Snel en accuraat

Heb de puzzel in goede orde ontvangen. Uitstekende kwaliteit. Gehele transactie verliep snel en accuraat.

Wat wil je meer dan dit laat het me weten want het kan niet.

Geweldige zaak je koopt en het word gelijk behandeld . Leuke winkel voor ieder wat wils Gaat zo door

Is goed verlopen

Keurige levering

Netjes gedaan hoor. Dankjewel. Voor herhaling vatbaar

Je krijgt Precies wat je wilt

Prijzen zijn heel goed wanneer je gebruikt maakt van de kortingen die ze hebben. Levering is goed en de producten zijn goed ingepakt.

Goede service, snelle levering.

Erg tevreden

Gewoon een goede duidelijke site!

Bestelling goed verlopen, levering minder.

Beste De bestelling is vlot verlopen. We hebben gevraagd woensdag te leveren omdat er dan iemand thuis was. Het pakket is echter op dinsdag geleverd. Het stond voor onze voordeur op de drempel naast het voetpad. Iedereen had het doosje gewoon kunnen meenemen en had het geregend was alles nat. Het loopt telkens mis met Post.nl. Ook bij andere bedrijven die door Post.nl laten leveren. Wat als ik gemeld had dat ik niets ontvangen had of goederen beschadigd? Ik moet betalen bij jullie voor de verzending: geleverd op andere dag dan gevraagd en gewoon voor de voordeur achtergelaten. Deze service trekt op niets.

Great

Awesome

In afwachting

Na 4 dagen nog niets ontvangen Moeilijk om een juiste en positieve ervaring weer te geven

Goede producten, snelle verzending. Tevreden!

top ervaring en betrouwbaar

ik heb al meerdere dingen besteld en elke keer was de bestelling op de gestelde dag geleverd zorgeloos en met het meeste vertrouwen wachtte ik op de leveringen wat ook belangrijk is om te melden is dat de prijs zeer correct is en last but not least De communicatie verliep zeer gemoedelijk en ze hielpen me waar ze konden Het zijn lieve mensen die daar werken

iets wat ik twijfelde te kopen maar uitstekend product

eerst vond ik het moeilijk deze kubus op te lossen maar leerde het snel

Erg leuke website. Heel groot assortiment en goede prijzen. Snel in verzenden en reageren op de mail. Ik zie geen verbetering.

Een fijne en uitstekende winkel

Goede winkel waar ik meestal wel terecht kan als ik een cube(accessoire) nodig heb.

Het is een goede officiële webshop waar ik meestal wel terecht kan als ik dingen als cube en cube accessoires wil kopen. Ze hebben niet echt álles wat met cubes, slijm, fidgets enzovoort te maken heeft, maar dat is niet zo erg.

Groot aanbod cubes

Telkens een goede ervaring bij het bestellen op deze site, groot aanbod, vlot bestellen en super snelle levering binnen 24u naar België! Aanrader

Lekker breed aanbod

Veel keuze uit diverse kubussen

Ik heb al vier verschillende kubussen besteld. Veel verschillende merken. Ik heb van te voren op internet gezocht welke merken redelijk tot goed zijn en deze merken verkoopt Speedcube.nl. Na vier keer besteld te hebben binnen korte tijd, had ik wel een korting verwacht voor een volgende aankoop :)

Vlotte en vriendelijke klantservice maar onjuiste info

Zeer vriendelijk en snel reactie via whatsapp, ook zeer vriendelijk. Echter wordt een leverdatum gemeld terwijl de werkelijke leverdatum een dag later was. Geen ramp maar dan moeten die beloftes niet gemaakt worden natuurlijk. Verder tevreden over de producten. Aan te raden.

Snelle verzending

Overzichtelijke website en snelle verzending.

goede bezorging en kwaliteit

ik heb 3 rubikscubes(2x2,3x3,3x3) en een potje smeer middel gekocht. de prijs veel erg mee(€70)en we kregen nog €14 korting. de verzending was een beetje prijzig maar veel mee. ik heb de pakketje bij een ander adres laten bezorgen en is goed en in mooie staat aangekomen ik ga hier zeker vaker bestellen

Goed product, snel geleverd

Ik heb al meerdere malen iets gekocht bij Speedcube.nl, en ik ben zeer tevreden. Grote selectie, snelle bezorging en heldere communicatie. Aanrader!

Nobelstraat 1a

1704 RM Heerhugowaard

+31(0)850407692

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.