Snelle reactie op produktvragen via dde app en vervolgens snelle afhandeling en levering van primer en verf voor 40m2 beton

Afhandeling was snel, levering niet

Snelle afhandeling, maar ik wacht al bijna 2 weken op levering.

Dag Henk, Onze excuses voor het ongemak u pakket is vandaag met Dpd verzonden. Door een technisch storing was u bestelling niet aangekomen in ons magazijn.

Levering na 12 dagen nog niet ontvangen !!!

Ik ben niet degene die een bestelling de dag nadien verwacht. Maar na 5 dagen gewacht te hebben heb ik geprobeert om telefonisch contact te hebben. Dit blijkt bijna uitgesloten. Daarna via WhatsApp het probleem gemeld. Het antwoord was dat de zending vertrokken was en men mij de tracken links zou bezorgen. Nu ,12 dagen later ... geen trackeng links ...en NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN !

Dag Jo, We begrijpen u frustratie dit is ook niet normaal dag u zolang moet wachten ondertussen heb ik u uw tracking link gestuurd en blijkt dat de pot verf op het depot staat van DPD. We hebben navraag gedaan en hebben u bedrag teruggestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Snel levering, binnen 2 dagen in huis. Zelfs via de app op zondag antwoord gekregen op mijn vragen.

Dankuwel

Alles verliep perfect en snel geleverd

Dankuwel

Excellent service en excellent product

Sinds 3 jaar trouwe klant voor een excellent product en excellente service

redelijk tevreden

nog geen paket ontvangen. bestel nummer 74640204 besteld op 4-10 2022. Bezorgd op 10-10-2022. Vandaag 11-10-2022 opengemaakt zat een vel op van 1 cm dik. Had dit bij vorige bestellingen niet.

Dag Peter, Op onze verven zit altijd een vel dit is om de verf te beschermen. Groeten, Bas

Nou ja zeg!

Ik vraag waarom mijn product nog niet is geleverd, en dan krijg ik een klanttevredenheidsonderzoekje? Ik wil gewoon graag antwoord op mijn vraag.

Dag Eva, Onze excuses voor het te laat leveren en de slechte communicatie u bestelling had vertraging opgelopen door DPD hier konden wij helaas niets aan doen. Ik zie dat het pakket na 5 dagen wachten alsnog is geleverd hopelijk bent u wel tevreden over het product?

Niet goed

Ik heb 60 liter verf besteld. Kreeg een mail dat de bestelling was afgerond en via pist.nl verstuurd was. Er stond in de mail van jullie dat ik op de link moest klikken voor de bestelling te volgen. Er stond geen link bij de mail! Vervolgens ingelogd bij post.nl en er waren geen pakketten onderweg. Ben ik nu opgelicht? Ik geef jullie de voordeel van de twijfel om alsnog zo spoedig mogelijk de verf te leveren.

Vlot geregeld had de spullen zo in huis! Top

Stond, na plaatsen van de bestelling,2 dagen nadien de vloer van de garage te schilderen. Resultaat is geheel naar wens. Aanrader dus!

Dank u wel

Helaas kan ik geen 0 sterre geven

Helaas kan ik geen 0 sterren geven, want 1 is al teveel. Van 2 blikken is 1 blik met de verkeerde kleur geleverd waardoor ik bij de helft van de vloer moest stoppen. Telefonisch niet bereikbaar en via whatsapp wordt er nauwelijks iets gecommuniceerd. Geen antwoord op vragen, uren wachten op reacties en uiteindelijk twee dagen later nog steeds de juiste verf niet binnen. Eerste laag is inmiddels uitgehard en verhuizing moeten uitstellen. Geen enkel begrip of oplossingsgerichtheid vanuit dit bedrijf.

Dag Tom, Ondertussen hebben we u pakket via snellevering van DPD toch een dag later dan verwacht geleverd, wij zitten helaas ook gebonden aan onze vervoerder dit duurt soms langer dan verwacht. Nogmaals onze excuses. Groeten, Bas

Correcte bestelling en levering

De bestelling gaat vlot wordt correct op de hoogte gehouden met mail ivm levering vermelde tijdstip van levering streven ze na prima service

Dank u wel

Goede en snelle levering

Zoals het er nu uit ziet is het goede verf

Goede overeenkomsten vr levering

Goed product

Goed materiaal

Is gewoon goed

Goed product voor de prijs

Het leveren was wel een dingetje, maar uiteindelijk product wel ontvangen. No nonsense product in handige metalen emmer met makkelijke sluiting.

NIETS GEZIEN OF GEHOORD

FACTUURNR 0346 ORDERNR 9687 BESTELD EN BETAALD OP 9 AUGUSTUS TRAC EN TRACE CODE ???

Goed en snel geleverd

pakket ontvangen

Late levering slechte kwaliteit

De levering heeft ruim een week in beslag genomen, telefoon wordt niet opgenomen. De verf vertoonde bij opening een zeer dikke schil welke er eerst moest worden uitgehaald, de inhoud was een drappige substantie welke na lang mixen enigszins glad werd, toch nog klonten aanwezig. De suggestie wekt dat het om een aflak gaat, de verpakking geeft aan dat het een primer is.

Achat peinture noir et peinture terracotta

Une très bonne marque de peinture solide une fois sec qui couvre bien attention à l'odeur, elle sent très fort

Gewoon goed . En wat besteld is snel geleverd

In een woord snel en top service . Bedankt hiervoor

Prima verf

De verf is van kwaliteit. Onze betonnen schuttingen zijn er mooi wit van geworden. De levertijd was aan de lange kant door miscommunicatie en problemen met de vervoerden. Dit is door het bedrijf netjes opgelost en is ons tegemoet gekomen.

reeds ontvangen

gelukkig is de bestelling goed aangekomen.

Bij het transport is er iets mis gegaan waardoor de blik verf (20l)is beschadigd en ik ze niet op een normale manier kan openen en dus ook niet meer kan sluiten .ik heb de firma via mail op de hoogte gebracht en hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost raakt hier treft de firma natuurlijk geen schuld ......

Goede prijs en snelle levering

Zie boven