goeie service

mijn bestelling was kwijt maar met goeie hulp snel gevonden

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? broeikast

Beste klant, Vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. U kunt ons contacteren via [email protected] en dan kijken we graag met u mee naar de status van uw bestelling. Vergeet hier niet uw order nummer te benoemen. We kijken uit naar uw mail. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra \o/

alles perfect in orde

zowel de bestelling de snelle levering als het materiaal

• Wat vindt u van het product? ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? de serre

Beste Sylvain, Bedankt voor uw feedback. Salukes uit het mooie Brabant \o/ Sandra

Dat wat je wenst te verwachten

• Wat vindt u van het product? Prima voldoet.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Extra isolatie grote lichtkoepel.

Snelle levering volgens afspraak

Alles op tijd thuisbezorgt en nog een telefoontje om te vragen of alles naar wens was. Prima service, bedankt.

• Wat vindt u van het product? uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? stormschade aan de kas repareren

Alle beloftes na gekomen!

Op tijd geleverd,goed afgehandeld door bezorgdienst (e mail en telefonisch )

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Zelf het bijna onmogelijke is gedaan

Wegens een fout tijdens het bestellen is de betaling niet afgerond , ik belde met u diensten en de persoon heeft me geholpen dat de profielen toch voor de kerst geleverd werden dit op drie dagen Proficiat

• Wat vindt u van het product? Mooi en goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overdekking terras

Verzending prima en snel. Plaat was scheef gezaagd.

Bestelling, verwerking, verpakking en bezorging was prima. De 4mm-kanaalplaat was scheef gezaagd: de lengte scheelde links en rechts een halve centimeter. Das was voor mij geen ramp; ik moest hem toch nog op maat snijden. Dat is ook goed gegaan.

• Wat vindt u van het product? Prima
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas, vervanging ruit

Goede kwaliteit, prima aflevering

Polycarbonaat platen zijn sterk en aan beide zijden van antikras folie voorzien . De aluminium profielen zijn netjes afgewerkt en makkelijk te verwerken. De onderprofielen waren soms iets te lang gezaagd. (5mm)

• Wat vindt u van het product? Alu profielen zijn eenvoudig te verwerken
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinoverkapping

vlotte bestelling tot levering

vlotte bestelling goed product

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serre

goede en snelle service

kwaliteitsmateriaal tegen een concurrentiële prijs

• Wat vindt u van het product? ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst, dan zijn we er voor u. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

niet tevreden

Het afgesneden deel moet voor verzending worden geisoleerd zodat er geen vuil in het polycarbonat terechtkomt.

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Heel erg bedankt voor het nemen van uw tijd om deze review te schrijven. U kunt onze klantenservice contacteren om te kijken naar uw situatie, wij kunnen vervolgens kijken naar een geschikte oplossing. Dit kan door een mail te versturen naar: [email protected] We reageren binnen 24 uur op al onze mails. Met de meest vriendelijke groeten \o/ Sandra #BouwenMetVertrouwen

Goed kontakt en ze hebben mij prima geholpen met mijn vraag.

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdichting dak

Zeer tevreden correcte levering

• Wat vindt u van het product? Ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Niet vers tandis, ik ben frans talik

• Wat vindt u van het product? Heel good pridukt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Een dook voor een

Platen zijn heel goed verpakt toegekomen, goede prijs kwaliteit

Na lang zoeken op deze site gekomen. Prijs is goed , Verzendkosten mag altijd wel minder , maar ok . Mooi op tijd geleverd zoals beloofd.

• Wat vindt u van het product? Goed , is zoals gehoopt
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Voor de serre

Toch wel enkele bemerkingen

Éen U-profiel was verkeerd geleverd: 2 zonder druiprand geleverd i.d.pl.v. 1 zonder, 1 met (dan maar zo geplaatst). Geen telefonische aankondiging gekregen halfuur voor levering. Voor het overige prima kwaliteit.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Serrewand + deur

tijdig en correct geleverd

Zeer tevreden over de geleverde bestelling en de vlotte afhandeling ervan

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? reparatie terrasoverkapping

Na telefonisch contact, goed sdvies

Prettig, duidelijk en efficiënt. Ik gebruik kanaalplaat met X structuur om enkel glas te isoleren naar HR++. Echt geweldig msteriaal. Het is op maat te zagen zodat dit precies past tegen het enkel glas aan.

• Wat vindt u van het product? Perfect
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Om enkel glas te isoleren. Een plaat ervoor plaatsen heeft het effect van enkel glas naar dubbel glas HR++.

Super snelle levering

Tijdens een storm waren er platen gesneuveld. Deze konden zij supersnel leveren, zodat we ons kastje weer kunnen gebruiken

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Tuinkas

Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw review. We zijn erg blij om terug te lezen, dat de acties op de achtergrond, resulteren in een ervaring als die van u. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst met onze materialen, dan zijn we er voor uw :) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen \o/

Duidelijke webshop met snelle levering. Een artikel is nageleverd met correcte afspraak. Zeer tevreden.

• Wat vindt u van het product? Volgens verwachting
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Tussenwand

Onwijs bedankt voor het nemen van de tijd voor het schrijven van uw review. Wij, vakexperts van S&V, gaan altijd net zo ver, als dat een oplossing vereist is om een klantreis tot op de puntjes te optimaliseren. We zien u snel een keer terug in onze online shop :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sam #BouwenMetVertrouwen \o/

goede, complete levering

Website is overzichtelijk bij het bestellen van verschillende materialen Voor de leveringskosten kan je het niet zelf ( dichter bij huis) halen

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? overkappingen

Super bedankt voor het nemen van de tijd om uw feedback te schrijven. We blijven aan de weg timmeren om 1) de website overzichtelijk te houden, 2) de kwaliteit van ons assortiment op en top te houden, 3) de levertijden/kosten optimaal te houden en 4) altijd bereikbaar te zijn voor onze klanten via telefoon, e-mail en zelfs ook WhatsApp. Mochten we nog iets voor u betekenen in de toekomst, zien we u graag terug in onze online shop. Met de meest vriendelijke groeten, Sam #BouwenMetVertrouwen \o/

prima geregeld

goed geregeld , prima telefonisch en mailcontact

• Wat vindt u van het product? top
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? als voorzetraam bij sierglas

Prima product snelle levering

Ik ben zeer tevreden met product dat ik gekocht heb.

• Wat vindt u van het product? Zoals omschreven
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

Xxxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxxx

• Wat vindt u van het product? Zeergoed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Serre

bestelling snel , levering 10 dagen !

contact bij bestelling giong super vlot !!! na bestelling van de platen direct mailtje dat ik best ook tapes bij beselde "zelfde levering geen xtra kosten "..transport werd wel op 10 dagen ... laatste dag van belofte dus.. voor de rest ok !!!

• Wat vindt u van het product? top

Bedrijfsgegevens

Kievitweg 4 D

4791 RW Klundert

010 307 2819

[email protected]

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.