Heerlijke feestelijke limonade, zowel voor (c)mocktails!

Smakelijke limonade voor alle leeftijden. Voor feestjes ook top. Een aanrader! Kleine tip: ik mis een simpele meng/mixverhouding voor 'gewone' limonade (op sachet staat anders omschreven dan op fles).

Ik ben gek op de lemonades!

Super lekker en verfrissende Lemonades met dit lekkere weer, ook heel leuk om de recepten te bekijken en alle non alcoholische cocktails uit te proberen.

Snelle levering. Goed verpakt.

Zie boven. Het is wel jammer dat ik een (mede) bestelling had gedaan voor een zakje frambozenlimonade en per ongeluk de frambozenversie werd geleverd.

Heerlijke pure limonades

Kwalitatief zeer goede producten en snelle levering!

Heerlijke smaak

Jarenlang gezocht naar een lekkere siroop maar nu hoef ik niet meer te zoeken! Heerlijke smaak en gemakkelijk te verdunnen.

Heerlijke siroopjes, ijsjes en goede levering

Ik geniet, vooral in de zomer echt van bijna alle siroopjes. Deze keer ook de ijsjes erbij besteld. Ze hebben een sterke smaak wat ze zeker de moeite waard maken. Prijzen vind ik ook prima.

tot nu toe Tevreden over mn bestellingen en de bezorging daarvan!

Heerlijk!

De vlierbloesem is zo lekker! En het bestellen en ontvangen gaat allemaal heel simpel en snel. Top!

Heerlijke siroop

Is te laat ontvangen, maar ben over het product tevreden.

Beste Patricies, Wij hebben de orde netjes binnen 2 werkdagen verstuurd. Ik heb het nagekeken en het pakket is later bezorgd door drukte bij Post NL. Dat zie je in de T&T. Daar hebben we helaas geen invloed op.

Heerlijke siroop

Ik vind de Agropsta siropen gewoon heerlijk. Met water, prikwater, in de yoghurt, over een ijsje, noem maar op. 's Zomers zet ik een kan vol limonadesiroop met water in de koelkast, klaar voor gebruik. En de ene dag aardbeien, de volgende dag citroen, en ga maar door

Perfecte dienstverlening en levering

Enkel na de bestelling krijg je geen automatische mail met de bestellingsgegevens. Dit zou wel iets beter zijn.

Zoals altijd snel verzonden en van perfecte kwaliteit !

Duidelijke website, snelle levering en voor een goede prijs

Heel lekker!

De siropen smaken heel goed. Een aanrader.

Snelle levering en heerlijke drankjes!

Pakket was binnen twee werkdagen geleverd, netjes verpakt en nu thuis genieten van Kroatische limonade. Net of ik weer op vakantie ben!

Top !

Zoete levering

Mooie producten, snelle levering!

Anthony Fokkerweg 61 1059 CP Amsterdam

Over Agropošta

Agropošta is een familiebedrijf dat in 2011 is gestart met het produceren van limonadesiropen. Het idee is ontstaan uit liefde voor de natuur en kennis van planten en fruit die binnen deze Kroatische familie steeds werd doorgegeven van generatie op generatie. De 100% biologische ingrediënten worden met de hand geplukt en vervolgens op ambachtelijke wijze verwerkt tot siropen. Inmiddels is het assortiment uitgebreid met ready to drink limonades en ice popsicles (ijslolly’s). Allemaal volgens oma’s recept in een eigentijds, duurzaam jasje.