Pas sérieux

Plaque de polycarbonate commandée avec découpe sur mesures mais reçue entière, sans emballage. Total avec livraison 182,10€. Le SAV propose une "ristourne" de 9,99€ ... Ou une nouvelle livraison moyennant payement des frais de port d'environ 90€. Bref allez en magasin et couper vos plaques vous-même, ce sera moins cher et beaucoup plus rapide.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • N/A
  • N/A

Chère cliente, cher client, Nous vous présentons nos excuses pour cette expérience, il est vrai que votre plaque n'est pas arrivée coupée à la bonne taille, ce qui est entièrement de notre faute. Nous vous avons accordé une remise sur les matériaux car c'est de notre fait que la plaque n'est pas arrivée coupée à la bonne taille. Nous vous avons par ailleurs proposé d'autres solutions auxquelles vous ne revenez pas. Si vous changez encore d'avis, nous nous ferons un plaisir de faire l'aller-retour. Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées, Sandra #BuildingWithConfidence

uitstekende service

Uitstekende service ! Vlug antwoord op vragen en de platen zijn prima verpakt.

• Wat vindt u van het product? Het product is goed en stevig verpakt afgeleverd. Moet nog geplaatst worden.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serre

Steeds top!

Snelle levering en degelijk materiaal!

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Op tijd en snel geleverd

• Wat vindt u van het product? Volgens verwachting
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

top

top

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

snelle levering goed verpakt en goede kwaliteit

• Wat vindt u van het product? 8
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? tuinkas

Beste Theo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Fijn dat u de kwaliteit van de materialen als goed ervaart gepaard met een goede en snelle levering. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Moestuin kas

Beste Jozef, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat de levering snel heeft plaatsgevonden, we zullen deze feedback delen met het team die dit heeft verzorgd, kunnen ze altijd waarderen :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

verhouding prijs/kwaliteit is prima

Jammer dat de bezorgingstijd een hele dag kan zijn, i.p.v. 2 a 3 uur per dag.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkasje

Beste klant, Bedankt voor uw feedback en fijn dat de prijs/kwaliteit verhouding u prima is bevallen. We zullen samen met de beste vervoerder van de Benelux (Vervoort Transport & Logistics) kijken hoe we een korter tijdslot kunnen communiceren, voor op de dag van bezorging. Er staat ons géén uitdaging in onze weg om de klantreis te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback, we gaan er mee aan de slag! Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Bestelde onderdelen allemaal netjes en onbeschadigd afgeleverd tot aan de deur.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Beste Geert, Bedankt voor uw feedback en fijn dat u tevreden bent met de wijze van levering. We zullen deze feedback ook delen met onze partner, zodat zij ook weten dat ze op de goede weg zitten :-) Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

goed bedrijf

super geholpen

• Waar gaat u het product voor gebruiken? tuinkas

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback en mooi dat de tuinkas platen u goed zijn bevallen. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

goeie service

mijn bestelling was kwijt maar met goeie hulp snel gevonden

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? broeikast

Beste klant, Vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. U kunt ons contacteren via [email protected] en dan kijken we graag met u mee naar de status van uw bestelling. Vergeet hier niet uw order nummer te benoemen. We kijken uit naar uw mail. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra \o/

alles perfect in orde

zowel de bestelling de snelle levering als het materiaal

• Wat vindt u van het product? ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? de serre

Beste Sylvain, Bedankt voor uw feedback. Salukes uit het mooie Brabant \o/ Sandra

Dat wat je wenst te verwachten

• Wat vindt u van het product? Prima voldoet.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Extra isolatie grote lichtkoepel.

Snelle levering volgens afspraak

Alles op tijd thuisbezorgt en nog een telefoontje om te vragen of alles naar wens was. Prima service, bedankt.

• Wat vindt u van het product? uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? stormschade aan de kas repareren

Alle beloftes na gekomen!

Op tijd geleverd,goed afgehandeld door bezorgdienst (e mail en telefonisch )

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Zelf het bijna onmogelijke is gedaan

Wegens een fout tijdens het bestellen is de betaling niet afgerond , ik belde met u diensten en de persoon heeft me geholpen dat de profielen toch voor de kerst geleverd werden dit op drie dagen Proficiat

• Wat vindt u van het product? Mooi en goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overdekking terras

Verzending prima en snel. Plaat was scheef gezaagd.

Bestelling, verwerking, verpakking en bezorging was prima. De 4mm-kanaalplaat was scheef gezaagd: de lengte scheelde links en rechts een halve centimeter. Das was voor mij geen ramp; ik moest hem toch nog op maat snijden. Dat is ook goed gegaan.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas, vervanging ruit

Goede kwaliteit, prima aflevering

Polycarbonaat platen zijn sterk en aan beide zijden van antikras folie voorzien . De aluminium profielen zijn netjes afgewerkt en makkelijk te verwerken. De onderprofielen waren soms iets te lang gezaagd. (5mm)

• Wat vindt u van het product? Alu profielen zijn eenvoudig te verwerken
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinoverkapping

vlotte bestelling tot levering

vlotte bestelling goed product

• Waar gaat u het product voor gebruiken? serre

goede en snelle service

kwaliteitsmateriaal tegen een concurrentiële prijs

• Wat vindt u van het product? ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst, dan zijn we er voor u. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

niet tevreden

Het afgesneden deel moet voor verzending worden geisoleerd zodat er geen vuil in het polycarbonat terechtkomt.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. U kunt onze klantenservice contacteren om te kijken naar uw situatie, wij kunnen vervolgens kijken naar een geschikte oplossing. Dit kan door een mail te versturen naar: [email protected] We reageren binnen 24 uur op al onze mails. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Goed kontakt en ze hebben mij prima geholpen met mijn vraag.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdichting dak

Zeer tevreden correcte levering

• Wat vindt u van het product? Ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Niet vers tandis, ik ben frans talik

• Wat vindt u van het product? Heel good pridukt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Een dook voor een

Platen zijn heel goed verpakt toegekomen, goede prijs kwaliteit

Na lang zoeken op deze site gekomen. Prijs is goed , Verzendkosten mag altijd wel minder , maar ok . Mooi op tijd geleverd zoals beloofd.

• Wat vindt u van het product? Goed , is zoals gehoopt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Voor de serre

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"