Positieve ervaring

De smaken zijn goed.

Heerlijke sappen

Makkelijk te bestellen en snel geleverd .

Heerlijk en eerlijk!

Heerlijk, eerlijk, vriendelijk en snelle levering!

Very

Nice.

Ontzettend lekker!

Siropen citroen en mint gekocht. Goed verpakt, snel verzonden, dus vlug in huis. Gemengd met gekoeld water uit de Sodastream. Beide zijn heel, heel erg lekker. Weinig nodig om een erg lekker verfrissende drank te maken. Beide smaken overtuigen: natuurlijk, niet té zoet, prima balans ! Een echte aanrader. Andere smaken worden zeker óók aangeschaft!

Agoraposta is gewoon lekker

Een hete dag. Een kan met koud licht bruisend water. Agoraposta limonadesiroop er in, bv vlier of citroen met gember. Wat ijsklontjes. Een mooi glas en naar buiten, op het bankje, onder de overkapping. En gewoon lekker genieten.

De lekkerste en meest natuurlijke siroop die er is

Ik heb Agroposta ontdekt in 2020; de lavendel- en vlierbessiroop waren meteen al mijn favoriet. Daarna heb ik ook nog een aantal andere vrij nieuwe siropen geproefd. Ik kom elke keer terug op Agroposta: de smaak is heel erg goed en niet te zoet; dat laatste proef ik vaak wel bij andere siropen. Dat Agroposta 100% biologisch is en gemaakt wordt door een Kroatisch familiebedrijf, vind ik ook erg goed. Intussen heb ik ook de andere smaken ontdekt: munt, salie, aarbei, citroengras/gember; allemaal heerlijk!

Top siroop

Wij gebruiken deze heerlijkr siroop al een paar jaar. En deze is zeker aan te bevelen

Heerlijk eerlijk Ageoposta

Heerlijk en biologisch: Agroposta voelt en smaakt gewoon goed

kwaliteit

Goede bedrijf en goede kwaliteit spullen

Prima product.

Goedemorgen service.

Fijne service

fijne communicatie en service.

GE-WEL-DIG!!!!!!!!!

Dit is zulke lekkere limonade eerlijk waar! Nog nooit zo geproefd! Waanzinnig!!!!!

In een woord: Formidabel!

Alles verloopt goed, zoals beloofd. En een prachtig product, de salie siroop is mn favoriet, verpakt in n fles met prachtig etiket!

Heerlijk

Heerlijke siropen. Puur. Lekker om te mixen.

fijne, lekkere siropen

Lekkere pure smaken

Heerlijk

Zo lekker ga je het niet in de supermarkt vinden. Prima service ook.

Een aantal mooie minder zoete siropen

De eerste bestelling van een geschenkset plus een extra set smaken ging niet goed. De helft ontbrak. Dit werd netjes en snel opgelost. De siropen zijn minder zoet dan premium merken uit de supermarkt. Op basis van de proefpakketen besloten we 3 flessen te kopen. Deze kwamen goed aan en waren slim compact verpakt met niet te veel opvulling. Er zaten proef potjes honing bij. Lekker! Niet handig als ik veganistisch zou zijn.

Goed verpakt + cadeautje

Heel snel

Lekkere frisse biologische siroop

Weinig nodig voor juiste smaak

Heerlijke muntsiroop

Al meerdere jaren kopen wij de aardbeien en muntsiroop. Heerlijk van smaak. Altijd alles netjes verpakt en vlot geregeld,

top gauw geleverd

de lekkerste ranja in zo veel aparte smaken. blij dat het bezorgd kan worden

Snelle levering. Helaas niet compleet maar dat werd snel rechtgezet na een email. De levering zit in kerstcadeau's dus of het lekker is kan ik niets zeggen. Op de ingrediënten lijst afgaand denk ik van wel

Heel snel en goed geleverd. En zo lekker.

Snelle en goede service en een heerlijk product ontvangen

Heerlijk biologisch product ontvangen

Over Agropošta

Agropošta is een familiebedrijf dat in 2011 is gestart met het produceren van limonadesiropen. Het idee is ontstaan uit liefde voor de natuur en kennis van planten en fruit die binnen deze Kroatische familie steeds werd doorgegeven van generatie op generatie. De 100% biologische ingrediënten worden met de hand geplukt en vervolgens op ambachtelijke wijze verwerkt tot siropen. Inmiddels is het assortiment uitgebreid met ready to drink limonades en ice popsicles (ijslolly’s). Allemaal volgens oma’s recept in een eigentijds, duurzaam jasje.