Weer zeer tevreden

Onlangs weer twee mooie glasdecoraties opgehaald; een groot glasschilderij en een mooie vaas. Personeel is altijd even vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden.

• Contact

Een winkel met hart voor de klanten en een goede .

Ik heb een paar keer gebeld over de bezorging en over de hoe het perrorder van de stierem werkt. Als ik geen gehoor kreeg werd er meteen teruggebeld. Duidelijke anwoorden gekregen. Goede klantgerichtheid.

• Levertijd N.v.t.

Prima shop

Wens vervult, glasobject gezien in galerie in Egmond aan Zee, helaas door Corona winkel gesloten en bij laatste bezoek niet veel keuze meer. Na lang zoeken op internet en BINGO gevonden op jullie site. Besteld en binnen paar dagen afgeleverd keurig verpakt 100% !! Staat nu op mooie plek echt een aanwinst!! Heel blij mee!

prima aanschaf

snelle verwerking en bezorging

Hele goede service!

Voor mijn moeders verjaardag wilden we een kadobon geven omdat ze mooie items in de zaak had gezien. Deze bon werd als een mooi kado persoonlijk thuisbezorgd. Ook het email en app contact was snel en heel goed. Dat is nog eens persoonlijke service!

• Contact

We vonden dit natuurlijk heel leuk om te doen, de verrassing was nog meer compleet toen we, want ze wist het niet, ineens voor de deur stonden met een mooi cadeau.

Snel en perfect geleverd . Bedankt mmixx

Alles is perfect en zoals beloofd geleverd

Mooie collectie, goede service, (klant)vriendelijk

Al meerdere malen hier iets gekocht, van kadootjes tot handgeblazen schaal. Zie nu op de site weer iets moois. Ik woon niet ver van de winkel vandaan dus kan het eerst bekijken en zelf meenemen. Ik word altijd even (klant)vriendelijk geholpen. Ik raad MMiXX zeker aan!

• Bezorging N.v.t.
  • Contact

Dank je wel voor jouw leuke reactie! Je bent van harte welkom om gezellig weer langs te komen.

Zeer mooi woonaccessoire.

Heel tevreden over onze aankoop, goede dienstverlening, snel ontvangen en zeer goed verpakt.

Dank u wel voor uw reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

toch nog omruilen; toppie mmixx!

niet goed opgelet bij het bestellen van een glasdecoratie; wel of niet doorschijnend glas.........na 6 weken.....mocht ik toch nog de niet doorschijnende omruilen voor een doorschijnende glasdecoratie (kan er een lichtje in). Toppie Mmixx. Das pas klantvriendelijk! henkjhm

• Contact

Wij vinden dat iedereen optimaal moet kunnen genieten van zijn aankoop. En omdat onze winkel door corona gesloten was in de periode dat u de vaas kocht en niet zelf even kon komen kijken maar wel online hebt besteld, hebben wij bij hoge uitzondering beslist dat deze kon worden omgeruild. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

Top!!

Prachtige vaas , goed verpakt en snel bezorgd! Krijg bewonderende reacties! Erg blij mee.

Geweldig.

Heel vriendelijke mensen,het aanbod is erg gevarieerd,voor elk wat wils.Ikzelf vind de glasobjecten erg mooi.!!! Deze winkel is een aan rader.!!!!

• Levertijd N.v.t.
  • Bezorging N.v.t.
  • Contact N.v.t.

Dank u wel voor uw reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Heeft een mooi plekje gekregen, mooi hoor!

Toppers

Levering duurde lang ivm problemen in de Rotterdamse haven, dus buiten de schuld van Mixx. Filiaalhouder heeft mijn bestelling zsm naar voren gehaald. Top service

• Contact

Snelle levering en prima verpakt en prachtig product

Dank u wel voor uw reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

Zeer goede service en communicatie

Ik was bang voor breuk tijdens het transport maar het was zeeeer zorgvuldig verpaktwaarvoor dank

Luxe service

Snel reageren en mooi vazen

Prachtige producten

Hele mooie unieke producten van zeer goede kwaliteit. Uiterst verzorgd opgestuurd en snel in huis. Zeer vriendelijke mensen waar je echt merkt dat de klant gewaardeerd wordt. Zeker aan te bevelen.

Super mooie kwaliteit

Aparte mooie schaal niet alledaags !

Dank u wel voor uw reactie. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

Zeer snelle levering, zeer zorgvuldig verpakt!

mooie glas werken

hele mooie artikelen .heel vriendelijk

Vlotte en correcte service

Over MMiXX

In onze winkel vind je unieke woonaccessoires. Wij hebben een ruim aanbod aan handgemaakte en mondgeblazen glasdecoraties en sculpturen. Elk item is dan ook uniek en van hoge kwaliteit. Ook vind je bij ons handgemaakte unieke wanddecoraties. Onze (web)winkel wordt regelmatig voorzien van andere soorten unieke woondecoraties. MMiXX is op 10 maart 2022 begonnen met het verzamelen van reviews voor kwaliteitscontrole en klantbeleving. www.mmixx.online (voorheen www.mm-i-xx.nl)