Leuke nieuwe hobby.

De tekeningen goed lezen en dan is het een leuke hobby.

Geleverd volgens verwachting

Makkelijk te bestellen, krijg wat ik zie.

Groot speedcube aanbod!

Heb al een groot aantal cubes besteld via deze site, een mooi aanbod en regelmatig updates met nieuwe spullen. Vriendelijke en correcte dienstverlening en snelle levering.

Snelle levering en goede service

Bij mijn bestelling ging wat mis en t probleem werd direct opgelost

snel en goede klantenservice

het kwam snel en toen ik het verkeerde address invulde hebben ze mij goed geholpemn

Zeer snelle levering

Snel en accuraat

Topkwaliteit en direct verzonden

Betrouwbare club

Niks mis mee

Alles ging perfect

Rokr laat me super mooie bouwwerken maken.

Elke keer verbaast het me dat ik uit de houten plankjes zulke mooie (en goedwerkende) dingen kan maken. Voor mijn verjaardag kreeg ik de filmprojector. ECHT SUPER. De door mij bestelde klok in de vorm van een uil zit nog in de verpakking. Ik heb het nu even druk en moet nog even geduld betrachten.

Heel snelle service & producten in pico bello staat ontvangen!

Snelle levering!

Goede communicatie over de verzending van het te leveren product. Keurig verpakt en puntgaaf aangekomen.

Goeie eerste ervaring

Snel geleverd Goed product Mooie prijs

X

X

Supergped en netjes

Supergoed julie doe het heel netjes snelle levering wat ook heel netjes is ingepakt

Als afgesproken

Soms is snelheid nodig. Dit was een super snelle actie, goede prijs en prima verpakt. Thanks

Super speed

Niet alleen hebben ze super merken speed cubes, ze hebben ook super speed verzending! Erg blij mee!

Alles vlot verlopen

Duidelijke site, veel keuze, snel geleverd, voldoet aan verwachting.

Mooie legpuzzles, prachtige kleuren.

cool

good quality, everything as expected

Ruim aanbod, lage prijs, snelle levering

Een bezoek aan speedcube.nl is altijd alsof je in een hele grote snoepwinkel rondloopt. Veel keuze uit allemaal begerenswaardige dingen. Levering gaat snel. Topbedrijf!

Fijne webshop

Goede kwaliteit en heel snelle verzending. Mijn zoontje is fan.

Snelle levering, fijne webwinkel ervaring

Goede prijs/kwaliteit en snelle service

Goede prijs/kwaliteit en snelle service Op de afgesproken dag/tijd.

heel tevreden

Heldere informatie op de website, pakje werd heel snel verzonden en was keurig verpakt.

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.