegaan. Nadat de betaling was, was er nog iets met de bezorging. Ook dit is heel snel en goed opgelost. Kortom een heel fijn bedrijf om mee te werken.

• Heb je iets gemist in de shop? N.v.t.

Beste Kitty, Hartelijk dank voor jouw mooie en uitgebreide beoordeling! Groet, het youpri team

Prachtig mooi leuk tafelkleed!!

• Heb je iets gemist in de shop? N.v.t.

Beste Ineke, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling en veel plezier van het tafelkleed! Groet, het youpri team

Mooi en snel

Mooi product en snelle levering, ik ben er blij mee

Beste Ran, Heel hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Groet, het youpri team

Mooie lampenkap. Moest blijkbaar nog gemaakt worden want de levertijd was een week. Maar zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Arianne, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Wij maken alles zelf en op maat, dus ook jouw lampenkap, vandaar de levertijd van 5-7 werkdagen. Nog heel veel 'licht' plezier van jouw lampenkap. Groet, het youpri team

Over YouPri

YOUPRI maakt jouw print persoonlijk! Fotobehang, rolgordijn, deurstickers, lampenkappen, tafelstickers en meer op maat gemaakte fotoproducten voor in huis. Kijk in onze uitgebreide collectie van meer dan 3000 beelden of maak het helemaal persoonlijk met jouw eigen foto. Onze designers staan voor je klaar om een uniek behang met fotocollage, een deursticker met collage, een rolgordijn met foto of een gepersonaliseerde lampenkap te ontwerpen. Je ontvangt altijd een gratis digitale drukproef, zodat je precies kunt zien hoe jouw gekozen product eruit komt te zien. En daarbij leveren wij ook razendsnel. Een op maat gemaakt product binnen 5-7 werkdagen in huis. Voor Nederland en België! Ga snel naar onze shop voor meer informatie of bestellen.