snelle levering, prima.

De samples in goede orde ontvangen. Interessant en mooi materiaal.. Mijn advies, kijk ook even (indien mogelijk) hoe het materiaal er in de praktijk uitziet, liefst als het al wat jaren in gebruik is. Dat geeft een goed beeld.

• Wat vindt u van het product? Mooi materiaal.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Testen

Beste E, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. The voice of the customer, zoals dit ook wordt genoemd binnen Lean Six Sigma, een methode wat we maar al te graag gebruiken om onze processen te (blijven) verbeteren, ligt bij ons in het hart van de S&V groep. U ziet op de product pagina's, foto's van constructies, van onze klanten die onze producten hebben gebruikt voor verschillende toepassingen, uiteraard met toestemming van onze klanten. De samples helpen daarnaast om een besluit te kunnen maken, we kunnen begrijpen dat het nogal uitdagend kan worden met het grootste aanbod aan kunststof materialen voor dak en wand in de Benelux :-) Mocht u nog hulp/advies nodig hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. We (zullen) blijven inventariseren om de juiste impressies te kunnen geven over onze materialen, via onze online omgeving, gepaard met de mogelijkheid van onze samples. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

vakkundig advies en op tijd geleverd

Voorafgaande de bestelling goed advies ontvagnen. Bestelling makkelijk te plaatsen en levering conform afspraak

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? overkapping

Très bon service

Excellente communication avec le fournisseur, paiement facile, livraison rapide. Je suis très satisfait de mon achat

• Produit de qualité
  • Réparation de la toiture de la véranda

Chère Lyudmila, Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire. C'est un plaisir de lire que nos normes sont perçues de la même manière dans tout le Benelux, tant aux Pays-Bas qu'en Belgique 🇧🇪. Livraison rapide 🏁🏎️ , bonne communication 📢, options de paiement étendues💳, nous pouvons les cocher une fois de plus ! Si nous pouvons faire quoi que ce soit d'autre pour vous à l'avenir, nous serons là pour vous, Avec mes plus sincères salutations, Sandra #ConstruireAvecConfiance

Top service en vriendelijke behulpzame klantenservice!

Snelle service en duidelijke communicatie vanuit de klantenservice via de mail en telefoon.

• Wat vindt u van het product? mooi product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serreramen

Beste Tineke, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn dat de service en communicatie vanuit de klantenservice, duidelijk en snel is verlopen. Ik hoop dat onze collega's van het klantenservice team nu niet direct gaan solliciteren bij team Max, gezien de vele positieve feedback over de snelheid van de antwoorden 🏁🏎️ We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Top geregeld

Duidelijk, nette prijzen en snelle levering

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak dierenverblijf

Prima platen geleverd en op tijd.

De kanaalplaten waren op de juiste maat afgesneden en op tijd geleverd. Chauffeur was vriendelijk en hielp mee uitladen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak veranda

Alles netjes thuis geleverd gekregen

• Wat vindt u van het product? Zeer mooi
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Goed bedrijf

Alles naar wens verlopen komen afspraken na en goede kwaliteit. Ook de polycarbonaat platen perfect op maat gezaagd.

• Wat vindt u van het product? Top kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Beste Ger, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. ✅ Alles naar wens verlopen ✅ Afspraken nagekomen ✅ Goede kwaliteit ✅ Perfect op maat gezaagd Wat kunnen we nog meer voor u doen? 💁🏻 We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Netjes en op tijd bezorgd, goed verpakt.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dakbedekking

Helemaal goed

Vragen zijn helder en snel beantwoord de site wijst je de weg op een makkelijke manier. Levering op top contact met chauffeur was vriendelijk en meedenkend.

• Wat vindt u van het product? wat ik ervan verwacht
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kas

Beste Sjoukje, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat de helderheid van onze materialen hand in hand zijn gegaan met de antwoorden op uw vragen. De feedback voor onze chauffeur(s) zullen wij terugkoppelen, dit wordt altijd zeer gewaardeerd, nogmaals bedankt. We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Snelle en correcte levering

Makkelijke website waar de artikelen overzichtelijk op staan En een snelle levering van de spullen

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Beste Arnold, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn dat uw reis via onze online shop makkelijk en overzichtelijk is verlopen. En zo te lezen, kan ons transport partner binnenkort ook meedoen met de Formule 1 race, gezien de snelle levering :-) We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Professioneel en verzorgd

Duidelijke website met goede materialen en back office die gewoon bereikbaar is en weet waar het over gaat.

