Filters

9

prima

snelle levering goed verpakt en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? 8
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? tuinkas

Reactie van het bedrijf

Beste Theo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Fijn dat u de kwaliteit van de materialen als goed ervaart gepaard met een goede en snelle levering. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

10

Goed

Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Moestuin kas

Reactie van het bedrijf

Beste Jozef, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat de levering snel heeft plaatsgevonden, we zullen deze feedback delen met het team die dit heeft verzorgd, kunnen ze altijd waarderen :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

9

verhouding prijs/kwaliteit is prima

Jammer dat de bezorgingstijd een hele dag kan zijn, i.p.v. 2 a 3 uur per dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkasje

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor uw feedback en fijn dat de prijs/kwaliteit verhouding u prima is bevallen. We zullen samen met de beste vervoerder van de Benelux (Vervoort Transport & Logistics) kijken hoe we een korter tijdslot kunnen communiceren, voor op de dag van bezorging. Er staat ons géén uitdaging in onze weg om de klantreis te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback, we gaan er mee aan de slag! Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

10

Zeer tevreden

Bestelde onderdelen allemaal netjes en onbeschadigd afgeleverd tot aan de deur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Reactie van het bedrijf

Beste Geert, Bedankt voor uw feedback en fijn dat u tevreden bent met de wijze van levering. We zullen deze feedback ook delen met onze partner, zodat zij ook weten dat ze op de goede weg zitten :-) Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

9

goed bedrijf

super geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? tuinkas

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Bedankt voor uw feedback en mooi dat de tuinkas platen u goed zijn bevallen. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

10

goeie service

mijn bestelling was kwijt maar met goeie hulp snel gevonden

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? broeikast

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. U kunt ons contacteren via [email protected] en dan kijken we graag met u mee naar de status van uw bestelling. Vergeet hier niet uw order nummer te benoemen. We kijken uit naar uw mail. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra \o/

10

alles perfect in orde

zowel de bestelling de snelle levering als het materiaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? de serre

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvain, Bedankt voor uw feedback. Salukes uit het mooie Brabant \o/ Sandra

10

Prima

Dat wat je wenst te verwachten

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Prima voldoet.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Extra isolatie grote lichtkoepel.
10

Snelle levering volgens afspraak

Alles op tijd thuisbezorgt en nog een telefoontje om te vragen of alles naar wens was. Prima service, bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? stormschade aan de kas repareren
10

Alle beloftes na gekomen!

Op tijd geleverd,goed afgehandeld door bezorgdienst (e mail en telefonisch )

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas
10

Zelf het bijna onmogelijke is gedaan

Wegens een fout tijdens het bestellen is de betaling niet afgerond , ik belde met u diensten en de persoon heeft me geholpen dat de profielen toch voor de kerst geleverd werden dit op drie dagen Proficiat

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Mooi en goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overdekking terras
6

Verzending prima en snel. Plaat was scheef gezaagd.

Bestelling, verwerking, verpakking en bezorging was prima. De 4mm-kanaalplaat was scheef gezaagd: de lengte scheelde links en rechts een halve centimeter. Das was voor mij geen ramp; ik moest hem toch nog op maat snijden. Dat is ook goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas, vervanging ruit
8

Goede kwaliteit, prima aflevering

Polycarbonaat platen zijn sterk en aan beide zijden van antikras folie voorzien . De aluminium profielen zijn netjes afgewerkt en makkelijk te verwerken. De onderprofielen waren soms iets te lang gezaagd. (5mm)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Alu profielen zijn eenvoudig te verwerken
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinoverkapping
10

vlotte bestelling tot levering

vlotte bestelling goed product

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serre
10

goede en snelle service

kwaliteitsmateriaal tegen een concurrentiële prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst, dan zijn we er voor u. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

5

niet tevreden

Het afgesneden deel moet voor verzending worden geisoleerd zodat er geen vuil in het polycarbonat terechtkomt.

  • Aanbevelen? Nee
  • Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. U kunt onze klantenservice contacteren om te kijken naar uw situatie, wij kunnen vervolgens kijken naar een geschikte oplossing. Dit kan door een mail te versturen naar: [email protected] We reageren binnen 24 uur op al onze mails. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

10

Goed kontakt en ze hebben mij prima geholpen met mijn vraag.

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdichting dak

Reactie van het bedrijf

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst, dan zijn we er voor u. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

10

Zeer goed

Zeer tevreden correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.
10

10

Niet vers tandis, ik ben frans talik

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Heel good pridukt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Een dook voor een
10

Platen zijn heel goed verpakt toegekomen, goede prijs kwaliteit

Na lang zoeken op deze site gekomen. Prijs is goed , Verzendkosten mag altijd wel minder , maar ok . Mooi op tijd geleverd zoals beloofd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Goed , is zoals gehoopt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Voor de serre
8

Toch wel enkele bemerkingen

Éen U-profiel was verkeerd geleverd: 2 zonder druiprand geleverd i.d.pl.v. 1 zonder, 1 met (dan maar zo geplaatst). Geen telefonische aankondiging gekregen halfuur voor levering. Voor het overige prima kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serrewand + deur
10

tijdig en correct geleverd

Zeer tevreden over de geleverde bestelling en de vlotte afhandeling ervan

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? reparatie terrasoverkapping
10

Na telefonisch contact, goed sdvies

Prettig, duidelijk en efficiënt. Ik gebruik kanaalplaat met X structuur om enkel glas te isoleren naar HR++. Echt geweldig msteriaal. Het is op maat te zagen zodat dit precies past tegen het enkel glas aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Om enkel glas te isoleren. Een plaat ervoor plaatsen heeft het effect van enkel glas naar dubbel glas HR++.
10

Super snelle levering

Tijdens een storm waren er platen gesneuveld. Deze konden zij supersnel leveren, zodat we ons kastje weer kunnen gebruiken

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Reactie van het bedrijf

Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw review. We zijn erg blij om terug te lezen, dat de acties op de achtergrond, resulteren in een ervaring als die van u. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst met onze materialen, dan zijn we er voor uw :) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

8

Prima

Duidelijke webshop met snelle levering. Een artikel is nageleverd met correcte afspraak. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat vindt u van het product? Volgens verwachting
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tussenwand

Reactie van het bedrijf

Onwijs bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw review. Wij, vakexperts van S&V, gaan altijd net zo ver, als dat een oplossing vereist is om een klantreis tot op de puntjes te optimaliseren. We zien u snel een keer terug in onze online shop :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sam #BouwenMetVertrouwen \o/

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.