Keurig gratis een hele map met samples ontvangen. Daarna een grote plaat op maat besteld. Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering. Product conform verwachting.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Poort

Goede klantenservice!

Duidelijke website. Bij de verzending was er iets niet helemaal goed gegaan bij de koerier, maar dit was na 1x bellen direct opgelost. Zeer fijne klantenservice!

• Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdichtingsrubber vervangen veranda

betrouwbaar, snel en hoge kwaliteit

De site geeft precies aan wat je nodig hebt en alles wat ik nodig had zat er bij. Indien nodig maak ik weer gebruik van dit bedrijf.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre

Alles wat nodig is op een plaats. Top .

Telefonisch gesproken met de heer Timo. Goede informatie gekregen over de producten die wilde weten. Bestelling gedaan en de levering binnen redelijke tijd geleverd. Alles klopt zoals besteld. Dank voor alles.

• Wat vindt u van het product? mooie Duitse kwaliteit

Goed materiaal, duidelijke website

Gezocht naar acrylaatplaten van 1,20m breedte. Na bellen ook snel contact en duidelijke informatie, ook duidelijke website. Materiaal kan bezorgd worden, maar ook afgehaald in Cuijck of Klundert. De informatie over wanneer materiaal afgehaald kan worden mag wat duidelijker vooraf gecommuniceerd worden.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Vervangen platen afdak na hagelschade

Beste Jos, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Naast de positieve feedback zien we aan de hand van uw input dat we ook nog één en ander kunnen verbeteren, bedankt hiervoor, u kunt er van uit gaan dat we onze mouwen opstropen om het proces omtrent communicatie bij het afhaal proces, zullen verbeteren, u heeft ons woord. Bedankt nogmaals en uiteraard veel plezier met het nieuwe dak maar dat gaat zeker lukken met de acrylglas kanaalplaten en het vooruitzicht met het zonnige weer de komende dagen ☀️ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Alles perfect geregeld.

• Wat vindt u van het product? Perfect

Super , immer gerne wieder

Der Service ist hervorragend. Vom Bestellen bis hin zur Lieferung hat es perfekt geklappt. Jederzeit war jemand zu erreichen , auch in den Abendstunden und am Wochenende. Vielen lieben Dank dafür. Das wir in Deutsch oder Englisch kommunizieren ist lobenswert. Auf diesem Weg noch mal mein Dank. Ich habe ein Montagepaket gekauft . Bin sehr zufrieden mit dem Ergebniss.

• Wat vindt u van het product? Super
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dachterasse

Lieber Karen, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Bewertung zu schreiben. Schön, dass alles geklappt hat und ich danke Ihnen auch im Namen meiner Kollegen im Hintergrund für den guten Kontakt während Ihrer Bestellung und der Installation des Daches. Viel Spaß mit dem Dach, aber ich denke, das sollte bei dem sonnigen Wetter in den nächsten Tagen völlig in Ordnung sein! Mit sonnigen Grüßen ☀️ Sandra

Snelle levering, vakmensen aan de telefoon

Snelle levering, vakmensen aan de telefoon. een Monsterstukje bestellen is ook geen probleem en twee dagen later in huis.

• Wat vindt u van het product? goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? glasprofielen voor overkapping

Beste Cees, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. We kunnen veel van onze doelen aftikken; ✅ Snelle levering ✅ Vakexperts met kennis van inhoud ✅ Samples mogelijkheden Bedankt voor uw review nogmaals en tot snel! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Heb ontvangen wat ze beloofd hebben

• Wat vindt u van het product? Ziet er goed uit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak serre

Snelle levering en behulpzaam en netjes geleverd

Ik heb gehad wat ik besteld heb. Een tevreden klant erbij. Gr. Herbert

• Wat vindt u van het product? Ziet er goed uit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Veranda

Beste Herbert, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Zo, die winst is in de pocket; Herbert als tevreden klant! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Snel geleverd vriendelijk personeel.

