Doen wat ze zeggen. Communicatie omtrent levering enorm correct en stipt !

Op tijd bezorgd, veel zorg besteed aan het afleveren, zelfs even bellen omdat een R niemand te zien was!

Snel en netjes geleverd

Zoals altijd netjes en op tijd geleverd door eigen bezorger. Je krijgt de dag ervoor en op de dag zelf ook een appje over de levertijd. De kwaliteit van het vlees is erg goed.

Uitstekend service, zoals altijd.

Goede kwaliteit en veel service!

Hoge kwaliteit voer, mijn hond is al 10 jaar volledig klachtenvrij en eet alleen voer van Versvoer.nl De medewerkers zijn ontzettend klantgericht en vriendelijk, ook wordt er netjes gecommuniceerd over de levering. Kan niet beter volgens mij.

Goed vlees en bezorging

Bestellen was eenvoudig, bezorging verliep prima en werd per Whatsapp op de hoogte gehouden. Onze Fay genoot van het weekend van het vlees, al met al top!

Fijn bedrijf, snelle levering.

Vervoer.nl is echt een uitkomst. De kvv voor mijn hond wordt keurig diepgevroren aan de deur afgeleverd. De mensen die er werken zijn vriendelijk. Toen er ooit (door mijn eigen fout) iets mis ging met de bestelling, was één telefoontje genoeg om het probleem op te lossen. Ook de bezorgers zijn vriendelijk. Ik ben echt heel tevreden!

Betrouwbaar

Betrouwbaar en steeds goede communicatie rondom leveringen.

Al jaren klant, altijd goed

top geregeld

Top geregeld, nw vaste klant erbij

Topservice. Keurig op tijd en fijne communicatie

De eerste keer besteld bij versvoer en dat gaan we vaker doen. Duidelijk communicatie wanneer we de bestelling geleverd zouden krijgen. De dag ervoor en op de dag zelf nog een appje met het exacte tijdstip van leveren. Enorm fijn! En de producten kwamen keurig verpakt en in ons geval volledige ingevroren aan.

Goed geregeld bij Versvoer!

Bestellen verloopt zonder problemen, assortiment is afdoende gevarieerd. De wijze van levering is super geregeld!

Netjes en volgens afspraak geleverd.

Netjes en volgens afspraak geleverd.

Uitstekende service en communicatie

Uitstekende service en communicatie.

Altijd op d afgesproken tijd met leveren

Bestelling prima en netjes geleverd

Deze bestelling was voor mij nieuw maar ik ben nu wel een positieve ervaring rijker.

Hele snelle levering

Snelle en vriendelijke bezorging

Gewoon uitstekend

Versvoer.nl heeft van alle marktpartijen het beste aanbod voor een redelijke prijs. De diepvriesproducten zijn bij levering ook nog diep bevroren, en op een vaste dag. Dus dat is duidelijk. Een sms-je vooraf nog extra maakt het af.

Besteld en geleverd

Geen minpunten altijd super geregeld

Mooi product, snel geholpen en op de minuut thuis bezorgd, ik ben er heel blij mee.

Meer dan prima!

Duidelijke communicatie wat betreft het tijdstip van bezorging. Vriendelijke bezorger die, ivm lopen met krukken, ook de bestelling even naar binnen wilde brengen. Ook een leuk systeem met de rewards. Tóp

Heel tevreden!

Altijd een nette bezorging, ideaal!

De aankondiging van levering is heel prettig voor de klant. Het diepvriesvlees is schoon en zorgvuldig verpakt en komt altijd diepgevroren aan.

Goed voer en snelle aflevering

Altijd goed

Denken mee, bezorgen aan huis, goed product