Zeer stipt, communicatie perfect.

Kan niet beter!

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Leveringen op de afgesproken dag en tijd. Sturen eerst een bericht hoe laat ze komen leveren.

Heel netjes geholpen en het vlees was goed bevroren heel goed

Goede service en snelle levering.

Je wordt goed op de hoogte gehouden als de bestelling onderweg is. Chauffeur bericht als hij er bijna is en heeft netjes geleverd zoals we gevraagd hadden. Zeer tevreden!

Heel goed geregeld

Bestellen is eenvoudig. Leverdatum is direct bekend. Een dag van tevoren krijg je een appje over de bezorgtijd en 10 minuten voordat hij komt stuurt de chauffeur ook weer een berichtje. Top.

Hele goede klantenservice. Denken graag mee naar oplossing (ik was niet thuis bij levering) en goed contact met vervoerder. Echt top! Helaas lust mijn hond (drama met eten) het niet maar dat heeft niets te maken met kwaliteit. Mooi vers vlees, kan er vast iemand anders blij mee maken.

Fantastische levering

Als er meer sterren zouden kunnen kregen jullie ze ook van mij. Echt Top

Versvoer

Al 4 jaar leveringen van versvoer, in het begin problemen met post.nl met leveringen dat ze een of twee dagen het vlees in de bedrijfsbus lieten liggen zodat de pakken ontdooid waren ,maar nu met eigenvervoer, super geregeld, een top bedrijf, ga zo door super, groetjes Nico

Woensdag besteld, donderdag bestelling in huis.

Supergoed en vers vlees voor uw hond

Ik heb diverse goede merken vlees besteld. De volgende dag afgeleverd. Netjes op de hoogte gehouden wanneer de bezorger kwam. Scherpe prijzen en bezorging aan huis. Geen gedonder meer bij plaatselijke dierenshops die met grote regelmaat diverse bestellingen niet compleet in huis hadden. Nu koop ik voor een paar maanden in en ik heb steeds op tijd wat ik wil. Super leverancier. En vriendelijke bezorgers. Een aanrader

Zeer correcte levering vers vlees!

Vriendelijk personeel en levering altijd op de afgesproken tijd

Perfect!

Duidelijke website, goede communicatie over bezorging en de bezorging is altijd zoals tevoren gemeld. De bevroren producten worden met speciale auto's tot in het hoge noorden bezorgd. Er wordt op tijd aangegeven wanneer de webshop een paar dagen gesloten is, zodat je daarmee rekening kunt houden. Alles bij elkaar supermakkelijk om het versvoer thuis te krijgen!

Goede communicatie, schone levering diepvriesvoer

Er wordt contact opgenomen door het bedrijf en de chauffeur kondigt aan wanneer hij voor de deur staat. Ik ben zeer tevreden!

Levering altijd correct en op tijd

In een woord uitstekend

Goede voedingsmerken en perfecte bezorgservice.

Mooi product prima bezorging

Fijn om te horen hoe laat ze bij je zijn dan kan het niet missen om je product aan te pakken en mooi vlees

Altijd goed geleverd en korte lijntjes bij vragen

Altijd keurig geleverd, van tevoren krijg je een tijdspanne via WhatsApp en dan nog 10 minuten tevoren. Bij vragen krijg je snel antwoord. Kortom dik tevreden

Snelle service, goeie heldere communicatie

Toppers

Ga zo door,, ben super blij met jullie goede service

Versvoer levert kwaliteit voor een redelijke prijs

Ik kijk regelmatig bij andere leveranciers naar vleesproducten voor mijn honden, maar kom toch steeds weer terug bij Versvoer.nl omdat zij een redelijker prijs rekenen voor het product en de transportkosten. Bovendien vind ik het prettig plannen dat ze altijd op een vaste weekdag komen afleveren met eigen vervoer.

prima producten, goede levering

Kat gedijt er prima op!

Versvoer

Goed vlees voor de viervoeter en super leveren

Heel fijn dat ze je een berichtje sturen wanneer de bezorger er bijna is.

Snelle en goede levering

Leverde op de dag en tijd zoals afgesproken