Heerlijk

Snel thuis na bestellen binnen 24 uur. Netjes verpakt! Zeker weer !

Voor de 2e maal bestelling geplaatst en weer binnen 2 werkdagen binnen.Top Goed product

prima product. Snelle levering

uitstekend

Tevreden over mijn bestelling

Makkelijke site en contact is prima

Heerlijke siroop

De 1e keer hier besteld, gaat zeker vaker gebeuren, de lemongras gember is zeer goed van smaak

Heerlijk product, snelle levering

Op uitdrukkelijk verzoek van mijn kinderen de aardbeien siroop besteld, “omdat hij lekkerder is dan alle andere”. De flessen zijn snel geleverd in heel robuuste (100% kartonnen) verpakking. Alles top!

Lekkere siropen, wil niet meer anders Bijzondere smaken. Als er gasten komen altijd iets leuks op tafel (kan ook mixen leuke cocktail/ mocktail) Super snelle bezorging

Overheerlijk, zo hoort siroop te zijn!

De Agroposta citroensiroop is voor mij een ‘all-time’ favourite. Een super lekkere dorstlesser die ver boven de kwaliteit van de ‘main street’ siroopjes uitstijgt!

Heerlijke gezonde dorstlessende siroop

Al vele jaren drink ik agropošta. Citroen is mijn favoriet. Neem zelfs een flesje mee tijdens vakanties.

Heerlijke siropen en snelle levering

Via de website is het hele assortiment makkelijk te zien en estellen. Levering ging heel snel en ook de verzendverpakking was met aandacht voor detail verzorgd

Snelle bezorging, fijn product

Mijn bestelling werd lekker snel bezorgd. Ik ben al jaren fan van de lavendel limonade, een aanrader!

Lekker

Heerlijke siroop

alles top geregeld

makkelijk te bestellen en goede levering

Heerlijke limonade, die ik voor het eerst proefde in sauna de Beemster. Zelf besteld omdat het gezond voor je is en superlekker!

Het pakket is er nog niet

Dus helaas geen beoordeling.

Lekkerste zuiverste citroendrank die eris

Drink de citroen limonade al 4 jaar. Vooral als t warm is... heb ik er veel zin in. Als ik naar t strand ga.. neem ik een thermoskan mee. Heerlijk. Nooit zoet, zo lekker fris en dorstlessende.

Snel geleverd en echt heerlijke siroops

Everything ok

Wonderful products (I am very excited about these popsicles), fast delivery. I would have appreciated an order confirmation via e-mail though.

Heerlijk

De limonadesiroop is heerlijk! Zo blij dat het lekker, natuurlijk en biologisch is!

Beste Danielle, Ten eerste excuses dat je onze service als negatief ervaart. In jouw track & trace zie ik dat Post NL vertraagd is. Heel vervelend maar wij hebben helaas geen invloed op Post NL. Het pakket is op tijd verstuurd door ons. Daarom zou ik je willen vragen ons product te beoordelen zodra je het hebt kunnen proeven. MVG, Karin

De allerlekkerste siroop

De lekkerste vlierbloesem (elderflower) siroop van het Noordelijk halfrond. Ook vind ik de citroen erg erg lekker.

Correct en zorgvuldig

Zorgvuldig en vlot

Heerlijk

Heerlijke smaken en snelle levering

Zeer vlotte levering, lekkere siroop.

wij hebben een hele goede ervaring met Agroposta

Bij mijn bestelling ontbrak helaas 1 fles. Ik heb een mailtje gestuurd en zonder problemen werd deze fles heel snel na geleverd. Goede service!!!!

Over Agropošta

Agropošta is een familiebedrijf dat in 2011 is gestart met het produceren van limonadesiropen. Het idee is ontstaan uit liefde voor de natuur en kennis van planten en fruit die binnen deze Kroatische familie steeds werd doorgegeven van generatie op generatie. De 100% biologische ingrediënten worden met de hand geplukt en vervolgens op ambachtelijke wijze verwerkt tot siropen. Inmiddels is het assortiment uitgebreid met ready to drink limonades en ice popsicles (ijslolly’s). Allemaal volgens oma’s recept in een eigentijds, duurzaam jasje.