Matig

Eerder heb ik al gemaild met foto omdat ik niet tevreden was over de ontvangen planten. Niets op gehoord. Ik had 13 planten besteld. Op de site staat diverse planten. Echter van de 13 planten waren er 6 dezelfde. Jullie maken niet waar wat beloofd wordt. Diep teleurgesteld. Later toch een reactie gekregen. Ik krijg 5 extra planten. Ze waren het eens met de klacht en gaan dit opnemen met de kweker. Netjes afgehandeld.

Alles perfect geleverd, ook mooie planten

Perfecte decoratie mos

Soepel en makkelijk te plaatsen voor welke creatieve kunstwerken je wilt maken

Snelle en goede levering

Het bestellen online was makkelijk en de planten werden snel en goed beschermd geleverd

Snel,precies wat ik bestelde,mooi verpakt!

Zie bovenstaande

Mooi verpakt en prima kwaliteit

Snelle en goed verpakt ,prima kwaliteit

Gewoon, uitstekend!

Mooie, degelijke planten in de doos. Zeer goede en nette verpakking! Hier werd over nagedacht! Super! Dank daarvoor!

prima service

Zeer goede levering: plantjes zijn zeer goed verpakt. Kwaliteit van de geleverde luchtplantjes zijn redelijk tot goed. Met name de Jelly-Fish Set met Zee-egels hangen heel mooi in de woonruimte.

Prima service!

Redelijk snel geleverd, kwaliteit zoals op de foto's!

Pakket op tijd aangekomen Pakket was goed ingepakt heel netjes

Niet slecht, kon beter

Kattengras besteld, zag we wat matig uit, had wat voller mogen zijn. Maar goed... voldoet aan de omschrijving. Kat is er blij mee, en daar gaat het tenslotte om.

Perfect.

Netjes ingepakt, netjes afgeleverd en de bestelling was compleet.

Heb eucalyptusboom besteld. De plant is niet beschadigd aangekomen, prima in staat.

Mooie mosmonsters ontvangen, goed verpakt en gelabeld. SnelleLevering

Mooie mosmonsters ontvangen, goed verpakt en gelabeld. SnelleLevering

Mooie plantjes snel geleverd

Zoals het hoort

Aangezien de feestdagen die er aan kwamen was mij bestelling wel op tijd aangekomen. Was goed verpakt zo was er gelukkig geen beschadiging.

Plantjes zijn mooier dan op de foto’s!

Online planten kopen leek mij een slecht plan, maar ik ben om! De plantjes zijn mooier en steviger dan uit een tuincentrum.

uitstekend

heel tevreden over de lucht^lantjes die ik gekregen heb , alles verliep netjes , nog bedankt

Gewoon een goed product

Heb via plantcentraal cadeau gekocht en ze was er buitengewoon blij mee dus zeer geslaagd

Ik moest er even op wachten maar nu de plantjes er zijn ben ik er heel blij mee

Snelle levering,hoge kwaliteit mos.

Deze firma leverd goede mos v mijn hobby mosschilderijen,Na div firma’s gezien en geleverd bevonden zijn echt bij Plantcentraal tot nu toe v mijn de beste levering,en ook is de prijs niet duur,bedankt,en hoop altijd een beroep op jullie mooie Plantcentraal te kunnen doen. Gr.Marga.

Bestelling wordt goed verpakt geleverd. Het bedrijf denkt met mij mee. Ik kreeg samples van 2 producten, omdat producten op een scherm toch moeilijk te beoordelen is. Trouwens dit gaat om kunst moswand. Bij echte planten kan dat natuurlijk niet. Prima betrouwbaar bedrijf!

Mooi plantenpakket

Mooie planten, goed verpakt en snel geleverd!

Snel verstuurd, goed verpakt, mooie plantjes

Mooie luchtplantjes en goed verpakt

Prima ! volgende bestelling weer

Over Plantcentraal

Al je planten online bestellen? Op Plantcentraal.nl heb je keuze uit meer dan 1000 kamerplanten en tuinplanten! De planten worden direct bij aangesloten kwekers besteld en verstuurd naar het huisadres in speciale verzenddozen voor planten. Op die manier is de plantreis zo kort mogelijk en komt je plant extra vers en veilig aan. We versturen binnen Nederland, België en Luxemburg én voegen regelmatig nieuwe plantjes en inspiratie toe. Kies direct jouw favoriete plant online!