Slecht

Ik heb mijn bestelling uiteindelijk gecanceld omdat deze achteraf niet voorradig bleek te zijn en dan erg laat zou worden geleverd. Enige pluspunt was dat het terugbetalen vlot was geregeld.

Beste, Ik heb u gelijk na het plaatsen van de bestelling een mail gestuurd met daarin de uitleg dat het hard is gegaan en dat we de giftbox even niet voorradig hadden maar dat deze een paar dagen dagen later alsnog verstuurd zou kunnen worden. Het gaat hier dus om een paar dagen extra. U heeft toen aangegeven de order dan te willen cancelen en uw geld terug te willen. Dat heb ik gelijk geregeld. Meer hadden we denk ik niet kunnen doen? Jammer dat u toch een negatieve review schrijft. Fijne dag.

Kleine teleurstelling

Mijn bestelling was bedoeld als verjaardagscadeautje. Helaas is er geen aandacht gegeven aan mijn boodschap bij 'opmerkingen' waardoor produkt nogal onpersoonlijk is afgeleverd bij de ontvanger met miin opmerkingen op de pakbon..

Goedemorgen, excuses hiervoor! Dank voor het melden anders hadden we dit niet geweten Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik zal nakijken waar het mis is gegaan zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Super goede ervaring

Zeer snelle levering en heerlijke producten

Goed geregeld allemaal

Er was een calamiteit met nep post nl,,,oplichters,,, maar gelukkig waren jullie bereikbaar per mail en kreeg ik direct antwoord. Heel fijn.

Redelijk

Bij mijn bestelling zat een leegzakje siroop in de verpakking

Beste, Dat is natuurlijk heel vervelend. Excuses voor het ongemak. Was het sachet leeggelopen? We hebben namelijk geen lege sachets (alles komt gevuld uit Kroatie) en als het leeg gelopen is dan zou ik daar graag verder onderzoek naar doen. Dat mag niet gebeuren. Ik vind het jammer dat u dit probleem niet bij ons hebt gemeld want dan had ik het op kunnen lossen. Als u wilt kan ik alsnog het juiste sachet nasturen. Hoor graag om welk sachet het ging. Fijne dag.

mijn pakket is door post nl niet bezorgd

mijn ervaring is slecht post nl heeft ondanks een mail dat het bezorgd was het pakketje niet bezorgd .Dus niet agroposta maar post nl is in gebreke gebleven.

Beste Sophie, Helaas kunnen wij er niets aan doen als er vertraging of een fout plaatsvindt nadat we het aan Post NL hebben overgedragen. Uiteraard heel vervelend, maar zoals ik je ook al had gemaild zie ik in de T&T dat het is afgegeven bij een depot van Post NL. Ook heb ik gelijk een onderzoek ingesteld bij Post NL om te achterhalen wat er gebeurd is. Meer kan ik op het moment jammer genoeg niet doen. Uiteraard zorgen wij er altijd voor dat de order bij de klant komt. Ik hoop dan ook dat je je review wilt aanpassen want hier hebben wij geen invloed op maar oplossen doen we het sowieso. Bedankt alvast en fijne dag.

Lekker

Lekkere siroop, snelle levering.

Perfect!

Alles klopte. Bestelling, track and trace en bezorging. Bovendien zijn de producten een lust voor onze smaakpapillen.

Heerlijke siroy

Heerlijke siroop met een volle smaak. Snelle verzending

Heerlijke siroop en keurig op tijd bezorgd

Heerlijke siroop en keurig op tijd bezorgd

Producten en levering altijd goed

Bestel nu ruim 1 jaar producten, elke 3 maanden. Sachets en flessen citroen. Alles goed verpakt. Sachets neem ik, mee op vakantie.

Heerlijke producten, snelle levering.

Goed product, snelle levering

De siropen zijn heerlijk. En de levering was super snel.

Goed verpakt, snel verzonden, erg lekker product!

Zeer tevreden!

Zeer tevreden, heb 3 glazen flessen en 1 zakje gekocht. Wel opletten hoe je de doos openmaakt, want ik heb hem onderste boven opengemaakt. Redelijk goed ingepakt en ik had een track en trace code. En daarbij super lekker!!!

Smaakvol

Ik heb mijn 1 ste glas vlierbloesem limonade gedronken in de Sauna in de Middenbeemster En ik vind het zo lekker dat ik direct besteld heb. Heerlijke limonade!

Waanzinnig lekker

Gevonden door een sachet die mijn vrouw kreeg van een cliënt .uitgeprobeerd en gelijk verkocht .dus een doos met 50 sachets besteld en binnen 3 dagen binnen in een handige doos .kan dit echt aanbevelen wij gaan zeker meer kopen.

Helder en snel!

Prima service!

Topproduct met een topservice!

Mooie biologisch geproduceerde siropen in smaken die de natuur benaderen.

Heerlijk

Makkelijk te bestellen. En de lekkere limo is snel in huis. Fijn dat je via Klarna kan betalen.

Lekkere siropen

De siropen van Agroposta zijn heeeeel lekker. Niet te zoet maar heel veel smaak. De online bestellingen en leveringen verlopen vlekkeloos. Een aanrader!

Lekker!

Citroenrasp/Gember vind ik erg lekker. We hebben het leren kennen bij Restaurant het Uddelermeer. En altijd van genoten, nu we hoorde dat het eide van het jaar overgenomen word heb ik zelf wat rechtstreeks besteld. Ik ben niet wild op alle smaken maar de meeste zijn erg lekker. Probeer het eens zou ik zeggen.

Heerlijke smaken en snelle levering in goede verpakking

Met deze siropen maak je heerlijke limonade die kan wedijveren met een goed glas wijn. En aangezien alcohol nogal ongezond is, is het super fijn dat er nu dit soort siropen voor volwassenen zijn. Echte een smaakfeestje!

Super lekker

Biologische siroop

prima service voor heerlijke producten

goede en snelle service en de producten zijn van top kwaliteit

Over Agropošta

Agropošta is een familiebedrijf dat in 2011 is gestart met het produceren van limonadesiropen. Het idee is ontstaan uit liefde voor de natuur en kennis van planten en fruit die binnen deze Kroatische familie steeds werd doorgegeven van generatie op generatie. De 100% biologische ingrediënten worden met de hand geplukt en vervolgens op ambachtelijke wijze verwerkt tot siropen. Inmiddels is het assortiment uitgebreid met ready to drink limonades en ice popsicles (ijslolly’s). Allemaal volgens oma’s recept in een eigentijds, duurzaam jasje.