Zeer positief, goede kwaliteit maar vooral goed meedenken.

Contact gehad met Timo van Stegplattenversand.nl Die geeft goed advies, zet een stap, nee meer stappen extra voor de klant.

• Wat vindt u van het product? Tot nu toe uitstekend.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Dak veranda

Perfecte levering

Alles keurig en snel op locatie afgeleverd. Perfecte kwaliteit. Geen goedkoop prulspul. Zou willen dat het overal zo is geregeld.

• Wat vindt u van het product? Top kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak overkapping

Goede service & goede producten

Goede service. Bellen voordat het wordt bezorgt. Is heel snel geleverd.

• Wat vindt u van het product? Strak werk
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Veranda dak

goede opvolging

snelle levering (aandacht i.v.m. verpakking ; rubbers naar binnen verbogen waardoor platen moeilijker te plaatsen )

• Wat vindt u van het product? N.v.t.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Goed en makkelijk

Makkelijk te verwerken

• Wat vindt u van het product? Goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Overwintering vorstgevoelige planten

Producten

De geleverde profielen door vervoer krom geworden. Contact gezocht gelijk actie de geleverde producten hadden we die dag nodig bij collega bedrijf opgehaald en producten af besteld. Zonder problemen creditnota gekregen een ++++ waard.

• Wat vindt u van het product? Redelijk tot goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

Bedankt voor uw feedback Arie. Normaliter sturen wij géén materialen van langer dan 2000mm via GLS (1-3 werkdagen levering) maar leveren we deze via vracht transport (5-10 werkdagen levering). De reden hiervan: 1- De prijs voor het verzenden van deze materialen (langer dan 2000mm) ligt nog hoger dan bezorging via vracht transport 2- We hebben via GLS geen grip op de zorgvuldigheid van levering 3- Via vracht transport weten we zeker dat al onze materialen veilig en wel worden bezorgd Echter omdat u redelijk spoed had, hebben we er toch voor gekozen om de materialen tijdig bij u met GLS te bezorgen met de meerprijs van bezorging op onze kosten. Dit hebben we gedaan omdat we zo binnen 1-3 werkdagen hebben kunnen bezorgen. Door het bovengenoemde, zijn helaas de u profielen van aluminium, door GLS in deze staat bezorgd. Voor ons ook een les dat we deze formaten echt alléén met eigen transport verzenden. Al met al jammer dat wij u niet hebben kunnen helpen met de juiste oplossing maar gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Mochten we u nog kunnen helpen in de toekomst doen we graag nog een poging om u van de juiste oplossing te voorzien maar dan wel via de juiste transport methode :-) Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

Levering op voorraad en volgens afspraak geleverd

Bestelde artikelen op voorraad en op tijd geleverd.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Lichtstraat

Bedankt voor uw feedback Cees, mochten we nog iets voor u kunnen betekenen in de toekomst dan zijn we er voor u. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

kwaliteidsproduct,goed en snel geleverd

Goede, en duidelijke voorlichting door ene Timo over de platen die ik nodig had. Alles klopte, ik kan dit bedrijf aanraden.

• Wat vindt u van het product? zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? serredak

Bedankt voor uw feedback Tiny, we waarderen de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen en super om te lezen dat alles naar wens is verlopen :-) Ik zal uw feedback als achtergrond, op Timo's desktop, opslaan. Dat zal zijn dag weer helemaal goed maken \o/ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

Behulpzaam en vriendelijk

Alleen de postbezorging was erg slecht maar het bedrijf deed het prima.

• Wat vindt u van het product? N.v.t.
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? bekijken hoe sterk het is

Heel mooi materiaal en een mooie prijs !

Niet te vergeten : supersnelle levering !

• Wat vindt u van het product? Hoge kwaliteit
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Vervanging platen tuinkas

Hallo Adri, Heel erg bedankt voor het nemen van de tijd om deze feedback met ons te delen. Ik zet de complimenten door naar het team op de achtergrond, die doen het meeste werk en daar valt (net als alle andere feedback) ook deze feedback op zijn plaats. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

redelijk tot goed

nadat ze verkeerde profielen hadden geleverd waardoor ik niet verder kan wat dan weer zeer negatief is is het probleem na 1 belletje meteen op gepakt wat dan weer zeer positief is nu hopen dat ze vrijdag bijtijds komen en de goede brengen de goede zijn gebracht en alles is klaar djw voor de goede service

• Wat vindt u van het product? goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? kanaalplaten afdak

Hi Mieki, Bedankt voor het delen van uw feedback. Vervelend dat we in uw geval, niet in 1x goed en compleet hebben kunnen leveren, balen zeg! We zitten er kort boven op, u ontvangt uiterlijk vrijdag a.s nog de juiste profielen en neemt de chauffeur de verkeerde profielen weer mee terug. We blijven vinger aan de pols houden totdat het is opgelost. We houden nog contact. Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #BouwenMetVertrouwen

goede en snelle service

behulpzaam personeel + goede en snelle service

• Wat vindt u van het product? precies wat ik zocht
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? overkapping

Snelle levering en goede service

Perfect produkt voor een goede prijs

• Wat vindt u van het product? Juiste bestelde 6mm platen gekregen
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Onder mijn flexibele zonnepanelen

Goed geholpen

Vriendelijk , afspraak goed behandeld

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Overkapping

Info gevraagd en snel geholpen

Ik heb enkele stalen gevraagd en deze werd snel bezorgd. Nu kunnen we een goede keuze maken i.v.m. de nodige dakplaten.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Veranda

zeer goed

zeer goed product

• Wat vindt u van het product? zeer goed
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? zeer goed

Bestelling en levering waren volledig OKE!!!!

