Vlotte levering

Goed advies en vlotte levering.

• Wat vindt u van het product? Ziet er prima uit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dakbedekking van een serre

Beste Daan, Bedankt voor uw review. Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met het advies dat u heeft ontvangen en dat de levering vlot is verlopen. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het is fijn om te zien dat de inspanningen worden gewaardeerd. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw review en veel plezier met uw aankoop maar dat moet helemaal goed komen met de weersvoorspelling het aankomend weekend :-) Met meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Goed bedrijf en levering volgens afspraak

Goed geholpen en makkelijk een wijziging doorgegeven

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Beste Frans, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service! We stellen het op prijs dat u de tijd hebt genomen om dit te delen. Goed om te weten dat u het als makkelijk hebt ervaren om een wijziging door te geven. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback! Met meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Keurig nette bezorging en goede communicatie

Keurig nette bezorging en goede communicatie.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Serredak

Prima product

• Wat vindt u van het product? Heel goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Kas

super

snelle levering en alles naar wens

• Wat vindt u van het product? super
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? dak over terras

wat je koop voeren ze perfect uit.

beantwoorden voor de koop je vragen en leveren met eigenvervoer de producten bij je af.

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kas

Beste Toon, Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van een review. We staan altijd voor u klaar, ook na uw aankoop, mocht u nog vragen hebben. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra \o/ #BouwenMetVertrouwen

een goede eerste ervaring

ondanks eerst levering met een aantal beschadigde platen werd dit vlot in orde gebracht. heel goede communicatie.

• Wat vindt u van het product? product is ok en voldoet aan de eisen.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdak

mooi product

web = ok goede opvolging

• Wat vindt u van het product? super
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? tuinhuis

Beste Yves, Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van een review. Nog mooier om te lezen dat we een dikke 10 scoren, zo te lezen is uw tuinhuis er helemaal klaar voor. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan gaan we voor u door weer en wind :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra \o/ #BouwenMetVertrouwen

Professioneel en conform afspraak

Wat ik besteld heb ,heb ik ook gekregen en netjes verpakt Alles is correct geleverd Moest ik nog kunststofplaten nodig hebben ,zou ik ze terug hier bestellen

• Wat vindt u van het product? Wat ik verwachtte heb ik gekregen
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Herstellen glas in serre

Niet alles geleverd

Tot 2 keer toe niet alles geleverd

• Wat vindt u van het product? Producten zijn ok. Levering is incompleet
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Lichtstraat in dak

Beste klant, Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw review. We zien inderdaad dat, bij de levering van uw kunststof materialen voor dak & wand, de samples die u heeft mee besteld, niet mee zijn geleverd. We zien ook direct in het proces waar dit door komt; - De samples worden namelijk door een apart team, in het distributie centrum, gesorteerd en voorbereid voor verzending - Het komt bijna niet voor dat samples samen met dak-/wand materialen worden besteld We zullen daarom kijken in het proces, hoe we deze 2 processen kunnen integreren. De samples worden morgen, alsnog direct verstuurd, deze kunt u binnen 2 werkdagen nog verwachten. Onze excuses en alvast bedankt voor uw geduld, Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVetrouwen

zelf opgehaald. alles stond keurig klaar en men hielp mij met de platen opladen

voor zelf afhalers mag ter plaatse iets duidelijker worden aangegeven waar je moet zijn. ik werd netjes geholpen ook met inladen.

• Wat vindt u van het product? ziet er goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdak

Beste Kees, Bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw feedback. We zullen kijken hoe we de instructies voor het afhalen, duidelijker kunnen maken. Fijn dat verder de materialen goed zijn bevallen. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

Vlot, correct, goede prijs, perfect levering

Vlot, correct, concurrerende prijs, goede communicatie, komen afspraken na, perfecte levering zonder verrassingen

• Wat vindt u van het product? In orde. Enkel wat zaagschilfers in de kanaalplaten

• Wat vindt u van het product? Top
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak loungebank

Goed, snel en verzorgd, maar helaas niet geĥeel volgens ordér.

Alles leek in orde en volgens paklijst maar niets is minder waar want een plaat voldeed niet aan de maat.

• Wat vindt u van het product? Oke

zeer positieve ervaring

na een kleine verzendingsfout van het verdeelcentrum (te weinige geleverde dakplaten ) werd dit zeer snel opgelost. dezelfde dag werd met mij kontakt opgenomen om dit recht te zetten.

• Wat vindt u van het product? precies wat ik wilde
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? dak veranda

Super vriendelijk en goed advies

Vriendelijk geholpen en deskundig advies gekregen

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Goede service en vlotte levering

Afspraken worden goed nagekomen

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Terrasoverkapping

Geweldig, op tijd en goede kwaliteit

Perfecte online service: uitzoeken ( goede uitleg), keuze maken ( overzichtelijk), bestellen makkelijken snel, levering( tijdig en in perfecte staat. Complimenten!!

• Wat vindt u van het product? Zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping terras

Timo geeft deskundig, klantvriendelijk en geduldig prima advies.

Deskundigheid en klantvriendelijkheid zijn top. Ook weken na levering werd alle tijd genomen om telefonisch gevraagde uitleg bij plaatsing opaal platen te geven. Snelle levering en prima materialen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Dakisolatie serre

Afgeleverd zoals beloofd

Geleverd zoals voorzien, netjes op maat

• Wat vindt u van het product? Gewoon goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak aanhanger

Beste Guido, Bedankt voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat uw materialen geleverd zijn als voorzien en het dak van uw aanhanger er weer tegen aan kan :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Dom van de vervoerder.

Etiketten waren stukje op de platen geplakt, dom, kreeg het met stickerverwijderaar na poging 2 prima schoon. kleine compensatie gehad. contact met Timo was snel en tot volle tevredenheid.

• Wat vindt u van het product? prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak

Beste Ton, Inderdaad niet heel slim dat de sticker net over het beschermfolie héén is geplakt. Dit is iets wat we ook niet heel vaak terugkrijgen van onze klanten maar desalniettemin erg bedankt voor de feedback, we gaan er direct mee aan de slag om te kijken waar dit in de keten heeft kunnen ontstaan zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Ondertussen hebben we ook al begrepen dat het gelukt is om de sticker te verwijderen, fijn :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Pas sérieux

Plaque de polycarbonate commandée avec découpe sur mesures mais reçue entière, sans emballage. Total avec livraison 182,10€. Le SAV propose une "ristourne" de 9,99€ ... Ou une nouvelle livraison moyennant payement des frais de port d'environ 90€. Bref allez en magasin et couper vos plaques vous-même, ce sera moins cher et beaucoup plus rapide.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • N/A
  • N/A

Chère cliente, cher client, Nous vous présentons nos excuses pour cette expérience, il est vrai que votre plaque n'est pas arrivée coupée à la bonne taille, ce qui est entièrement de notre faute. Nous vous avons accordé une remise sur les matériaux car c'est de notre fait que la plaque n'est pas arrivée coupée à la bonne taille. Nous vous avons par ailleurs proposé d'autres solutions auxquelles vous ne revenez pas. Si vous changez encore d'avis, nous nous ferons un plaisir de faire l'aller-retour. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, Sandra #BuildingWithConfidence

uitstekende service

Uitstekende service ! Vlug antwoord op vragen en de platen zijn prima verpakt.

• Wat vindt u van het product? Het product is goed en stevig verpakt afgeleverd. Moet nog geplaatst worden.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serre

Steeds top!

Snelle levering en degelijk materiaal!

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Op tijd en snel geleverd

• Wat vindt u van het product? Volgens verwachting
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"