Keurig op tijd geleverd aardige bezorger

Jasmijnhaag besteld en sedum dak cassette 50x50

Top resultaat.

Website met duidelijke informatie over het product en prettig met alles erbij voor onderhoud en verzorging in de toekomst. Aanvankelijk een beetje bevreesd m.b.t. communicatie, maar alles voor de volle 100% tevreden resultaat. Opmerking van de buren, die ook een Sedum dak hebben, aan ons: "het gras bij de buren is altijd groener"! Een mooier compliment kan je niet krijgen. Ook transport firma perfect, was geen enkele moeite om het even achterom te brengen. Conclusie: wij zijn helemaal tevreden.

Goeie kwaliteit

Duidelijke site. Product (toscaanse kant en klaarhaag met toebehoren) is zoals op de site staat. Snel en netjes geleverd.

• Wat vond je van de levertijd?

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Mooie haag met goede kwaliteit planten. Zeer vriendelijke klantenservice met een nabestelling die er tegelijk was met de hoofdbestelling. Dank!

Uitstekend.

Mooie kwaliteit hagen en keurig op tijd bezorgd. Kritiekpunt : Green Republic is telefonisch niet bereikbaar. Verschillende keren tevergeefs gebeld om afleverlocatie te veranderen.

Een bijzonder goede service

Zeer vriendelijk en behulpzaam, goede adviezen en snelle afhandeling.

Prima bedrijf

Denken goed mee en retour sturen van producten is dan ook geen probleem. Prima klantenservice!

Topkwaliteit en goede service

Vooraf had ik wat vragen en die werden snel en duidelijk beantwoord. Alles wat was afgesproken is nagekomen en en de kwaliteit is top!

• Wat vond je van de levertijd?

Mooie hagen en gezonde planten

Goede service en voordelige prijs. Goede ervaring gehad met green public.

• Wat vond je van de levertijd?

Goed en op tijd geleverd

Via het programma de Grote tuinverbouwing dit product gezien, was wel even zoeken (met name naar de juiste uitzending) naar de juiste website, maar op de website gemakkelijk product gevonden en 2 stuks besteld, levering was op tijd.

Goede snelle service

Last minute besteld maar in dezelfde week werden onze hekken met klimop al geleverd. Nette snelle service, reageren snel op telefoontjes en mail.

Niet alles geleverd

De hagen waren prima. Maar van de palen waren 2 afdicht doppen er af. Ander halve week een mailtje gestuurd helaas nog niets vernomen.

• Wat vond je van de levertijd?

Beste Peter, Dat is vervelend om te horen, wij hebben deze mail niet ontvangen blijkbaar. We sturen direct 2 afdicht doppen per post. Met vriendelijke groet, Green Republic

Goede service en nazorg

Bestelling was er op afgesproken dag. Sochtends nog een berichtje ontvangen rond welke tijd de chauffeur zou komen. Bij uitpakken zagen we dat er 1 beugel ontbrak. Dit aangegeven, werd dezelfde dag nog kosteloos opgestuurd.

• Wat vond je van de levertijd?

Top service en mooie planten

• Wat vond je van de levertijd?

Goede communicatie alles ging naar wens

Snel en secuur

Vriendelijk te woord gestaan. En deden stapje extra om toch mijn bestelling op tijd uit te leveren.

Prima service, mooie volle Hedera's

Alles prima geregeld, goede persoonlijke begeleiding. Zelfs een levering gehad op maandag wat vaak niet mogelijk is. Ik ben zeer tevreden. Hans Schut

Alles prima geregeld

Alles vlot en goed geregeld.

• Wat vond je van de levertijd?

Keurig op tijd geleverd, en ziet er uit zoals beloofd

Op aanraden bij jullie besteld. In eerste instantie wat sceptisch tegenover online heg bestellen. Echter alles werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd en zag er goed uit. Helaas was de exacte aflevertijd niet dor jullie aangegeven maar na 1 belletje wisten we dat ook en klopte alles

• Wat vond je van de levertijd?

Snelle levering en uitstekende klantenservice

Super geholpen door John nadat mijn bestelling een klein defect bleek te hebben. Er is alles aan gedaan een oplossing te vinden en al snel ontving ik een nieuw product.

• Wat vond je van de levertijd?

Mooie kwaliteit en snelle service

De ontvangen Hedera op scherm ziet er mooi uit. Contact met de leverancier en koerier verliep voorspoedig. Zeer tevreden!

Perfect!

Snel geleverd & goede kwaliteit Blij mee

• Wat vond je van de levertijd?

Was goed verzorgd en snel

• Wat vond je van de levertijd?

Keurig verzorgd en netjes afgeleverd.

Keurig verzorgd en netjes afgeleverd.

Over Green Republic

Waar je ook woont, we hebben een omgeving die we eigen willen maken. Eigen, maar ook groen. Wij denken dat je van alle huizen een groene omgeving kan maken. Dat is niet alleen belangrijk voor jezelf en je familie, maar ook voor de omgeving waar je woont. Een groen levend huis zorgt voor een gezonde leefomgeving. Met de producten in onze webshop maak je omgeving groen, of dat nu binnen of buiten is. De producten zorgen niet alleen voor groen, maar zijn ook innovatief, kwalitatief en makkelijk zelf te installeren én te onderhouden. Of dit nu gaat om groene daken, groene hagen, groene wanden of groene levende schilderijen; bij ons vind je alles voor die groene levende omgeving