Laden reviews...
Laden reviews...
31 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten ervaren snelle levering en planten van goede kwaliteit. Verpakking wordt als degelijk beschouwd en bestellingen komen meestal in goede staat aan. Bij problemen wordt snel geholpen door de klantenservice. Over het algemeen zijn de ervaringen positief en keren klanten terug.
I ordered two plants for delivery to my home address. DPD was selected as the shipper for both plants (they shipped separately). The first plant was supposed to be delivered, I stayed home the entire day to receive the delivery, and it never arrived that day. When I looked at the tracking details for the DPD shipment, the delivery person claimed that I was not home, and could not deliver the shipment. This was a lie, as I was home the entire day. When I contacted Plantcentraal about this problem, it took them 3 working days to respond. Their response was "we have no control over the shipment proces after shipping", and they suggested that I give DPD feedback. I am not DPD's customer. I definitely did not choose to use DPD for the shipment. I did not pay DPD to delivery an item, I paid Plantcentraal to delivery my order. Plantcentraal is the customer of DPD, and they should be taking responsibility for DPD's bad service. To get my order delivered, I had to use a distant pickup-point, wasting my time traveling across the city, because DPD would not do their jobs. I will never order from Plantcentraal again, because they refuse to take responsibility for problems in the shipping process, and made it my problem to solve.
Beveelt niet aan
7 June 2026
Lonnie
Amsterdam
Prima
Beveelt aan
2 June 2026
Kris
Antwerpen
Snelle levering, met een goede en perfecte kwaliteit planten
Beveelt aan
23 May 2026
Hans
Ammerzoden
Plantcentraal heeft een fijn assortiment aan planten, waaronder bijzondere Anthurium. De planten werden snel en goed verpakt verzonden. Ik ben heel tevreden en zal in de toekomst opnieuw bij Plantcentraal winkelen.
Beveelt aan
11 May 2026
T.
Den Haag
Zeer verzorgd.
Beveelt aan
2 May 2026
Ivan
Wondelgem
Plant gekocht, was (half) dood maar ik gaf hem nog een kans. Na een paar weken zei een kennis "morsdood" en verpulverde de bladeren tussen zijn vingers. Toen heb ik contact opgenomen, foto's gedeeld, en ze hebben na veel heen en weer gemail het aankoopbedrag teruggestort.
Beveelt niet aan
30 April 2026
Bas
Leiden
Hallo Bas,
Vervelend dat het alsnog niet goed lijkt te gaan met de mail en via deze weg te lezen dat het bericht niet is aangekomen. Wij hebben op 17 april een oplossing aangeboden en zojuist nogmaals het bericht verstuurd. Hopelijk komt deze nu goed aan, zo niet neem even contact met ons op!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
This website is one of the few ways to get this specific Epipremnum in the Netherlands. The plant I got was looking fairly good, but was damaged either while growing, or during packaging and shipping. New leaves ripped in half, burn marks, torn petioles, staples running through the vines...
Beveelt aan
6 April 2026
Romain
Diemen
De plantjes bleken in de praktijk kleiner dan ik dacht gezien te hebben op de site. Maar ze zijn aardig en ik hoop dat ze snel een beetje gaan groeien.
Beveelt aan
27 March 2026
An
Rotterdam
Plant arrived in great condition. The price was reasonable and the packaging was great.
Beveelt aan
21 March 2026
Konstantinos
Amsterdam
Uitstekend verpakt en verstuurd
Beveelt aan
1 March 2026
Maikel
Haaren
Prima
Beveelt aan
4 February 2026
Mike
Arnhem
Planten prima, slim verpakt, perfecte levering
Beveelt aan
31 January 2026
An
Rotterdam
Snelle bezorging en hele goede kwaliteit. Top!
