Waanzinnig lekker

Gevonden door een sachet die mijn vrouw kreeg van een cliënt .uitgeprobeerd en gelijk verkocht .dus een doos met 50 sachets besteld en binnen 3 dagen binnen in een handige doos .kan dit echt aanbevelen wij gaan zeker meer kopen.

Helder en snel!

Prima service!

Topproduct met een topservice!

Mooie biologisch geproduceerde siropen in smaken die de natuur benaderen.

Heerlijk

Makkelijk te bestellen. En de lekkere limo is snel in huis. Fijn dat je via Klarna kan betalen.

Lekkere siropen

De siropen van Agroposta zijn heeeeel lekker. Niet te zoet maar heel veel smaak. De online bestellingen en leveringen verlopen vlekkeloos. Een aanrader!

Lekker!

Citroenrasp/Gember vind ik erg lekker. We hebben het leren kennen bij Restaurant het Uddelermeer. En altijd van genoten, nu we hoorde dat het eide van het jaar overgenomen word heb ik zelf wat rechtstreeks besteld. Ik ben niet wild op alle smaken maar de meeste zijn erg lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.

Heerlijke smaken en snelle levering in goede verpakking

Met deze siropen maak je heerlijke limonade die kan wedijveren met een goed glas wijn. En aangezien alcohol nogal ongezond is, is het super fijn dat er nu dit soort siropen voor volwassenen zijn. Echte een smaakfeestje!

Super lekker

Biologische siroop

prima service voor heerlijke producten

goede en snelle service en de producten zijn van top kwaliteit

Snel binnen, veilig verpakt. Lekkere ranja. Enige minpunt is de prijs. Zou deze ranja vaker kopen als hij niet zo prijzig was.

Fijn contact

Wij genieten altijd van deze siroop

Zeer snel geleverd en dit is een heerlijke siroop voor in de zomer.

Altijd goede service

Helaas alleen per post mbt de laatste zending iets misgegaan. Waardoor de produkten terg gestuurd zijn. Ik denk een gebroken fles. Weet zeker dat Agroposta dit goed gaat oplossen

Helaas krijgen wij geen melding van Post NL over een pakket dat beschadigd is en retour komt. Soms zit er niet eens meer een pakbon bij dus is het voor ons heel lastig te achterhalen om welke bestelling het gaat. Dus dank voor het melden. We gaan uiteraard gelijk een nieuw pakket toesturen. Hopelijk breekt er nu niets.

Heerlijke siroop en snelle levering

De lemon en framboos siroop smakt heel natuurlijk. Deze bestelling de munt besteld .. ik houd normaal niet van siroop maar deze blijft in mijn collectie

Snelle levering van goed spul!

Bestelling was snel, op de geplande tijd, goed verpakt geleverd. Nog niet alles geproefd, maar tot nu toe heel tevreden.

Goed!

Het pakket was netjes op tijd geleverd. De limonadesiroop was goed stevig verpakt. Heerlijke natuurlijke siroop!

Altijd goed!

Heerlijke limonade in bijzondere smaken. we bestellen regelmatig een paar flessen al sinds onze vakantie in Kroatië in 2014.

Na een wat ongelukkig begin kan ik niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben.

Ik heb nu alle smaken gekregen en ook uitgeprobeerd. Ze zijn allemaal erg lekker en dorstlessend. Naar mijn mening een aanrader.

Beste Trudy, Heel vervelend dat het is misgegaan. Onze excuses. We pakken alles zelf in op kantoor en we maken wel eens een fout. Helaas kunnen we dat niet herstellen als we niet weten dat het is misgegaan. Als u ons het ons had gemeld hadden we het al opgelost natuurlijk. In ieder geval nogmaals excuses voor het ongemak. We zullen u een hele nieuwe doos toesturen. Hoop dat we het ongemak dan hebben kunne verzachten.

Excellent

Goede snelle bezorging en heerlijke producten.

Heerlijk

Na wat geproefd te hebben bij Dille en Kamille van enkele monsters Agroposta , biologische limonadesiroop, vonden wij dit erg lekker en na wat speurwerk op internet , hebben we enkele flessen met diverse smaken gekocht. Zijn er erg blij mee en natuurlijk ERREG LEKKER!

Super snelle levering en heerlijke producten!

Zoals altijd snelle levering en heerlijk om te drinken

Brilliant products. Flavour is delicious and quick sending. Discovered first in a shop and could order more online. Easy to mix with different cocktails and mocktails. So happy to have discovered it.

Prima limonadesiroop die echt naar vruchten smaakt.

Heerlijk

Ik ben alle smaken aan het uitproberen, tot nu toe geweldig

Over Agropošta

Agropošta is een familiebedrijf dat in 2011 is gestart met het produceren van limonadesiropen. Het idee is ontstaan uit liefde voor de natuur en kennis van planten en fruit die binnen deze Kroatische familie steeds werd doorgegeven van generatie op generatie. De 100% biologische ingrediënten worden met de hand geplukt en vervolgens op ambachtelijke wijze verwerkt tot siropen. Inmiddels is het assortiment uitgebreid met ready to drink limonades en ice popsicles (ijslolly’s). Allemaal volgens oma’s recept in een eigentijds, duurzaam jasje.