Goed kontakt en ze hebben mij prima geholpen met mijn vraag.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdichting dak

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst, dan zijn we er voor u. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Zeer tevreden correcte levering

• Wat vindt u van het product? Ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Niet vers tandis, ik ben frans talik

• Wat vindt u van het product? Heel good pridukt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Een dook voor een

Platen zijn heel goed verpakt toegekomen, goede prijs kwaliteit

Na lang zoeken op deze site gekomen. Prijs is goed , Verzendkosten mag altijd wel minder , maar ok . Mooi op tijd geleverd zoals beloofd.

• Wat vindt u van het product? Goed , is zoals gehoopt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Voor de serre

Toch wel enkele bemerkingen

Éen U-profiel was verkeerd geleverd: 2 zonder druiprand geleverd i.d.pl.v. 1 zonder, 1 met (dan maar zo geplaatst). Geen telefonische aankondiging gekregen halfuur voor levering. Voor het overige prima kwaliteit.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serrewand + deur

tijdig en correct geleverd

Zeer tevreden over de geleverde bestelling en de vlotte afhandeling ervan

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? reparatie terrasoverkapping

Na telefonisch contact, goed sdvies

Prettig, duidelijk en efficiënt. Ik gebruik kanaalplaat met X structuur om enkel glas te isoleren naar HR++. Echt geweldig msteriaal. Het is op maat te zagen zodat dit precies past tegen het enkel glas aan.

• Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Om enkel glas te isoleren. Een plaat ervoor plaatsen heeft het effect van enkel glas naar dubbel glas HR++.

Super snelle levering

Tijdens een storm waren er platen gesneuveld. Deze konden zij supersnel leveren, zodat we ons kastje weer kunnen gebruiken

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw review. We zijn erg blij om terug te lezen, dat de acties op de achtergrond, resulteren in een ervaring als die van u. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst met onze materialen, dan zijn we er voor uw :) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Duidelijke webshop met snelle levering. Een artikel is nageleverd met correcte afspraak. Zeer tevreden.

• Wat vindt u van het product? Volgens verwachting
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tussenwand

Onwijs bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw review. Wij, vakexperts van S&V, gaan altijd net zo ver, als dat een oplossing vereist is om een klantreis tot op de puntjes te optimaliseren. We zien u snel een keer terug in onze online shop :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sam #BouwenMetVertrouwen \o/

goede, complete levering

Website is overzichtelijk bij het bestellen van verschillende materialen Voor de leveringskosten kan je het niet zelf ( dichter bij huis) halen

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? overkappingen

Super bedankt voor het nemen van de tijd om uw feedback te schrijven. We blijven aan de weg timmeren om 1) de website overzichtelijk te houden, 2) de kwaliteit van ons assortiment op en top te houden, 3) de levertijden/kosten optimaal te houden en 4) altijd bereikbaar te zijn voor onze klanten via telefoon, e-mail en zelfs ook WhatsApp. Mochten we nog iets voor u betekenen in de toekomst, zien we u graag terug in onze online shop. Met de meest vriendelijke groeten, Sam #BouwenMetVertrouwen \o/

prima geregeld

goed geregeld , prima telefonisch en mailcontact

• Wat vindt u van het product? top
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? als voorzetraam bij sierglas

Prima product snelle levering

Ik ben zeer tevreden met product dat ik gekocht heb.

• Wat vindt u van het product? Zoals omschreven
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Xxxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxxx

• Wat vindt u van het product? Zeergoed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre

bestelling snel , levering 10 dagen !

contact bij bestelling giong super vlot !!! na bestelling van de platen direct mailtje dat ik best ook tapes bij beselde "zelfde levering geen xtra kosten "..transport werd wel op 10 dagen ... laatste dag van belofte dus.. voor de rest ok !!!

• Wat vindt u van het product? top

Super!!

Goede kwaliteit en top service!

• Wat vindt u van het product? Super
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Veranda

keurige afhandeling van mijn bestelling

keurige afhandeling van mijn bestelling

• Wat vindt u van het product? kanaalplaten 4mm
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? plantenkasje

Zeer positief, goede kwaliteit maar vooral goed meedenken.

Contact gehad met Timo van Stegplattenversand.nl Die geeft goed advies, zet een stap, nee meer stappen extra voor de klant.

• Wat vindt u van het product? Tot nu toe uitstekend.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak veranda

Perfecte levering

Alles keurig en snel op locatie afgeleverd. Perfecte kwaliteit. Geen goedkoop prulspul. Zou willen dat het overal zo is geregeld.

• Wat vindt u van het product? Top kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak overkapping

Goede service & goede producten

Goede service. Bellen voordat het wordt bezorgt. Is heel snel geleverd.

• Wat vindt u van het product? Strak werk
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Veranda dak

goede opvolging

snelle levering (aandacht i.v.m. verpakking ; rubbers naar binnen verbogen waardoor platen moeilijker te plaatsen )

• Wat vindt u van het product? N.v.t.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Goed en makkelijk

Makkelijk te verwerken

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overwintering vorstgevoelige planten

Producten

De geleverde profielen door vervoer krom geworden. Contact gezocht gelijk actie de geleverde producten hadden we die dag nodig bij collega bedrijf opgehaald en producten af besteld. Zonder problemen creditnota gekregen een ++++ waard.

• Wat vindt u van het product? Redelijk tot goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Bedankt voor uw feedback Arie. Normaliter sturen wij géén materialen van langer dan 2000mm via GLS (1-3 werkdagen levering) maar leveren we deze via vracht transport (5-10 werkdagen levering). De reden hiervan: 1- De prijs voor het verzenden van deze materialen (langer dan 2000mm) ligt nog hoger dan bezorging via vracht transport 2- We hebben via GLS geen grip op de zorgvuldigheid van levering 3- Via vracht transport weten we zeker dat al onze materialen veilig en wel worden bezorgd Echter omdat u redelijk spoed had, hebben we er toch voor gekozen om de materialen tijdig bij u met GLS te bezorgen met de meerprijs van bezorging op onze kosten. Dit hebben we gedaan omdat we zo binnen 1-3 werkdagen hebben kunnen bezorgen. Door het bovengenoemde, zijn helaas de u profielen van aluminium, door GLS in deze staat bezorgd. Voor ons ook een les dat we deze formaten echt alléén met eigen transport verzenden. Al met al jammer dat wij u niet hebben kunnen helpen met de juiste oplossing maar gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst doen we graag nog een poging om u van de juiste oplossing te voorzien maar dan wel via de juiste transport methode :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

Levering op voorraad en volgens afspraak geleverd

Bestelde artikelen op voorraad en op tijd geleverd.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Lichtstraat

Bedankt voor uw feedback Cees, mochten we nog iets voor u kunnen betekenen in de toekomst dan zijn we er voor u. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

kwaliteidsproduct,goed en snel geleverd

Goede, en duidelijke voorlichting door ene Timo over de platen die ik nodig had. Alles klopte, ik kan dit bedrijf aanraden.

• Wat vindt u van het product? zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serredak

Bedankt voor uw feedback Tiny, we waarderen de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen en super om te lezen dat alles naar wens is verlopen :-) Ik zal uw feedback als achtergrond, op Timo's desktop, opslaan. Dat zal zijn dag weer helemaal goed maken \o/ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

Kievitweg 4 4791 RW Klundert

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"