Beveelt aan
12 January 2026
Daniëlle
Muntendam
Na een mail gestuurd te hebben, werd ik snel gebeld en kon ik mijn vragen beantwoord krijgen. De plantjes kwamen snel aan en zagen er uitstekend uit. Al met al: een uitstekende service en mooie plantjes
Beveelt aan
28 November 2025
Josephine
Den Haag
De tilandsia arriveerden in prima conditie en het zijn mooie plantjes. Helaas waren ze in plastic verpakt - voor mij onnodig gebruik van plastic. En de levering via DPD verliep niet soepel. Dat was vervelend.
Beveelt aan
22 November 2025
Angela
Rotterdam
Mooie plantjes en snelle levering!
Beveelt aan
21 November 2025
Ac
Ballum
Probleem met Tillandsia s klantvriendelijk opgelost
Beveelt aan
2 November 2025
Marjan
Middelburg
Kwaliteit en goede levering
Beveelt aan
30 October 2025
A
Hippolytushoef
Ik bestelde 2 maal dezelfde mossen. De tweede maal heb ik een andere bestelling ontvangen die niet te vergelijken was met de eerste bestelling. Aangezien je dit bedrijf niet telefonisch kan contacteren, heb ik dan een mail gestuurd. Nog steeds geen antwoord ontvangen.
Beveelt niet aan
24 October 2025
jana
muizen
Beste Jana,
Hartelijk bedankt voor je reactie en vervelend als er iets niet in orde was met de levering.
Wij kunnen de betreffende bestelling of email vraag hierover helaas niet vinden met deze gegevens.
Zou je ons nog een keer kunnen mailen op [email protected] of via een reactie op dit bericht, dan kijken we graag even mee. Dankjewel!
De anthurium warocqueanum kwam aan met drie bladeren waar in alle drie een scheur zat. Contact gezocht, En kreeg 10 % van het aankoop bedrag terug. Nou is de vraag, Zaten de scheuren er al in of heeft de plant de Post.nl behandeling gekregen. Nml het bekende gooi en smijt werk. We zullen het nooit weten..
Beveelt aan
18 October 2025
elzo
Siddeburen
De vier Helleborissen waren goed van kwaliteit en netjes ingepakt. Elke plant in een stevige papieren zak met elastieken. Het waren wel twee grote dozen waarvan ik me afvroeg of ze niet allemaal in een doos hadden gepast. Dat scheel transport volume. Ze werden ook door twee verschillende wagens een uur na elkaar gebracht.
Beveelt aan
9 October 2025
Marcel
schijndel
Mijn mail met foto's van beschadigde planten bij levering wordt niet beantwoord.
Beveelt niet aan
22 September 2025
G.
's Heerenberg
Het is een mooie volle plant met veel wortels over de lavasteen
Beveelt aan
8 September 2025
matthijs
Nieuwegein
5+ Sterren voor de snelle verzending, goede verpakking maar vooral voor de uitstekende kwaliteit. Ik heb al vaker (tegen beduidend hogere prijzen) bij andere leveranciers besteld en in tuincentra gekocht, maar nooit zulke mooie Tillandsia, met een WOW effect, gekregen als deze. Dit was mijn eerste maar beslist niet laatste bestelling bij Plantcentraal.nl
Beveelt aan
4 September 2025
Rene
Oss
This was maybe my 3rd or 4th transaction with plantcentraal and I must say that they have an excellent customer service. I have had ordered in other websites but experience wise, they are one of the best. You will never get worried in any way. There was li'l problems along the way, but they always have a quick solution. I would definitely buy again from them. Satisfied client here...
Beveelt aan
27 August 2025
MARICAR
Brussels
Al je planten online bestellen? Op Plantcentraal.nl heb je keuze uit meer dan 1000 kamerplanten en tuinplanten! De planten worden direct bij aangesloten kwekers besteld en verstuurd naar het huisadres in speciale verzenddozen voor planten. Op die manier is de plantreis zo kort mogelijk en komt je plant extra vers en veilig aan. We versturen binnen Nederland, België en Luxemburg én voegen regelmatig nieuwe plantjes en inspiratie toe. Kies direct jouw favoriete plant online!
Hoogstraat 73
5261 TG Vught
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Overige bedrijven