Bestelling verliep heel vlot

De bestelling plaatsen verliep heel vlot. Jammer van levering die op zich liet wachten. Jullie zelf hebben dit niet in de hand. Uiteindelijk is alles in orde gekomen.

Slecht verpakt

De air plants waren slecht verpakt! Dat ik verpakking had geopend lag alles door elkaar en heb ik de tilantia zelf weer in de schelp moeten doen en ook het transparante draad lag los in de doos,heb even gepuzzeld om te kijken hoe dat bevestigd moest worden! Vond dit niet fijn!

Mooie plant ben blij

Mooie plant ben blij

correct snele levering

Prachtige bloeiende orchideeën - verpakking top!

Voor mijn jarige moeder orchideeën besteld en bij haar laten bezorgen. Dankzij de top verpakking zijn de bloeiende planten in goede staat aangekomen. De kleur van de bloemen wijkt iets af van het plaatje maar komt er zeker dichtbij. De bloemen zijn prachtig. Moeder is blij.

Kwaliteit boven verwachting.

Wij waren sceptisch om de planten te bestellen via one line, maar tegen alle verwachtingen in, keurig stevig verpakt en de dozen waarin het werd vervoerd waren van zeer goede kwaliteit.kortom geweldig..

Snelle nette service

De mospanelen zien er keurig uit ze waren netjes verpakt. Snelle service, kortom: zeer tevreden kant, ik ga meer bestellingen plaatsen en beveel plant centraal aan bij vrienden en bekenden.

Snel bezorgd en netjes en met liefde ingepakt

ik had beter verwacht

Mijn bestelling bevatte een 50x50cm mosplaat op kurk. Het mos zelf is zeer goed van kleur en ziet er gezond uit, maar bij het uithalen van de kurkplaat kwam al vele stukken van de mos los. Bij lichte aanraking blijft de mos loskomen van de kurk. Het is jammer veel geld te betalen voor iets dat niet lang zal meegaan.

Tevreden maar kaartje met afzender ontbrak

Dit was als geschenk aan iemand en de persoon is heel tevreden met de plant maar wist niet van wie dit kwam want het kaartje met afzender en tekstje ontbrak. Dit was als verrassing bedoeld, gelukkig heb ik intussen de ontvanger gehoord en is de plant goed afgeleverd.

Uitstekend zowel de plant als ook de verpakking

De ervaring met plantcentraal is uitstekend. Vanaf moment van bestellen tot en met de levering. Met name de verpakking is buitengewoon goed. Een voorbeeld voor andere bedrijven die planten leveren. En daar heb ik bij diverse plantenleveranciers zeer slechte ervaringen mee. Ik ben zeer tevreden. En het is beslist voor herhaling vatbaar.

Toppie

Top producten en super service

Snelle levering en snelle reactie op e-mail

2 soorten planten besteld voor de tuin. Snelle levering en een snelle reactie per e-mail omdat we in 1e instantie maar 1 soort plant hadden ontvangen. De planten kwamen van verschillende kwekers, daarom zat er 2 dagen verschil in levering. Misschien goed om dat bij de bevestiging te vermelden, dan weet je als klant waar je aan toe bent. Verder zijn de planten goed verpakt en zien ze er goed uit.

Snelle verzending, verkeerde maat Tillandsia Usneoides

Op zich tevreden met mijn bestelling en de snelle correcte verzending. Echter de Tillandsia Usneoides was maar krap 40 cm en ik had er 1 besteld van 50 cm. Jammer..... anders was de klantervaring perfect geweest. Hartelijke groet, Cily Smulders

In een woord: fantastisch !

Mooie grote stevige doos, potten zeer goed verpakt. Plantjes netjes bij elkaar in een zakje met nat stuk foam erom heen. Echt goed geregeld ! Ben er echt heel erg blij mee !!

heel blij mee

Makkelijke website om te bestellen, mooie prijs en snelle levering. Wat wil je nog meer.

Langzaam en kapot maar wel hersteld

Op 23 juni heb ik een mosschilderij besteld. Er stond dat het binnen 2-3 dagen verzonden zou worden. Ik heb geen bestelbevestiging gekregen. Ik heb een email gestuurd naar plantcentraal en ik kreeg wel een bevestiging dat mijn bestelling binnen kwam. Uit eindelijk heb ik vandaag op 6juli mijn bestelling binnengekregen maar er zitten heel veel mossen los dus kale plekken in het schilderij. Het zou waarschijnlijk mooi zijn als er geen kale plekken tussenin waren... Update:nadat nog meer mossen gingen afvallen heb ik weer een email gestuurd naar Plantcentraal. Ik heb wel extra mossen gekregen en lijm zodat ik dat zelf kon repareren. Nu heb ik een mooi mos schilderij en de afgelopen 2 weken viel niks meer af.

Correcte aflevering, keurig ingepakt, kwaliteit geleverde plant/palm uitstekend. Top

Snelke levering van mooie planten

Half blij

Ik had twee bougainville besteld. Ik kreeg 2 verschillende maten thuisgestuurd. Netjes vermeld dat er 1 een maat groter was besteld. Mooi toch zou je denken...... De ander echter leek net hersteld van een plantenziektie. Het is twijfelachtig de plant het goed gaat doen. Helaas....

Geweldig!!!!!

Prima service en helemaal op tijd geleverd

Snel in huis

Wilde wat staaltjes zien voordat ik een moswand ging bestellen. Gelukkig waren alle kleuren als staaltjes te krijgen. Snel in huis en maakte de keuze makkelijk. Nu de wand bestellen met nog 10% korting ook door deze review. Ideaal!

Snel & volledig

Mijn bestelling werd snel geleverd en kwam in een perfecte staat aan!

Hoogstraat 73 5261 TG Vught

06 30572237

Over Plantcentraal

Al je planten online bestellen? Op Plantcentraal.nl heb je keuze uit meer dan 1000 kamerplanten en tuinplanten! De planten worden direct bij aangesloten kwekers besteld en verstuurd naar het huisadres in speciale verzenddozen voor planten. Op die manier is de plantreis zo kort mogelijk en komt je plant extra vers en veilig aan. We versturen binnen Nederland, België en Luxemburg én voegen regelmatig nieuwe plantjes en inspiratie toe. Kies direct jouw favoriete plant online!