Snel binnen, veilig verpakt. Lekkere ranja. Enige minpunt is de prijs. Zou deze ranja vaker kopen als hij niet zo prijzig was.

Fijn contact

Wij genieten altijd van deze siroop

Zeer snel geleverd en dit is een heerlijke siroop voor in de zomer.

Altijd goede service

Helaas alleen per post mbt de laatste zending iets misgegaan. Waardoor de produkten terg gestuurd zijn. Ik denk een gebroken fles. Weet zeker dat Agroposta dit goed gaat oplossen

Helaas krijgen wij geen melding van Post NL over een pakket dat beschadigd is en retour komt. Soms zit er niet eens meer een pakbon bij dus is het voor ons heel lastig te achterhalen om welke bestelling het gaat. Dus dank voor het melden. We gaan uiteraard gelijk een nieuw pakket toesturen. Hopelijk breekt er nu niets.

Heerlijke siroop en snelle levering

De lemon en framboos siroop smakt heel natuurlijk. Deze bestelling de munt besteld .. ik houd normaal niet van siroop maar deze blijft in mijn collectie

Snelle levering van goed spul!

Bestelling was snel, op de geplande tijd, goed verpakt geleverd. Nog niet alles geproefd, maar tot nu toe heel tevreden.

Goed!

Het pakket was netjes op tijd geleverd. De limonadesiroop was goed stevig verpakt. Heerlijke natuurlijke siroop!

Altijd goed!

Heerlijke limonade in bijzondere smaken. we bestellen regelmatig een paar flessen al sinds onze vakantie in Kroatië in 2014.

Na een wat ongelukkig begin kan ik niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben.

Ik heb nu alle smaken gekregen en ook uitgeprobeerd. Ze zijn allemaal erg lekker en dorstlessend. Naar mijn mening een aanrader.

Beste Trudy, Heel vervelend dat het is misgegaan. Onze excuses. We pakken alles zelf in op kantoor en we maken wel eens een fout. Helaas kunnen we dat niet herstellen als we niet weten dat het is misgegaan. Als u ons het ons had gemeld hadden we het al opgelost natuurlijk. In ieder geval nogmaals excuses voor het ongemak. We zullen u een hele nieuwe doos toesturen. Hoop dat we het ongemak dan hebben kunne verzachten.

Excellent

Goede snelle bezorging en heerlijke producten.

Heerlijk

Na wat geproefd te hebben bij Dille en Kamille van enkele monsters Agroposta , biologische limonadesiroop, vonden wij dit erg lekker en na wat speurwerk op internet , hebben we enkele flessen met diverse smaken gekocht. Zijn er erg blij mee en natuurlijk ERREG LEKKER!

Super snelle levering en heerlijke producten!

Zoals altijd snelle levering en heerlijk om te drinken

Brilliant products. Flavour is delicious and quick sending. Discovered first in a shop and could order more online. Easy to mix with different cocktails and mocktails. So happy to have discovered it.

Prima limonadesiroop die echt naar vruchten smaakt.

Heerlijk

Ik ben alle smaken aan het uitproberen, tot nu toe geweldig

De heerlijkste limonadesiroop

De siropen van Agroposta zijn fantastisch. Vlierbloesem is onze favo, maar ook de andere smaken zijn heerlijk. Framboos bijvoorbeeld is heerlijk door yoghurt ook. Puur natuur en dat proef je, her kan geen andere limonade siroop aan tippen. Al meermals bestellingen gedaan online, levering gaat altijd prima en vlot. Zeer tevreden.

Mooi product. Relaxte levertijd.

Snel ontvangen, heerlijk, klein minpuntje.

Snel ontvangen, goede levering. Heerlijke siropen, al meerdere keren besteld en inmiddels weet ik welke mijn favoriet zijn! Enige minpuntje was dat ik geen orderbevestiging heb gekregen, waardoor ik niet zeker wist of mijn bestelling geplaatst was.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering alleen jammer dat de beschrijving hoe en hoeveel niet erg duidelijk is

Lekkere smaken, en zelf op sterkte te maken.

Citroen is favoriet, vrienden vinden t heerlijk als smaakje in het tafelwayer. Smaken zijn heerlijk, ook als je ijsjes van de kleine zakjes maakt. Bestellen en binnen 3 dagen in huis.

Fijne producten, goede service, heel blij!

De producten zijn niet alleen kwalitatief goed, ik bestel geregeld, en soms krijg ik er een klein cadeautje bij. Heel attent, en dat zorgt ervoor, dat ik een blije, vaste klant ben.

Heerlijk siropen!

De siropen zijn echt geweldig! Echte smaken, echt uit de natuur, geen kunstmatige troep

Niks gehoord

Ik heb bestelt limonade en ijsjes en betaalt en nog niks gehoord. Geen bestelling bevestiging of anderen informatie?

Beste Coby, Excuses dat de bestelprocedure niet helemaal naar geboren is verlopen. Er zou automatisch een mail verstuurd moeten zijn vanuit het systeem. Wellicht is deze in jouw spam terecht gekomen? Wij versturen het pakket binnen 2 werkdagen. De T&T wordt pas gestuurd nadat wij het pakket afgegeven hebben bij post nl. Je hebt vrijdag besteld, dus deze wordt dan pas na het weekend verstuurd. We zijn een nog groeiend merk en doen alles nog zelf dus hopelijk een beetje begrip. Fijne dag.

Heerlijke ervaring

sprankelen totaal nieuw voor mij maar inderdaad is zalig

Over Agropošta

Agropošta is een familiebedrijf dat in 2011 is gestart met het produceren van limonadesiropen. Het idee is ontstaan uit liefde voor de natuur en kennis van planten en fruit die binnen deze Kroatische familie steeds werd doorgegeven van generatie op generatie. De 100% biologische ingrediënten worden met de hand geplukt en vervolgens op ambachtelijke wijze verwerkt tot siropen. Inmiddels is het assortiment uitgebreid met ready to drink limonades en ice popsicles (ijslolly’s). Allemaal volgens oma’s recept in een eigentijds, duurzaam jasje.