Kwaliteit voorop

Zeer tevreden met de snelle levering van kwalitatief uitstekend materiaal!

Snelle levering, goed product.

Product werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van het artikel

Snel geleverd en overzichtelijke categorieën op de website. Ook fijn dat je een afhaalpunt kan selecteren voor je bestelling

Easy

Simpel!

Beste Fokke, Dankjewel voor de positieve feedback! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over Intovent. Hopelijk zien we je snel weer in onze webshop Groetjes Intovent

Kan beter

Na een hobbelige start, mijn vorige review maar even aanpassen. Deze keer is alles perfect uitgevoerd. Het hele systeem is gereinigd en buizen zijn vervangen. Allemaal snel en netjes gedaan.

UPDATE Heel fijn te vernemen dat je de moeite hebt genomen om nog een vervolg te schrijven. En vooral dat alles uiteindelijk goed afgehandeld is. Groetjes Intovent Dankjewel voor je eerlijke feedback. In dit geval was er inderdaad miscommunicatie tussen onze interne afdelingen, waarvoor onze excuses. Inmiddels is de de monteur lang geweest en kun je weer genieten van een aangenaam binnenklimaat. Wellicht wil je nog een aanvullende review schrijven over onze afhandeling? Groetjes Intovent

Prima.

Filters werden snel toegestuurd. Duidelijke opschriften van hoe te installeren.

Beste Johannes, Dankjewel voor de positieve feedback! Fijn te vernemen dat je tevreden bent over de opschriften van de producten van Intovent. Hopelijk zien we je snel weer in onze webshop Groetjes Intovent

Overzichtelijke website en spullen snel ontvangen!

Snel en makkelijk besteld.

Over Intovent

Ventilatie is meer dan de lucht verversen. Ventilatie is een vak dat in iedere situatie om maatwerk vraagt. Daarvoor heb je specialisten nodig. Professionals die service in het DNA hebben, simpelweg omdat ze er plezier uit halen om mensen blij te maken. Dat doen we namelijk dagelijks met onze ventilatieoplossingen. Welkom bij Intovent.