onbekend

Cadeau gekocht op voordracht van kleinzoon. Deze zit nog ingepakt en krijgt hij met kerst. Hij is erg tevreden over speedcube.

Volgens verwachting

Snelle levering, en goed aanbod goeie yoyo’s

Snelle levering, en goed aanbod goeie yoyo’s

zeer snelle levering

en goede kwaliteit

Bijna helemaal goed

Snel geleverd, maar de stickers op de cube stands zijn bijna onmogelijk te verwijderen zonder lijmresten achter te laten

zeer tevreden over de snelle dienstverlening

zie hierboven

Snel en goede info

Goede prijs, snel verstuurd en goede informatie.

Top winkel

Na 1 werkdag bezorgd en cube is helemaal naar wens.

Alles Bestens!

Wie bestellt! Schnelle Lieferung!

Voor de Sint

Kan nog geen mededelingen geven over de speedcube.

Goede leverancier, mis alleen bevestigings mails bij bestelling

Bevestigingsmail zou fijn zijn anders ga ik twijfelen of ik goed m'n mail heb ingevoerd enz

Goedemorgen Sonny, Er is wel degelijk een bevestigingsmail verzonden, dit is een geheel geautomatiseerd proces. Zodra de bestelling is geplaats wordt de mail direct verzonden. Misschien is deze in de spam terecht gekomen? Fijne dag! Mvg, Team Speedcube.

Amazing

Heel hyped voor het pakje En volgende dag al binnen Een aanrader

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden met het product en de rapte van levering

De site is duidelijk, spullen (nog) niet geleverd

Er kwam een mailtje van PostNL waarin stond dat het niet gelukt was de bestelde goederen te leveren en dat ik binnenkort een bericht krijg waarin staat bij welk afhaalpunt ze zullen worden gedeponeerd. Ik was thuis, we hebben een duidelijke postbus die groot genoeg is. Ook mag het van mij best wat langer duren. Dus morgen of overmorgen of woensdag worden geleverd! En nu zal ik minimaal 7 km moeten rijden om iets op te halen wat makkelijk in de postbus kan. Dat stukje van de dienstverlening is wat mij betreft ernstig onvoldoende.

Goedemorgen Anneke, Wat vervelend om te horen! Helaas worden de pakketten door PostNL bezorgd, dit doen wij zelf niet. Dit gaat buiten onze macht om. Nu zie ik op de track en trace dat het pakket de dag na de bestelling al geleverd is op het afhaalpunt omdat ze de bestelling niet thuis konden af leveren. Je kan hierover het beste een klacht indienen bij PostNL. Mvg, Team Speedcube.

Goeie site betrouwbaar en compleet

Goede site en betrouwbaar fijn dat het snel aankomt

Er goed en kwam snel binnen

Erg snel binnen gekregen en ook goede kwaliteit j

Top opgelost!

Speedcube reageerde heel goed, heeft meegedacht en ook uiteindelijk een mooie oplossing geboden! Dank!

Speedy

Speedy

Prima service!

Prima service!

Positief

Bestelling ging makkelijk en levering ging snel. Kwaliteit van het product is uitstekend. Niets op aan te merken.

Goeie webshop snelle levering

2e kubus die ik heb besteld, in beide gevallen snel geleverd en kwaliteit zoals verwacht. Perfect!

Topproduct

Een prima cube die soepel en vlug bewogen kan worden. Een heel verschil met de niet-originele exemplaren!

Alles volgens afspraak geleverd.

Site doet wat het moet doen

Ver in de avond ( ongeveer 22:00) besteld en zoals de site zegt, voor 23:30 besteld volgende dag in huis. Goed verpakt en fijn om een keer cubes in nederland te bestellen. Altijd maar Australië of V.S.... altijd maar weer afwachten of het aankomt...

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.