Goed verzorgd

Goed ingepakt en netjes aangekomen perfect

boven al mijn verwachtingen

Prachtigeveerkrachtigemos

Eindelijk mos wat v mosschilderijen gebruikt kan worden,mooie kleur,veerkrachtig,nogwel v dennennaalden maar oké,hiervoor kom je terug v d verkoop.

Goede kwaliteit

Snel geleverd. Goede kwaliteit

Good, quality purchases & very healthy air plants

I received 5 air plants about 2 weeks ago and am very pleased with the quality that Plantcentraal offers. The air plants I received look identical to their photos advertised on the webstore. The plants arrived very well packed in a box, nestled among string-like paper for their buffering which ensured that none of the air plants would be damaged in any way during the shipment process. My plants arrived promptly, healthy, and needless to say are still doing really well. They have become some of my favourites amongst the many air plants that I own, in such a short span of time. Plantcentraal was also really generous, they sent me an adorable baby Ionantha free of charge along with my original order. Cannot wait to see these air plants grow and I definitely recommend Plantcentraal to anyone thinking of owning a new plant or accessories. :-)

Mooie plant!

Mooie plant en netjes binnen 3 werkdagen ontvangen

Snelle verzending, prima kwaliteit.

Was zeer verrast over de kwaliteit van de planten. Onlangs dezelfde planten bij een kweker gekocht. Planten waren van mindere kwaliteit en zonder verzendkosten duurder dan bij Plantcentraal.

komen na wat ze beloven.

service is correct.

Toch een persoonlijk gevoel....

Ondanks het misverstand met Post NL en door de tussenkomst via mail én telefoon van Plantcentraal, toch supertevreden... een aanrader voor derden en voor mezelf in de toekomst! De Moor Peter.

Plant super aangekomen!

Plant goed bezorgd en blij mee

Kan gebeuren!

Ik had de indruk dat de firma zich pas realiseerde dat ik een bestelling had gedaan toen ik een email zond om te vragen waar mijn levering bleef. Ik had de bestelling gedaan op 16/7 en verzond mijn email op 23/7. Plots kreeg ik de documenten die ze me al vroeger hadden moeten doormailen: bewijs van bestelling en bewijs van betaling. Volgens hen zou ik een track en trace code van de vervoerder ontvangen wat niet gebeurde. Mijn bestelling werd me geleverd op 25/7.

Snelle levering en mooie kwaliteit mospaneel

Het ziet eruit zoals op de website

Het ziet er erg mooi uit en het voelt zacht aan

Super verpakt en snel geleverd. Een aanrader vind ik.

Kan niet beter alleen de track en trace was een drama

Jullie gaven aan dat via PostNl zou worden verzonden staat plotseling DPD voor mijn deur zonder voor aankondiging net toeval dat ik thuis was

Helemaal goed

Leuk dat je verschillende mossen kunt bestellen. Zo kun je zelf creatief aan de slag.

Plant in goede staat afgeverd.

Dit was de eerste keer dat ik een plant online bestelde. Goede ervaring.

Excellent

Ordered plants arrived in excellent condition! I can recommend PlantCentraal.

Goede service!

Ik had een mix van plantjes op water in drie glazen tubes besteld. Bij openen van het pakketje bleken twee van de drie plantjes er meer dood dan levend uit te zien. Na dat ik per mail contact had opgenomen kreeg ik snel te horen dat er werd gezocht naar een oplossing. Niet veel later ontvang ik drie nieuwe plantjes in tubes, die er dit keer wel prachtig uitzagen. Top service, zeker een aanrader!

We zijn er te vrede mee

We hebben een kruiwagen mee gedaan

Super snelle service!

Super snelle levering, prima product. Erg blij mee!

heel kleine plant

De plant was echt heel klein en daarmee erg duur, bovendien werd de getypte tekst niet meegeleverd, waardoor de ontvanger niet wist van wie de plant (als kado) kwam...

Plant snel en keurig ingepakt bezorgd.

Nog niks ontvangen

Ik heb nog niks ontvangen

De bestelling was snel en eenvoudig geregeld. De plantjes waren individueel goed verpakt en in een stevige verzameldoos verzonden en ben dan ook erg blij met mijn aankoop, top! Wat ik gemist heb in het hele proces is de bevestiging van de bestelling en het ontbreken van enige communicatie over de status van de bestelling ...

Over Plantcentraal

Al je planten online bestellen? Op Plantcentraal.nl heb je keuze uit meer dan 1000 kamerplanten en tuinplanten! De planten worden direct bij aangesloten kwekers besteld en verstuurd naar het huisadres in speciale verzenddozen voor planten. Op die manier is de plantreis zo kort mogelijk en komt je plant extra vers en veilig aan. We versturen binnen Nederland, België en Luxemburg én voegen regelmatig nieuwe plantjes en inspiratie toe. Kies direct jouw favoriete plant online!