Op vragen werd heel snel geantwoord Prima service

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Serredak

Goed geholpen

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Beste Barry, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u goed bent geholpen. Bedankt nogmaals en uiteraard veel plezier met het nieuwe afdak maar dat gaat zeker lukken met het vooruitzicht met het zonnige weer de komende dagen ☀️ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Alles goed geregeld en men krijgt gelijk antwoord

• Wat vindt u van het product? Is goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Beste Richard, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven en de aanbeveling van onze bouw en kunststof materialen voor dak en wand. We wensen u veel plezier toe met de overkapping de komende zonnige dagen! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Prima product en goede info

Via jullie Website heb ik het juiste product gevonden. De informatie was duidelijk en voldoende evenals de werkinstructies.

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dakje van schuurtje

Beste Frans, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u via onze online shop heeft gevonden waar u op zoek naar was en de informatie en instructie duidelijk waren. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

top

contact 100%

• Wat vindt u van het product? hagelvast, dat zocht ik
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? dak serre vervangen

Beste François, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Ik mag namens Timo doorgeven, dat hij het contact gedurende uw klantreis erg prettig vond. We wensen u een fijne, veilige en zonnige reis toe naar het mooie Frankrijk met de Premium Longlife polycarbonaat platen :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Keurig gratis een hele map met samples ontvangen. Daarna een grote plaat op maat besteld. Snelle levering en duidelijke communicatie over de levering. Product conform verwachting.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Poort

Beste Marian, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Onze HPL platen, van het merk Kronospan (direct uit voorraad levering), zijn van hoogwaardig kwaliteit en laten dat ook graag zien met onze samples. Fijn dat u een keuze heeft kunnen maken, we kunnen begrijpen dat het lastig is om te kiezen uit zo een groot assortiment :-) Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst, dan zijn we er voor u, Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Goede klantenservice!

Duidelijke website. Bij de verzending was er iets niet helemaal goed gegaan bij de koerier, maar dit was na 1x bellen direct opgelost. Zeer fijne klantenservice!

• Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdichtingsrubber vervangen veranda

Hallo Johan, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven en de positieve ervaringen: ✅ goede klantenservice ✅ direct opgelost ✅ fijn contact We zien ook een aanmerking dat ook nog een stukje huiswerk te doen hebben; het in 1x-goed-juist-leveren, dit is iets waar we ons continue op focussen. Al is het zeer uitdagend om hier 100% goed in te scoren, blijven we ons in bochten wringen om richting de 100%-in-1x-goed te leveren. We bevinden ons nu op 96% Nogmaals bedankt voor uw feedback en veel plezier van uw veranda! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

betrouwbaar, snel en hoge kwaliteit

De site geeft precies aan wat je nodig hebt en alles wat ik nodig had zat er bij. Indien nodig maak ik weer gebruik van dit bedrijf.

• Wat vindt u van het product? Goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre

Alles wat nodig is op een plaats. Top .

Telefonisch gesproken met de heer Timo. Goede informatie gekregen over de producten die wilde weten. Bestelling gedaan en de levering binnen redelijke tijd geleverd. Alles klopt zoals besteld. Dank voor alles.

• Wat vindt u van het product? mooie Duitse kwaliteit

Goed materiaal, duidelijke website

Gezocht naar acrylaatplaten van 1,20m breedte. Na bellen ook snel contact en duidelijke informatie, ook duidelijke website. Materiaal kan bezorgd worden, maar ook afgehaald in Cuijck of Klundert. De informatie over wanneer materiaal afgehaald kan worden mag wat duidelijker vooraf gecommuniceerd worden.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Vervangen platen afdak na hagelschade

Beste Jos, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Naast de positieve feedback zien we aan de hand van uw input dat we ook nog één en ander kunnen verbeteren, bedankt hiervoor, u kunt er van uit gaan dat we onze mouwen opstropen om het proces omtrent communicatie bij het afhaal proces, zullen verbeteren, u heeft ons woord. Bedankt nogmaals en uiteraard veel plezier met het nieuwe dak maar dat gaat zeker lukken met de acrylglas kanaalplaten en het vooruitzicht met het zonnige weer de komende dagen ☀️ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Alles perfect geregeld.

• Wat vindt u van het product? Perfect

Super , immer gerne wieder

Der Service ist hervorragend. Vom Bestellen bis hin zur Lieferung hat es perfekt geklappt. Jederzeit war jemand zu erreichen , auch in den Abendstunden und am Wochenende. Vielen lieben Dank dafür. Das wir in Deutsch oder Englisch kommunizieren ist lobenswert. Auf diesem Weg noch mal mein Dank. Ich habe ein Montagepaket gekauft . Bin sehr zufrieden mit dem Ergebniss.

