Super snelle levering en zeer goede prijzen!

Zeer tevreden over de prijzen en de snelle levering.

Heel netjes

Na het zoeken hoe het moest lukt het aardig

Super snelle levering

Rond 16u besteld, de dag erna geleverd, in België! Mooi aanbod speedcubes, aanrader!

Altijd bezoegt

De beste cube. Het komt altijd precies optijd bezorgt. Goed materiaal!!!!!!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit.9

Super geweldig om te maken.

Deze week ontvangen en ben direct begonnen te bouwen, ik moet zeggen een uitstekend product. Het is sterk , past profect in elkaar en heb het met alle plezier aan gewerkt. De gebruiksaanwijzing is goed te begrijpen en te lezen .alles werkt heel goed . TOP. ik beveel dit product zeker aan.

Super speed levering

Ruime keuze in ruime prijscategorieën. Ik heb twee bestellingen geplaatst en en beiden waren de volgende dag geleverd! Ik heb drie kubussen besteld; 2 van NexCube (4x4 speedcube en 2x2 speedcube) en 1 van Yuxin (5x5). Alle drie zijn ze van goede kwaliteit!

perfecte service

het blijft me verbazen hoe jullie altijd next day delivery krijgen, en de producten zijn top

Handig dat je allemaal speedcubes, puzzels, jojo's etc. bij elkaar kan vinden. :)

Soms is je winkelwagentje wel opeens leeg als je terugkomt bij de website en het scrollen gaat een beetje lastig, maar voor de rest is het top!

Snelle levering, goede kwaliteit, gunstig

Fijne kubus, lekker soepel

Besteld en de dag erna al gekregen. Correcte en snelle levering dus. Wij bestellen zeker nog.

goed product slechte bezorging

bezorger deed niet eens de moeite omdat mijn buren gewoon thuis waren. het pakket is gelijk naar een post-nl punt gegaan

Goedemorgen Benno, Wat vervelend! PostNL heeft het pakketje proberen af te leveren, maar helaas is dit niet gelukt. Dan wordt hij automatisch naar een PostNL afhaallocatie gebracht. Sommige poststukken mogen niet bij de buren worden afgeleverd. Hierover kan je het beste contact opnemen met PostNl. Ik hoop hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Fijne dag! Mvg, Team Speedcube.

goed en snel

goed en snel bezorgt

Altijd goed! Top!

Ik koop al jaren steeds weer bij speedcube. De artikelen zijn perfekt. De service is goed. Hun bereikbaarheid is eenvoudig en prettig. Ik ben erg blij met ze. En dat al sinds ongeveer 2018 toen ik met speedcuben begon.

Goed advies en zeer snelle levering

Als beginner had ik geen idee welk type 3x3 kubus ik moest kiezen maar had wel een voorkeur voor een soepele draai. Al heel snel kreeg ik een antwoord en heb nu een kubus met magneten waar ik zeer tevreden over ben.

Prima in orde

Alles prima in orde

Probleempje opgelost

We hadden een probleempje met de levering maar het bedrijf heeft het op een correcte en klantvriendelijke manier opgelost.

Hi Veerle, Wat vervelend dat het artikel zo bij u is aangekomen en dat is absoluut niet de bedoeling! Wij hebben contact met u gehad, alleen heeft u niet gereageerd op onze laatste mail, waarop wij vragen wat u als gewenste oplossing ziet. Uiteraard willen wij dit graag zo goed mogelijk oplossen. Ik hoor graag nog van u. Met vriendelijk groet, Team Speedcube.nl

Fantastisch spul

Snelle levering en fijne kwaliteit.

Fijn

Fijne service Wel 1 dag te laat geleverd, maar ik was er wel over geïnformeerd.

Snelle verzending.

Snel verzonden, goed verpakt,mooie website.

Perfecte service en snelle levering. Een aanrader

Rijk aanbod en gunstige prijs. Zeer goed geïnformeerd over mijn bestelling en een snelle levering. Kortom perfecte service zeker een aanrader.

Goed.

Fijne webshop met altijd korting. Wel jammer dat er geen gratis verzenden is na een bepaald bedrag.

Mooi artikel, snelle levering

supersnel geleverd, mooi product

Snelle levering, mooi product, erg goed geprijsd. Onze zoon is dolblij!

's avonds besteld, volgende dag al in huis (In België). Netjes verpakt, track&trace code erbij,...niks op aan te merken.

Nobelstraat 1a

1704 RM Heerhugowaard

+31 (0)85 040 76 92

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.