• Wat vindt u van het product? Zoals besteld
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping dicht maken

Toch goedgekomen

Bij S&V platen besteld omdat ze daar op voorraad waren. Elders moest ik zeker 6 weken wachten. Bij aflevering bleek er een verkeerde plaat bij te zitten. Het contact daarover was goed, en er werd direct aan een oplossing gewerkt. De levering van de ruilplaat liep wat vertraging op, maar uiteindelijk is de plaat hier omgeruild. Al met al heeft iets meer tijd in beslag genomen dan voorzien, maar is toch goed gekomen.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afwasmeubel

Beste Angelique, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Erg vervelend dat in 1e instantie, één van de 2 HPL platen in de verkeerde dikte is geleverd. Fijn dat het goed is gekomen en jammer dat we niet direct al uw materialen in-1x-volledig hebben weten te leveren, dan waren we niet 4 maar 5 weken sneller dan elders :-) We hebben inmiddels de root-cause ook al gevonden en zijn hier direct mee aan de slag om deze uitdagingen in de toekomst te voorkomen. Naast de focus op de kwaliteit van onze materialen vinden we het minstens net zo belangrijk dat de klantreis van A tot en met Z optimaal verloopt, daar hoort ook in-1x-compleet-leveren bij, we blijven hier in verbeteren. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Geweldige service

Bij levering overkappingplaten was door transporteur schade veroorzaakt, dit is door stegplattenversand op een zeer nette wijze en naar tevredenheid opgelost!

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Roel, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Gemakkelijke bestelling en een goede levering nadien

Profesjonal

Ik raad het bedrijf zeker aan

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Marian, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Mochten we nog iets voor u kunnen doen, dan staan we altijd voor u klaar. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Een goede levering

Een goede en snelle levering

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Hans, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. We delen uw review met iederéén op de achtergrond die hier een aandeel in hebben gehad. Mocht u een foto kunnen delen van het eindproduct, dan zijn deze altijd welkom :-) De collega's in het distributie centrum die de materialen sorteren, zijn altijd erg benieuwd hoe de mate van nauwkeurig-te-werk-gaan, zich vertaalt naar het eindresultaat. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

correcte levering goede probleem oplossing

op de afgesproken tijd en dag geleverd er ging iets mis maar dat werd snel en in goed overleg correct opgelost. prima!

• Wat vindt u van het product? goed product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? een serredak

Bij de leveringsproblemen heeft Timo van Stegplattenversand uitstekend geholpen de zending goed te laten verlopen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Bestelling binnen een week bezorgd door zeer vriendelijke bezorger. Kanaalplaten zijn keurig op maat gezaagd. Ook fijn dat dit langs beide richtingen van de plaat kan.

• Wat vindt u van het product? Kanaalplaat is mooi helder.

• Wat vindt u van het product? Als verwacht
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Zwembad overkapping

Moet nog plaatsen

Goed product een goede service

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

goed verpakt ,redelijk snel alleen product iets meer van verwacht.

Zoals ik al zei goed verpakt en redelijk snel voor de afstand , alleen de H profielen 6 stuks waren erg gekrast van boven naar beneden en 1 profiel van 2 meter kon ik bijna helemaal weggooien omdat er een vouw in zat precies in het midden .

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kas

Beste Cas, Bedankt voor het nemen van de tijd om uw feedback te delen. Oeh, dat is niet heel fijn om zo uw producten te ontvangen en zeker ook niet de bedoeling. Kunt u foto's delen van de producten zoals u heeft ontvangen, dan kunnen wij kijken 1) voor een oplossing en 2) hoe dit is ontstaan zodat we wellicht in het proces iets kunnen veranderen. Dit kan via [email protected] Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Hoogwaardige materialen en alles geleverd.

Bestellen via de site ging makkelijk. Duidelijke omschrijvingen bij de materialen. Graag wel de volgende keer een belletje als de bezorgplanning is gewijzigd.

• Wat vindt u van het product? perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Beste G.H, Bedankt voor het nemen van de tijd om uw feedback te delen. Fijn om te lezen dat de ervaring tijdens het bestellen makkelijk is verlopen. Ons transport partner houdt onze klanten altijd goed geïnformeerd; - Voor de dag van bezorging ontvangen onze klanten altijd een notificatie via de mail met daarin de geplande bezorgdatum en verwachte aankomsttijd - Op de dag van de bezorging belt de chauffeur ook uiterlijk een halfuur voor aankomst We zullen kijken waarom het in uw geval niet helemaal is verlopen zoals zou moeten, we doen er alles aan om de klantervaring van A tot Z, optimaal te laten verlopen, daar mag niks voor in de weg staan. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

correcte levering en zeer klantvriendelijk

altijd behulpzaam, zeer prettig om klant te zijn

• Wat vindt u van het product? kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdak

Beste Luc, Bedankt voor het nemen van de tijd om uw feedback te delen. Een dikke 9, mooie score voor het 3e jaar dat S&V Stegplattenversand actief is in de Benelux. Mochten we nog iets voor u of naasten, kunnen doen in de toekomst, dan weet u ons te vinden. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Heel klantvriendelijk, goede service, snelle reactie.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Thuis

Bedrijfsgegevens

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

010 307 2819

[email protected]

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.