• Wat vindt u van het product? Super
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dachterasse

Lieber Karen, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Bewertung zu schreiben. Schön, dass alles geklappt hat und ich danke Ihnen auch im Namen meiner Kollegen im Hintergrund für den guten Kontakt während Ihrer Bestellung und der Installation des Daches. Viel Spaß mit dem Dach, aber ich denke, das sollte bei dem sonnigen Wetter in den nächsten Tagen völlig in Ordnung sein! Mit sonnigen Grüßen ☀️ Sandra

Snelle levering, vakmensen aan de telefoon

Snelle levering, vakmensen aan de telefoon. een Monsterstukje bestellen is ook geen probleem en twee dagen later in huis.

• Wat vindt u van het product? goede kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? glasprofielen voor overkapping

Beste Cees, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. We kunnen veel van onze doelen aftikken; ✅ Snelle levering ✅ Vakexperts met kennis van inhoud ✅ Samples mogelijkheden Bedankt voor uw review nogmaals en tot snel! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Heb ontvangen wat ze beloofd hebben

• Wat vindt u van het product? Ziet er goed uit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak serre

Snelle levering en behulpzaam en netjes geleverd

Ik heb gehad wat ik besteld heb. Een tevreden klant erbij. Gr. Herbert

• Wat vindt u van het product? Ziet er goed uit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Veranda

Beste Herbert, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Zo, die winst is in de pocket; Herbert als tevreden klant! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Snel geleverd vriendelijk personeel.

• Wat vindt u van het product? Zoals besteld
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping dicht maken

Toch goedgekomen

Bij S&V platen besteld omdat ze daar op voorraad waren. Elders moest ik zeker 6 weken wachten. Bij aflevering bleek er een verkeerde plaat bij te zitten. Het contact daarover was goed, en er werd direct aan een oplossing gewerkt. De levering van de ruilplaat liep wat vertraging op, maar uiteindelijk is de plaat hier omgeruild. Al met al heeft iets meer tijd in beslag genomen dan voorzien, maar is toch goed gekomen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Afwasmeubel

Beste Angelique, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Erg vervelend dat in 1e instantie, één van de 2 HPL platen in de verkeerde dikte is geleverd. Fijn dat het goed is gekomen en jammer dat we niet direct al uw materialen in-1x-volledig hebben weten te leveren, dan waren we niet 4 maar 5 weken sneller dan elders :-) We hebben inmiddels de root-cause ook al gevonden en zijn hier direct mee aan de slag om deze uitdagingen in de toekomst te voorkomen. Naast de focus op de kwaliteit van onze materialen vinden we het minstens net zo belangrijk dat de klantreis van A tot en met Z optimaal verloopt, daar hoort ook in-1x-compleet-leveren bij, we blijven hier in verbeteren. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Geweldige service

Bij levering overkappingplaten was door transporteur schade veroorzaakt, dit is door stegplattenversand op een zeer nette wijze en naar tevredenheid opgelost!

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Roel, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Fijn dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Gemakkelijke bestelling en een goede levering nadien

Profesjonal

Ik raad het bedrijf zeker aan

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Marian, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Mochten we nog iets voor u kunnen doen, dan staan we altijd voor u klaar. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Een goede levering

Een goede en snelle levering

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Beste Hans, Bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. We delen uw review met iederéén op de achtergrond die hier een aandeel in hebben gehad. Mocht u een foto kunnen delen van het eindproduct, dan zijn deze altijd welkom :-) De collega's in het distributie centrum die de materialen sorteren, zijn altijd erg benieuwd hoe de mate van nauwkeurig-te-werk-gaan, zich vertaalt naar het eindresultaat. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

correcte levering goede probleem oplossing

op de afgesproken tijd en dag geleverd er ging iets mis maar dat werd snel en in goed overleg correct opgelost. prima!

• Wat vindt u van het product? goed product
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? een serredak

Bij de leveringsproblemen heeft Timo van Stegplattenversand uitstekend geholpen de zending goed te laten verlopen.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Bestelling binnen een week bezorgd door zeer vriendelijke bezorger. Kanaalplaten zijn keurig op maat gezaagd. Ook fijn dat dit langs beide richtingen van de plaat kan.

• Wat vindt u van het product? Kanaalplaat is mooi helder.

• Wat vindt u van het product? Als verwacht
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Zwembad overkapping

Albert Plesmanweg 39 H

3088 GB Rotterdam

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"