Goede service.

Goede kwaliteit. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering.

Mijn bestelling werd snel geleverd (de volgende dag) en het product was precies zoals verwacht. Helemaal tevreden.

Wij bestellen onze labels hier altijd

Ooit een keer tegen gekomen ergens (weet niet meer waar), voor die prijs hoef ik ze niet ergens anders te bestellen. Levering is snel, het enige puntje is dat je niet in kunt loggen op de site. Iedere keer dus alles invullen en zoeken welk type label ik ook alweer nodig heb. (ipv snel herbestellen)

helemaal geweldig

Gewoon altijd de volgende dag in huis - goede producten, ik ben blij!

top service en goed product

zoals altijd weer top!

Snelle levering goeie communicatie

Kwalitatief zeer goede producten. Zeer vlotte en correcte afhandeling en snelle levering

Super goede service

Bestelling op tijd geleverd!

Goede producten voor een eerlijke prijs inclusief snelle levering!

snel en goed geleverd!

Goede prijzen en snelle levertijden! Fijn bedrijf om zaken mee te doen, vriendelijke personeel!

Snelle en prettige service

Vlotte communicatie en snel geregeld.

Geweldige service en scherpe prijzen

Snelle levering van DYMO labels en ook nog eens zeer scherp geprijsd. Ik bestel hier zeker vaker. Bedankt Misterlabel!

Hallo Michel, Bedankt voor je leuke beoordeling. Graag tot een volgende keer. Team Misterlabel.nl

Nipkowlaan 26

9207 JA Drachten

Over Misterlabel.nl

De specialist voor labels en etiketten. Bij ons vind je het grootste assortiment labels van alle A-merken zoals, DYMO, Zebra en Brother. Al meer dan 20 jaar ervaring in labels en etiketten. Heb je een vraag? Bel met onze specialisten: 085 7603530