Snel en kwalitatief

Heb voor het eerst een bestelling geplaatst. Prima afgewerkt en verzorgd afgeleverd. Nu nog even afwachten of de mooie plantjes ook lang meegaan. Ben zeer tevreden en aan in de toekomst zeker nog gebruik maken van dit bedrijf.

Heel erg goed

Snelle levering. Planten zien er prachtig uit

Prachtige planten en goede levering

Voor mijn zaak planten besteld, werden zeer snel en goed geleverd. Ze staan er prachtig bij.

Mooi product, goed verpakt en snel geleverd

Luchtplantjes besteld, zagen er bij aankomst heel goed uit, veel plezier van!

Zeer snel bezorgd

De bestelling was er heel snel ook had ik nog een vraag en die is ook heel snel beantwoord super

Prima levering

Plant was stevig en netjes verpakt, ook snel geleverd.

Mooie grote planten en super service. Ik had een fout gemaakt met het afleveradres. Helaas geen telefoonnummer te vinden, na wat zoeken op goolgle kwam ik een telefoonnummer tegen. Deze gebeld, voicemail ingesproken, waarna ik even later gebeld werd door de eigenaar, die het heeft opgelost.

Snelle levering, goed verpakt

De plantjes waren netjes verpakt zodat ze onbeschadigd via de post aankwamen.

Top service!

Snel en goed geholpen!

Ik had een. Plant gekocht die heel. Snel blad verloor ik heb een nieuwe plant mogen uitzoeken maar ik vvond die andere mooier maar ik durfde het niet aan om dezelfde. Te bestellen verder ben ik tevreden met de afhandeling

Netjes snel geleverd

Prima kwaliteit, vlotte levering

Ik had luchtplantjes besteld. Ze waren fijn, veilig verpakt. Ze kwamen dan ook in goede staat aan. Nu hangen ze gezond en wel te groeien en ... Te bloeien!

Erg blij met de nieuwe plant!

Plant goed verpakt aangekomen binnen enkele dagen

Over Plantcentraal

Al je planten online bestellen? Op Plantcentraal.nl heb je keuze uit meer dan 1000 kamerplanten en tuinplanten! De planten worden direct bij aangesloten kwekers besteld en verstuurd naar het huisadres in speciale verzenddozen voor planten. Op die manier is de plantreis zo kort mogelijk en komt je plant extra vers en veilig aan. We versturen binnen Nederland, België en Luxemburg én voegen regelmatig nieuwe plantjes en inspiratie toe. Kies direct jouw favoriete plant online!