Waardeloze service en onbetrouwbaar

Op 30/10/2023 een bestelling geplaatst (#10452) en tot op vandaag (07/12/2023) nog steeds niets ontvangen. Meerdere pogingen tot contact ondernomen via Whatsapp, krijg je amper tot geen feedback, behalve een flauw excuus dat je bestelling beschadigd werd tijdens transport en ze zsm een nieuw order verzenden (22/11/2023). Nog steeds niets ontvangen en de transportfirma heeft de eerste bestelling nooit in ontvangst genomen. Klantenservice en communicatie zijn hun onbekend. Dit is alles behalve een betrouwbaar bedrijf!

prima ervaring, Bedankt

zeer correcte koopervaring

Gewoon goed

Het is goede verf en primer

Négatif

Toujours pas reçu ma commande

Super product, snelle levering, goede kwaliteit ik werk nu al 3 jaar met dit product

Waar blijft mijn levering?

"Geweldig dat je bij ons hebt besteld! Onze magazijnheld heeft zijn koffie meteen achterovergeslagen om jouw bestelling z.s.m. naar je voordeur te krijgen" 13 januari een bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden nog niets ontvangen. Meerdere keren contact opgenomen maar 0 reactie. Order #10103. Zou in ieder geval fijn zijn als er gereageerd wordt op de vraag wanneer de bestelde goederen binnenkomen. Voor nu 0,5 ster, mocht het toch opgelost worden pas ik de review aan.

Snelle reactie en top spul.

Geen

Ik kan geen beoordelingen geven omdat ik nog niets ontvangen heb grt.

Fijne webshop

Fijne webshop en snelle levering Alleen de track and tracé is wat onduidelijk

Duurt te lang

Afspraak is binnen 48 uur leveren.ik wacht nu al 96 uur,en wacht nog steeds

Super snelle service

Top verf vooor een top prijs

Slechte transporteur ,blik volledig ingedeukt

Andere transporteur nemen

Slecht verpakt

Zie mijn eerder geplaatste review over de slecht verpakte artikelen. Lekkage en kapotte verpakking waren het gevolg.

Slecht verpakt

Mooi op tijd, maar mogelijk iets te snel verpakt

Ik kreeg mijn zending mooi op tijd. Over de wijze van verpakken echter ben ik niet zo te spreken. De reinigingsmiddelen waren horizontaal in de doos geplaatst waardoor zowel de 1 liter- als de 5 liter-flacon zijn gaan lekken. De doos was daardoor nat aan de buitenkant en bijna doorgescheurd. Ik adviseer Lord Holland Coatings om de flacons altijd rechtop in de doos te plaatsen en deze dozen te voorzien van stickers met 1. de verticale pijlen waardoor men tijdens transport de dozen rechtop houdt, 2. vermelding "hazardous goods" of iets dergelijks, 3. vermelding "fragile" zodat men zorgvuldiger met de dozen omgaat. Mogelijk heeft een onervaren medewerker de flacons verpakt. Het ontbreken van stickers vind ik erg slordig.

teveel betaald

ik heb achter verf gezocht in( promotie.verf )die niet afgehaald was met lichte blutsen en misschien transsportschade.Was niet meer te verkrijgen Dus nu krijg ik blik met blutsen en builen en ik betaal de hoofdprijs..Hoe lossen jullie dat op als ik nog moet bestellen