Snelle en goede levering

Leverde op de dag en tijd zoals afgesproken

Prima bezorgservice voor o.a. k.v.v.

De carnibest en bandiet voor mijn hond wordt altijd keurig diepgevroren aan de deur afgeleverd. De bezorger geeft altijd kort van te voren nog even een berichtje hoe laat hij exact bij je gaat zijn. Ook als je zelf belt wordt je keurig te woord gestaan en ze denken fijn met je mee en zorgen voor een oplossing die voor beide werkt. Gewoon een fijn bedrijf!

Goede communicatie en service.

Je wordt op tijd, via de app, op de hoogte gesteld wanneer ze komen bezorgen.

- Duidelijke communicatie over het levermoment. - Consistente goede productkwaliteit - Concurrerende prijzen - Diepvriesproducten worden goed gekoeld geleverd. - Vriendelijke bezorgers.

Gewoon goed

Geweldige service

Altijd netjes bericht vooraf hoe laat komen, altijd bestelling compleet. Top bedrijf!

Heldere communicatie

Doen wat ze beloven

Super positief

Snelle levering, Altijd zelfde goede kwaliteit

Zeer klantvriendelijk

Keurige aflevering van de diepvriesproducten en de berichtgeving omtrent de afleveringstijd is erg prettig.

Ideaal: levering van diepvries versvoer aan huis

Leveringen zijn netjes op tijd en het tijdstip wordt whatsapp netjes tijdig aangekondigd. Ik vind het ideaal.

Goede service en klantgerichtheid!

Prettige communicatie. Duidelijk bericht wanneer het vlees gebracht wordt en in overleg is veel mogelijk.

Snel geregeld en snel geleverd

Bestellen via de website gaat simpel en bestelling snel en netjes geleverd.

Keuze uit verschillende merken en goede service

Elke vrijdag kan het voer bij ons geleverd worden. Dit is erg prettig want zo zit je nooit zonder. Het wordt gekoeld vervoerd en op afgesproken tijd afgeleverd. Je krijgt op de dag van levering altijd nog een appje een half uur van tevoren. De webwinkel is overzichtelijk en mooie bijkomstigheid is dat je punten kunt sparen bij iedere bestelling voor korting.

Altijd op tijd geleverd en indien nodig in overleg en nooit geen klachten verder…!!!

Altijd op tijd bezorging…!!!

al jaren super leveringen

prima vlees

Goede kwaliteit hondenvoer en uitstekende service

Goed kwaliteit hondenvoer en uitstekend service. Houden je netjes op de hoogte hoe laat ze ongeveer komen bezorgen.

Fijn bedrijf en persoonlijk contact

Wij bestellen altijd ingevroren vlees voor onze katten. Bestelling wordt persoonlijk bezorgd, en hebben altijd contact over bezorging via de app. (Ook als je een keer niet thuis bent, denken ze met je mee) Heel fijn! Wel even kijken in welke provincie je woont voor de dag van levering.

Het beste voor mijn honden

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs van het gemalen vleesproduct van Versvoer.nl. We hebben ook weleens wat anders elders geprobeerd, maar juist deze kwaliteit, samenstelling en diversiteit bevalt de honden uitstekend. En de prijs is alleszins redelijk. Ook een plus is dat de bestelling altijd diepgevroren wordt geleverd op de afgesproken tijd.

Makkelijk besteld & op tijd geleverd

Alles ging erg suppel, contact met courier was ook fijn. Ga zeker weer bestellen!

Een hele goede service, goede communicatie erg blij mee.

Tip, weet niet of het mogelijk is? Voor overname bedrijf konden wij ook andere producten kopen. Wat voor de hond bevordelijk was voor zijn tanden omdat hij daar meer op moest kauwen, zoals kippen nekken en varkens oren. En in de zomer met warm weer wat half bevroren sprotjes (vis). Kijk maar of jullie dat aan kunnen bieden aan klanten. Onze Bo is ziek (borstkanker met uitzaaiingen in de lymfe) en volgens dierenarts is het een kwestie van maanden. Dus mochten er vanuit ons geen bestelling meer komen, dan is dat de reden. Vriendelijk groet familie Bach- Brugman Millingen aan de Rijn.

Prima voer voor onze hond en nette prijs

Goed voer en altijd op tijd geleverd en prima verpakt

Netjes op tijd

Altijd op tijd afgeleverd Nette schauffeurs Beleefd

Snelle service, goed verpakt en duidelijke communicatie