Prima shop

Prijs is scherp, kwaliteit van de labeletikketten is ook goed. Snelle verzending. En klantenservice reageert direct als je je factuur kwijt bent. Ga zo door!

Vlot en deskundig

Na telefonisch contact een goed en kundig advies over het type labelprinter (4XL) gehad en deze ook gelijk gekocht met set extra labels erbij. Zeker aan te raden en goede kwaliteit labels die gelijk goed plakken.

Zeer klantvriendelijk en goede prijs

Nadat er bij iDeal een storing was, werd ik gebeld en de bestelling alvast opgestuurd. Dat pakket raakte zoek bij de transporteur en zonder problemen werd een nieuwe zending gestuurd. Het product en de prijs is ook naar tevredenheid. Ik blijf klant en kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Duidelijk, snel en doen wat ze beloven.

Ik had in 2021 iets besteld en was prima geleverd, nu in 2022 weer wat nodig en dus ook weer besteld. Ik realiseerde me dat ik een fout had gemaakt. Ik heb ze even gebeld en zonder probleem is mijn order ingetrokken en is het reeds betaalde bedrag weer terug gestort op mijn rekening. Gewoon super!

snel en eenvoudig geregeld!

snel en eenvoudig geregeld!

Goede prijskwaliteitverhouding, snelle levering en top service

Al meerdere keren besteld, reageren snel en hebben de juiste prijzen! Zeker aan te raden!

Prima service, snelle reactie

Na 3x wegens niet thuis (???) werd het bestelde product retour afzender gestuurd. Zonder problemen en snel alsnog door de leverancier opnieuw verzonden via andere besteldienst. Prima service en korte snelle reacties.

Goede en snelle service met een prima prijs

Prettig contact met Misterlabel, ze doen snel een duidelijk aanbod en leveren vlot. Prima producten voor een goede prijs

Snelle reactie op emails en snelle levering. Helemaal tevreden!

Snelle reactie op emails en snelle levering. Helemaal tevreden!

Goede prijs en snelle levering

Ik zocht verzend labels voor PostNL. Even gebeld met de klantenservice en ben vriendelijk geholpen. Etiketten zijn van goede kwaliteit en blijven goed plakken. En de prijs is beter dan bij andere shops.

Bestellen gaat vlot en komt snel aan.

zeer goede service.

prettig contact met de medewerkers.

Top, goede service goed product

Eigenaar belde me op 5min na de bestelling dat het adres verkeerd was. Aardige man met een hele goeie prijs :)

snel en goed geleverd

volgende dag de bestelde labels al in huis

Snelle levering en goede kwaliteit

Ons vaste adres voor verzendlabels

Prijs kwaliteit prima verhouding.

Prima en overzichtelijke site. Snelle levering.

Prima bedrijf!

Goede ervaringen met Misterlabel.nl

Uitstekende snelle service en de juiste prijs

Uitstekende snelle service en de juiste prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke klantenservice.

Kwalitatief goede labels

Goede labels en voor een prima prijsje, ondanks de wereldwijde verhogingsmania.

Goede labels tegen een goede prijs! Wij zijn vaste klant!

Prima labels voor een goede prijs

Vriendelijk te woord gestaan door de telefoon en de bestelling snel in huis. Netjes verpakt.

Fijne service

Voor Misterlabel haalden we onze labels ergens anders, na 2 defecte labelprinters omdat de lijmresten de printplaat stuk hadden gemaakt, gelukkig bij Misterlabel terecht gekomen. Fijn service, snelle verzending en labels van top kwaliteit.

Goede service.

Goede kwaliteit. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering.

Mijn bestelling werd snel geleverd (de volgende dag) en het product was precies zoals verwacht. Helemaal tevreden.

Over Misterlabel.nl

De specialist voor labels en etiketten. Bij ons vind je het grootste assortiment labels van alle A-merken zoals, DYMO, Zebra en Brother. Al meer dan 20 jaar ervaring in labels en etiketten. Heb je een vraag? Bel met onze specialisten: 085 7603530