Mooie struikjes en goeie tips/info gekregen wat betreft het planten en de verzorging.

Topteam topkwaliteit!!!

Zeer tevreden over de correcte en snelle afhandeling. Mooi op het gevraagde moment geleverd met een prachtig eindresultaat als gevolg!! Bedankt aan heel het team!!

Prima kwaliteit tegen een lage prijs

Ik heb 2 achtereenvolgende bestellingen geplaatst. Binnen 2 dagen na bestelling kon ik de coniferen ophalen. Ze stonden keurig klaar. De coniferen zagen er uitstekend uit en de flinke kluiten waren vakkundig ingepakt. Topklasse !

Prima website en vlotte levering

Mijn complimenten voor de mooie en duidelijke website en de ruime keuze in de grootte van de coniferen. De Thuja's en Taxus planten voldeden ruim aan de gespecificeerde hoogtematen en waren ook mooi vol. Alle lof hiervoor, ook voor de snelle levering en de duidelijke communicatie vooraf. Helemaal geen minpuntjes? Nou eentje dan: Bij het afhalen werd mij door de mevrouw gewezen waar de planten stonden, ze waarschuwde dat de beide thuja's (180-200cm) erg zwaar waren en dat zij niet kon helpen met tillen. Met uiterste krachtsinspanning lukte het mij uiteindelijk de loeizware planten in de auto te schuiven (de grote kluiten waren hier debet aan, aan de andere kant: heel positief dat er zulke ruime en degelijke kluiten aan zitten!). Daarom een tip: Zet een waarschuwing op de website dat bij het afhalen geen hulp wordt geleverd bij het inladen. Ik had mij duidelijk verkeken op het gewicht van de grotere planten...

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en de complimenten over onze website en planten. We zijn erg blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en onze service. Met betrekking tot uw ervaring bij het afhalen, willen we graag benadrukken dat we altijd bereid zijn te helpen met het inladen als daar vooraf om gevraagd wordt. Mocht het onverhoopt toch niet lukken om de planten zelf in te laden, dan zouden we natuurlijk alsnog samen met u naar een geschikte oplossing hebben gezocht. Daarnaast waarderen we uw feedback enorm en zullen we deze meenemen in onze toekomstige service. Voortaan zullen we bij het afhalen actief aanbieden om te helpen met inladen.

Heel netjes geleverd,heel tevreden over.

De bomen werden binnen week geleverd. Het waren mooie volle bomen ,ook hoogte precies als aangegeven. Ben er heel erg tevreden over,om aan te bevelen. Gegroet J.Wolters

Goede planten met flinke kluit. Volgens afspraak geleverd. Goede nazorg..

We zijn erg tevreden over de gang van zaken. Snelle bevestiging van de bestelling en levering volgens afspraak. Zelfs iets eerder maar dat gebeurde in overleg. Bij en na levering ontvingen we via de mail nog tips voor de meest succesvolle behandeling.

Snelle levering en goede prijs

Goede prijsstelling, vlotte levering en gratis advies. Even kijken hoe het materiaal zich houdt, maar de eerste indruk is dat het prima plantmateriaal is.

Snelle levering, goed contact

Vlotte levering en een goed telefonisch contact

Perfecte mooie planten

De planten zijn goed aangeleverd en de planten zelf zagen er zeer goed uit. Mooie plantjes

Top, goede site, mooie haag

Snelle levering, afspraak voor op een avond moest wel 1x verzet worden maar omdat ik de volgende dag vrij was kwamen ze het de volgende morgen nog brengen. Mooie haag, goed advies, nu hopen dat de haag goed aanslaat.

Erg goed

Vriendelijk contact. Goede afspraken mee te maken. Prima prijs en goede kwaliteit. Mooie coniferen. Bezorging in overleg en een half uur van te voren werd gebeld.

Super goed!!

Bestelling geplaatst, en de week erop de planten gekregen! Prachtige kwaliteit!! En een fijne feedback terug!!

Topkwaliteit coniferen en fantastische service

Goede overzichtelijke website, straalt service en kwaliteit uit. Dat is bij bestellen t/m bezorgen ook nog eens enorm gebleken. Je voelt je als klant gewoon verwend! Wat een prachtige coniferen! En nog wat tips voor hoe te planten. Tis dat ik nu klaar ben in mijn tuin anders zou ik nog meer bestellen! Echt een aanrader!

Alles volgens afspraak met een goed advies

Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Beloofde afmetingen, mooie en sterke bomen, contact vriendelijk en behulpzaam!

Vriendelijk en behulpzaam, fantastische website met veel informatie en keuzes. Bomen voldaan aan afmetingen en zijn prachtig groen ✅

Vlot en correct

Vlotte en correcte service. Snelle feedback.

Prima planten, goede service

Goede Japanse Hulst geleverd. Transporteur kon op het laatste moment niet bezorgen, echter heeft haagplanten gezorgd voor alternatief transport, waardoor ze toch op tijd bezorgt werden en geplant konden worden. Goede service! Hulst staat nu 2 weken en ziet er goed uit.

Goede kwaliteit en top service

Goede kwaliteit conniferen voor een degelijke prijs. Na telefonisch contact zelfs binnen 24 uur geleverd. Zeker een aanrader.

Bestelde haagplanten van uitstekende kwaliteit

600 haagplanten besteld die er top uitzagen en voldeden ook aan de opgegeven maat. Aflevering in verschillende fasen gedaan, goed persoonlijk contact alles volgens afspraak.

Mooie struiken en goede service

Hele mooie planten en snel geregeld om het op te kunnen halen.

Goede kwaliteit en uitstekende service

Snelle reactie, goed advies en snel geleverd. Het belangrijkste is de goede service, er werd meegedacht en bruikbaar advies gegeven. Aanrader!

snelle afhandeling van de order.

goede en ook simpelle indeling van de side, het was makkelijk om de juiste keuze te maken.

Portugese laurier

Prachtig laurier mooooiiii Bedankt Haagplanten

Uitstekende dienstverlening en producten

Positief en prettig. Afspraken prima nagekomen.

snel + goede communicatie

Over Haagplantenwinkel.nl

Haagplantenwinkel.nl is gespecialiseerd in het leveren van groenblijvende haagplanten. Al onze planten leveren we uit onze eigen kwekerij. Hierdoor hebben we een goede controle op de kwaliteit. Via onze webshop kunt u eenvoudig uw hagen bestellen. Zoekt u een haagplant die niet in ons assortiment staat, heeft u een spoedbestelling of wilt u vrijblijvend advies? Neem dan gerust contact met ons op. Al onze planten zijn gekeurd door de Nederlandse Algemene Kwaliteitsdienst Tuinbouw (NAK tuinbouw). Ook zijn wij door NAK gecertificeerd. Daarnaast leveren we al onze planten met een europees plantenpaspoort.