Duidelijk Erg prettig dat je een app krijgt hoe laat ze komen

Zie boven

snelle en goede levering

Ik zou versvoer bij iedereen aanbevelen die voer voor hun huisdier online willen bestellen.

Snel; persoonlijk. 100% tevreden!

Sterk aanbevolen

Uitstekende service, zoals altijd.

Top kwaliteit !

Ik heb nu twee keer een order gedaan voor mijn honden. Beide eten erg graag de Barf rollen vlees en hebben veel zin in hun maaltijd. Glanzende vacht , goede ontlasting en voor een mooie prijs twee blije honden en zelfs ook nog twee blije katten die eten graag ook een hapje mee! Ook nog is een super bezorging en goede communicatie over de bezorgtijd. De honden zijn blij om te bezorger te zien elke keer.

Super snelle levering en precies op tijd. Kon niet beter

Alles zeer snel en netjes!

Op tijd. Correcte houding. Netjes verpakt

precies ontvangen wat ik besteld had snelle levering zeer tevreden

top

goede producten, goede website, betaalmiddelen goed, communicatie goed, bezorging uitstekend

Alles zoals beloofd en aangekondigd

Makkelijke site, perfect aangegeven wanneer levering komt. Extra bericht met juiste tijd. Alles top.

wat een super bedrijf top hoor

bestellen, betalen, goede levering je hoeft niet uren thuis te zitten wachten op je bestelling, en hele goede communicatie

Top. Super communicatie en service. Aanrader!!!

Fijn bedrijf. Snelle precieze levering. Heldere communicatie!

Altijd correcte en snelle bezorging volgens schema

Altijd goede ervaringen, duidelijk bezorg schema en je wordt op de hoogte gehouden van de levering, erg prettig

Snelle afhandeling, netjes verpakt geleverd.

Altijd op de afgesproken tijd geleverd en vriendelijke mensen

Betrouwbaar en kwalitatief goed

De website biedt ruime keuze, verschillende merken en soorten voeding. Zoeken, selecteren en bestellen gaat snel en eenvoudig. Levering gaat via een eigen bezorgdienst, in bestelauto's met een vriescel. Rauw vlees komt daardoor altijd bevroren aan, zonder risico op ontdooien zoals bij levering via pakketdiensten wel gebeurt. De prijzen zijn de afgelopen jaren flink gestegen, wellicht meer dan noodzakelijk en dat is jammer. Het gaat wel om restvlees dat niet voor menselijke consumptie geschikt is, dus ik vraag me af waarom de prijzen zo hoog zijn. Ondanks dat vind ik nergens betere service en ruimere keuze dan hier.

Goed geregeld

Goed geregeld , alles klopt

Snelle service en goede kwaliteit

Snelle en accurate levering. Heel fijn dat je nog een app krijgt met exacte tijd. Goed voer voor de hond.

Levering

Leveren en kwaliteit 100 %

Goede en betrouwbare leverancier

Diversen vleesproducten voor mijn huisdieren besteld. Altijd goede kwaliteit en ruime keus. Gemakkelijk bestellen en op tijd afgeleverd met de diepvries wagen. Altijd op tijd. Scherpe prijzen en vriendelijke klantenservice en bezorging. Een aanrader

Zeer sneeuw bezorging

Goed contact hoe en wanneer het bezorgd wordt

top geregels

wordt keurig op tijd bezorgd

snel en in goede staat geleverd

Mijn ervaring met deze leverancier is uitstekend en ga de volgende keer hier weer beslist bestellen

Goed aanbod, levering op tijd en service

Voldoende keus Op afleverdag krijg je tijdig een tijdsindicatie

Top kwaliteit snel geleverd

Top kwaliteit snel geleverd Altijd goede kwaliteit, kat is er gek op

Munnikenweg 8

2651 LZ Berkel en Rodenrijs