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdekking veranda

Een dikke 10, daar doen we het voor. Ik zal mijn manager vragen of uw feedback in A4 uit kunnen printen en op alle muren van het S&V kantoor in de Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland kunnen ophangen, daar zullen onze collega's nog jaloers van worden :-) Bedankt voor het nemen van de tijd voor deze review Patrick! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #Bouwenmetvertrouwen

Mooi en snel

Mooie producten snel verstuurd

• Wat vindt u van het product? . Mooi
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? N.v.t.

We waarderen het enorm dat u uw positieve ervaringen met ons en de hele Benelux deelt. Fijn dat de producten als mooi zijn ervaren en de levering als snel, het 2e is iets waar we hard aan hebben gewerkt en het is altijd fijn om dit terug te lezen uit de ervaringen van onze klanten. Bedankt voor uw review Jacqueline \o/ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #Bouwenmetvertrouwen

Levering was vrij snel. Had het alleen wel prettig gevonden als ik een indicatie had gekregen van de verwachte lever datum.

• Waar gaat u het product voor gebruiken? Afdak

We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. Super om te lezen dat u de levering als vrij snel heeft ervaren. We proberen onze klanten van A tot en met Z op de hoogte te houden over de processen die op de achtergrond spelen en nodig zijn om uw bestelling voor te bereiden, controleren, sorteren, verpakken en bezorgen. Direct op product pagina vindt u het proces na plaatsen van bestelling en vindt u eveneens ook direct de planning van onze transport partner terug. Hier kunt u zien op welke dag(en) zij bij u zullen bezorgen. Desalniettemin, blijven we in kader van automatisatie, kijken naar mogelijkheden om vaker notificaties uit te sturen bij alle relevante informatie voor de klant. Uiteraard willen we dit ook niet te vaak doen, zelfs van S&V wil je niet te veel mails ontvangen :-) Bedankt voor uw feedback, deze gaat zeker mee als verbeterpunt! Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #Bouwenmetvertrouwen

goede en vriendelijke service

Eersteklas service ook van de transport firma

• Wat vindt u van het product? 100% ok
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? prive

We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. Super om te lezen dat we u van A tot Z goed hebben kunnen helpen en dat onze partner in crime (transport firma) hier ook een handje in heeft kunnen helpen, we zullen de complimenten met onze partner(s) delen. Bedankt voor uw review Marc \o/ Salukes uit het mooie Klundert, Sandra #Bouwenmetvertrouwen

Goed product, goed bewerken.

Zie boven

• Wat vindt u van het product? Uitstekend
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Over kaping

We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. Super om te lezen dat we u van A tot Z goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor uw review Luuk \o/ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #Bouwenmetvertrouwen

Super nette bezorger , vriendelijk en behulpzaam.

Had dakplaten bij jullie besteld en duurde wel wat lang, goede feetback gehad en netjes de afspraken nageleefd. Super mooie dakplaten liggen er schitterend in. Bedankt voor de mooie producten en complimenten voor de chauffeur. vr groet cees jongman uit ede.

• Wat vindt u van het product? super mooi
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? vervanging dak in de overkapping

We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. Super om te lezen dat we u van A tot Z goed hebben kunnen helpen. Inmiddels is de levertijd vanaf juli 2023 ook aanzienlijk verbeterd, hoe we dit hebben gedaan? lees hier meer over op onze website. Bedankt voor uw review Cees \o/ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #Bouwenmetvertrouwen

super

alles naar wens afgeleverd.

• Wat vindt u van het product? super
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? afdak

We waarderen het enorm dat u uw ervaring met ons deelt. Super om te lezen dat we u van A tot Z goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor uw John \o/ Met de meest vriendelijke groeten, Sandra #Bouwenmetvertrouwen

Bon matériel, prix correct

• Wat vindt u van het product? Bonne qualité
  • Waar gaat u het product voor gebruiken? Ras

Chère cliente, Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre expérience positive chez S&V Stegplattenversand. Si nous pouvons vous être utiles à l'avenir, nous serons heureux d'avoir de vos nouvelles. PS : l'équipe en coulisses serait ravie que vous partagiez des photos/impressions du résultat final. Avec mes plus sincères salutations \o/ Sandra #ConstruireEnTouteConfiance avec S&V

Kievitweg 4 D

4791 RW Klundert

Over Stegplattenversand.nl

S&V levert bouw- en kunststof materialen in Duitsland, Benelux. Zwitserland en Oostenrijk met hoogwaardig kwaliteit tegen online tarieven om zo bouwprojecten die nog met potlood getekend zijn, naar werkelijkheid te helpen bouwen. Wij bieden geen kortingscodes aan om response op klanttevredenheid via Kiyoh te verhogen. Klanten met minder goede ervaringen, zullen wij ook niet vragen om de feedback te wijzigen, uiteraard doen we er wel alles aan om dit soort situaties te voorkomen. "Hoogwaardig kwaliteit gaat gepaard met kwaliteit van service, wat er ook gebeurt"