• Wat vindt u van het product? Zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre

Beste Aart, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. We zullen uw feedback delen met het content team, de fabrikanten en het back-office team, ik kan u vertellen dat zij dit zeer zullen waarderen. We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Leveren volgen afdpraak, achteraf betalen.

Goede levering volgens afspraak

• Wat vindt u van het product? Goed product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Beste Frans, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Één van de kernwaarden van S&V Stegplattenversand is: "Wij zeggen wat we doen en wij doen wat we zeggen". Fijn dat dit overéénkomt met uw klantreis. We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Snelle reactie

Een korte vraag gemaild en zeer snel een duidelijke reactie. Ook gelijk de link erbij met alle informatie die relevant is. Goede service die ons door het toesturen van samples heeft besloten bij hun de platen te kopen.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Beste Gerard, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn dat alles-in-1x-compleet en snel geleverd is :-) We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Heldere website, snelle afhandeling van de bestelling, duidelijke communicatie.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Jet, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Zo, deze 3 mogen we afvinken, fijn om met zo een rapport thuis te komen. ✅ heldere website ✅ snelle afhandeling ✅ duidelijke communicatie We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten uit de randstad! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Goede site en prima service

Vlotte bestelling en bezorgd !

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Duidelijk heldere informatie, prijs technisch ook goed.

levering op tijd. zonder problemen .

• Wat vindt u van het product? wist wat we moesten hebben.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serre dak, ter vervanging

Mijn beoordeling is goed, maar door een fout van mij ging het iets anders. Ik heb iets besteld en betaald met vervoers kosten Nog een vergeten ding besteld, had zo bij de vorige bestelling toegevoegd kunnen worden om vervoerskosten te besparen. Maar door dat het automatisch ging, werkte dat niet. Contact opgenomen en alles is hersteld en er is 1 pakket van gemaakt, dus eenmaal vervoerskosten. Top geregeld! Toch prima en onbeschadigd aangekomen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Harold, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Onze online shop en daarmee ook de order handling is volledig geautomatiseerd van het moment van bestellen, voorbereiding, verpakking tot en met de bezorging. Ons systeem kan (nog) géén separate bestellingen automatisch aan elkaar koppelen. Mocht u een volgende keer een 2e bestelling plaatsen omdat u iets bent vergeten (hebben we allemaal welééns), stuur ons dan even een mail, dan kijken we hier uiteraard naar; het is zeker niet de bedoeling dat u meer bezorgkosten betaalt dan nodig is. Fijn dat we het nu dan achteraf op hebben kunnen lossen. We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten en salukes! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Netjes voor de deur afgeleverd

Uitstekend! Aan te bevelen

In 1 woord: uitstekend! De bestelling plaatsen, de verdere afhandeling, de bezorging en de kwaliteit van het product, ik ben er zeer tevreden over.

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdekking zwembad

Snelle levering.

Komen hún afspraken na. Goed bereikbaar en snel antwoord.

• Wat vindt u van het product? Zoals verwacht.

alles naar wens verlopen

vlotte samenwerking geen minpunten

• Wat vindt u van het product? volledig in orde
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afschermen opening poolhouse

Geweldig bedrijf en prijzen.

De bestelling van mijn polycarbonaatplaten verliep heel vlot. De site is heel duidelijk een het bestellen was gemakkelijk. Een foutje door mij werd snel weer rechtgezet. Als bij elkaar, goede bedieningen, snelle levering en mooie prijzen.

• Wat vindt u van het product? Het product is zoals beschreven en dus goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? De platen worden gebruikt voor mijn serre.

Beste Guido, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn dat uw klantreis van A tot en met Z, volgens wens is verlopen; ✅ gemak van bestellen ✅ duidelijke online shop ✅ meedenkend ✅ goede bediening ✅ snelle levering ✅ mooie prijzen We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe, Met de meest vriendelijke groeten en salukes! Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Makkelijk te benaderen en snel antwoord.

Nadat ik wat vragen gesteld had over de dakplaten en toebehoren werd er mij direct op gewezen dat ze complete pakketten verkochten. Heel handig! Waarom 4* i.p.v 5*…..ik had er 1 beschadigde plaat bij zitten, maar we moesten door dus geen tijd om contact op te nemen hoe en wat dus toch gebruikt. Verder goed bedrijf met goede info, zelfs over het vervoer.

• Wat vindt u van het product? Op die ene beschadigde plaat na, goed product.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Voor het dak van de aanbouw/veranda.

Beste M, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u de complete pakketten goed heeft kunnen benutten en tegelijkertijd ook jammer dat er een beschadigde plaat bij zat. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via; [email protected] We wensen u hele fijne, zonnige dagen toe onder de veranda! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"