Snelle service, goed verpakt en duidelijke communicatie

Het vers voer wordt altijd netjes op afgesproken tijden geleverd en vooraf via whatsapp gemeld dus we zijn zeer tevreden. Grt Bert Kleijn.

Komen afspraak goed na

Website is duidelijk, communicatie over levering ook. Komen precies op afgesproken tijd. En contact met de chauffeur kan ook, mocht er wat tussen komen.

Goed vlees voor mijn hond

Het vlees is netjes verpakt en wordt keurig op tijd geleverd. Ook fijn je van te voren weet hoe laat het ongeveer wordt geleverd en dat de bezorger altijd even een bericht stuurt als hij bijna arriveert.

Geweldige service

Top - je besteld - krijgt een tijd van bezorging en ze komen op tijd. Enige nadeel is de toch best wel hoge verzendkosten

Gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk te bestellen en betaalbare prijzen. Je kunt er van op aan dat het bestelde voer op de afgesproken dag bezorgd wordt. Prima!

al jaren dik tevreden

Goede producten en prijs. Betrouwbare levering. Kat blij, ik blij :-)!

Ruime keuze, prima bezorging

Sinds Versvoer.nl gebruikt maakt van een eigen bezorgdienst, krijg ik het vlees hard bevroren thuis geleverd. Dat was in het verleden wel anders via de standaard pakketbezorgdiensten. Een prima verbetering. Bovendien is er een vaste bezorgdag per regio, dat is wel zo duidelijk. Er is een ruime keuze uit diverse merken en producten. Slechts af en toe is een product niet op voorraad.

Snel en op tijd

Prima levering, snel en op tijd. Vriendelijke koerier

Netjes bezorgd met fijn een melding van tijd

Goede kwaliteit

Ik kies voor Versvoer vanwege prijs/kwaliteit diepvries vleesproducten voor de honden. Die bevallen hun goed.. elke dag vers voer met rijst en groenten en vlees of vis houdt hen in topconditie.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over zowel de bestelling, de levering en het feit dat je daarna ook nog een bericht krijgt hoe laat men ongeveer langskomt.

Gewoon top!

Op mijn wenken bediend. Snelle levering.

Niets aan toe te voegen. Spreekt voor zich.

Snelle levering en bevestiging per e mail. Super service. Ben zeer tevreden over de bestelde artikelen

Prima website

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Hartstikke fijn de what's app berichten vlak van te voren!!

Nooit meer.

Je wordt belazerd met 1 € diesel extra te vragen. Is het verdienmodel. Dus nooit meer

Uitstekend vers voer voor mijn hond.

Mijn hond smult van het eten dat hij krijgt. Na elke maaltijd komt hij naar ins toe om te bedanken. En als bewijs dat het smaakte laat mijn herdershond ook een flinke boer!

Jullie dienst verlening en klantvriendelijkheid is helemaal top…. Wij zijn erg tevreden Dankjewel

Het beste voer voor onze hond

Vers hondenvoer, stevig verpakt en met duidelijke communicatie aan de deur gebracht. Wij bestellen al jaren bij Versvoer en zijn enorm tevreden!

Topper

Al jaren goed vlees geleverd. Voorheen leveringen via Post.nl ging niet altijd goed als Post.nl het vlees te laat leverde. Maar met eigen vervoer van versvoer wordt het op de minuut af geleverd . Top

Ronduit goede ervaring

Goed vlees, goede service en een eigen bezorgdienst wat ontzettend fijn is, want dat geeft tenminste zekerheid dat het voer op tijd geleverd wordt.

Ik heb mijn bestelling opgehaald bij Joke, in Schiebroek ,goed geregeld.

Heldere communicatie over levering van bestelling en precies op tijd

Heldere communicatie en precies op tijd

Munnikenweg 8 2651 LZ Berkel en Rodenrijs

06 55298417