Décevante

Cela fait plus de 8 jours que j'ai posté une plainte de mécontentement car j'avais commandé 2 colis (cleaner acid et peinture sol) et je n'ai toujours pas reçu la peinture. J'ai reçu 3 mails disant que vous alliez voir avec Postnl mais 8 jours plus tard toujours pas de réponse et ma cliente est très fâchée car devait emménager. J'ai demandé un numéro où vous joindre et toujours pas de réponse donc suis obligé d'attendre sans pouvoir parler à quelqu'un. Donc si c'est possible envoyez moi la peinture sol 20l gris urgement ou remboursez moi. J'attends de vos nouvelles merci. Voici mon téléphone 0032484966662

Mijn product kan ik nog niet beoordelen omdat ik niet thuis was om de levering in ontvangst te nemen.

Gabriel

Hallo, ik heb de garageverf nog niet gebruikt, voor de prijs geef ik maximale sterren..., ik heb besteld en ik heb de primer nog steeds niet ontvangen, ik hoop deze vrijdag te ontvangen. Ik hoop dat ik niet teleurgesteld ben over de kwaliteit van de verf en de primer. Al het beste Gabriël

Goede antwoord na mail

Behoudens te lat bezorging post.nl 1 dag later dan de eerste mail een goede waardering voor uw bedrijf mvg fons

Dankuwel

Besteld betaald geleverd en dit binnen de 5 werkdagen En nu hopen dat houd op een betonnen vloer

Perfectie

Snelle levering goede service klantvriendelijk en counting zeer makkelijk aan te brengen en goede kwaliteit.

Lekker vlot!

Vlot en duidelijk!

Dankuwel

snelle levering van het product

je suis tres satisfait

très bonne marchandise envoie rapide merci a vous

Pas satisfait

Bonjour pour le moment je peux rien dire j ai toujours pas reçu mon colis

Salut, désolé certains n'étaient pas assez rapides, nous avons fait de notre mieux. Vous commandez le samedi à 17h et le mardi à 4h du matin vous rédigez cet avis. Dommage si vous nous aviez envoyé un message, nous aurions vérifié avec vous.

Het gekocht Produkt is nog niet ontvangen inmiddels ontvangen

Graag hoor ik van U wanneer de verf wordt geleverd Verf op zaterdag geleverd we zijn tevreden

Dankuwel, nogmaals onze excuses dat deze later is geleverd dat PostNL had aangegeven.

Goede producten uitstekende prijzen

Ik ben heel blij met Lord Holland Coatings. Kwaliteit tegen uitstekende prijzen. Ook de klantenservice is goed, hebben mij goed geholpen met al mijn vragen.

Dankuwel

Super service! Snelle levering!

Eerst gebeld waar ik een goede uitleg heb gekregen.

Slecht

Volgens uw antwoordapparaat is er elke dag tussen 10 en 12h.rechtstreeks contact mogelijk met een medewerker?Ik heb 4 dagen tussen 10 en 12h. opgebeld.....steeds tevergeefs,na +/-10 minuten beltoon werd de verbinding verbroken.Via E-mail werd slechts één vraag beantwoord,de overige vragen werden gewoon genegeerd...

Dag Hubert, We hebben u mails erbij genomen we hebben netjes alle vragen beantwoord. Door de enorme drukte kunnen wij helaas niet altijd de telefoon opnemen. Daarom kunt u altijd een mail of whatsapp bericht sturen we antwoorden dan binnen de 24h.

Bestelling nog niet ontvangen

Ik heb coating besteld afgelopen maandag en heb gelijk een bestelnummer ontvangen. Maar verder niets. Niet wanneer de bezorging is. Ik heb de Coating morgen zaterdag nodig voor een klus en had niet opgerekend dat het zolang de bezorging zou deuren. Morgen moet ik in een winkel de coating g kopen om mijn klus te doen. Dus als ik de coating ontvang dan is deze niet meer nodig.

Hoi Ali, We hebben de bestelling er even bijgenomen deze is later geleverd dan dat u gewend bent van ons onze excuses hiervoor.

Top verf

Snelle levering, super verf

Super producten

alles prima

alles prima

Dankuwel

Zonder problemen gelevert .

Goede ervaring alles zoals afgesproken gelevert

Dankuwel

Snelle levering en goede prijzen

Goede prijzen en snelle levering

Speyestraat 49 L 9990 Maldegem

+32 50 65 73 90