Heldere communicatie over levering van bestelling en precies op tijd

Heldere communicatie en precies op tijd

Bedrijf houdt zich aan de afspraken. Je krijgt netjes van te voren bericht wanneer ze voor de deur staan met de levering. Top!

Website overzichtelijk, bestellen eenvoudig, snelle levering.

Groot aanbod, snelle levering

Ik ben blij dat ik bij jullie mijn favoriete merken van Carnibest als Bandit kan bestelling. Snelle levering.

Zeer goede service

Bestellen gaat makkelijk. Bezorgen gaat supernetjes. Een dag van te voren krijg je een appje met de tijd. Toen ik hierop reageerde dat ze het het bij de deur mochten zetten Ivm een gebroken voet kreeg ik te horen dat ze het wél naar binnen wilden brengen. Helemaal top Vlak voordat ze komen krijg je nog een update over de status en Hoelaat ze arriveren.

Zeer goede service

Perfecte service en klantvriendelijk dus zeer tevreden

Prima levering, grote keuze.

Gekozen omdat men o.a. zowel Bandit als Carnibest verkoopt. Keurige, snelle levering.

Prima levering, grote keuze.

Keurig op het aangegeven tijdstip geleverd.

Precies op tijd geleverd. Keurig verpakt. Vriendelijke bezorger. Niks op aan te merken dus.

Goed product, mijn hond smult ervan.

Levering is heel goed georganiseerd, ben daar erg blij mee!

Goed product, mijn hond smult ervan.

Levering is heel goed georganiseerd, ben daar erg blij mee!

Prima, zeer klantvriendelijk en attent.

Meedenkend, snel reagerend, ideaal ook via het gebruik van WhatsApp. Vriendelijke medewerkers, blij mee. En de honden trouwens ook :)

Prima, zeer klantvriendelijk en attent.

Service is top. Snelle levering en persoonlijk contact

Prima om via deze weg het voer aan de deur te krijgen. Jammer alleen dat als je een grote bestelling afneemt je ook nog eens bezorgkosten moet betalen (5,95 is best fors) dit zou wellicht toch anders kunnen.

Munnikenweg 8

2651 LZ Berkel en Rodenrijs