Snelle levering en duidelijke omschrijving

Snelle levering en duidelijke omschrijving. Moet hem nog wel maken maar de doos ziet er goed uit.

Snel geleverd. Goede productkwaliteit. Niets op aan te merken.

Alles is goed behalve de app

De app is heel frustrerend en misleidend als j e geen cubux hebt die op de app werkt. Je zit een lange tijd uit te vogelen dat die waardeloos is zonder onlinwcubux

Goedemorgen Tomek, Bedankt voor je review! Eigenlijk is Kiyoh meer bedoeld voor de beoordelingen over het bedrijf, zoals b.v hoe de verzending is verlopen, klantcontact of de ervaring met de website etc. Opmerkingen of vragen over producten mag je gewoon direct naar ons mailen. Alvast bedank! Mvg, Team Speedcube.

Goede winkel Snelle bezorging

Alles keurig geregeld

Makkelijk te bestellen en keurig op tijd in huis

Super snelle bezorging

De kubus was erg snel geleverd zonder problemen

Zeer betrouwbaar, snelle levering!

Heb al heel wat cube’s besteld via deze site, zeer betrouwbaar, snelle levering, alsook vriendelijke klantendienst. Een aanrader!

Goede snelle service

Mijn vragen zijn allemaal snel en goed beantwoord, erg vriendelijk en bestellingen zijn snel verstuurd.

Het is fijne cube draait soepel blokkeert niet. M en M’ zijn makkelijk te doen

Jammer dat er geen lube ofzo bij zit

Bad experience with return process

Happy with the product and delivery. I order 2 cubes. ("M Pro" & "M Pro mini") just to compare the size and choose one. the return process could be better

Goedemorgen Haridev, Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren. Wij hebben enkel alleen een vraag gesteld tijdens de retourafwikkeling of de kubus voldeed aan de retourvoorwaarden. Ik hoop dat je begrijpt dat dit soms noodzakelijk is voor een retouraanvraag om deze goed te keuren. Je retour zal gewoon correct worden afgehandeld zodra deze verwerkt is. Mvg, Team Speedcube.

Snel geleverd en keurig verzorgd. Prima kwaliteit

Goed aangekomen en snel gebracht

Gekocht als cadeautje. Nog niet uitgepakt

Nog niet uitgepakt.

Goed geholpen door speedcube na problemen

Er waren wat problemen bij Postnl maar speedcube heeft mij goed geholpen daarmee.

Beste Yuya, Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Waarom hb je geen contact met ons opgenomen? Zodat wij uit kunnen zoeken waar je pakket is. Kan je misschien een mail sturen naar klantenservice@datal.eu. Mvg, Team Speedcube

Netjes verpakt en erg snel

Toppie!

Perfect en snel

Een van de beste webshops

Goede dienst en goede bezorging

Zo goed ik zo zelfs een sponsorzhip willen met me youtube gameBROyt

Snel en correct

Bestelling werd volgende dag geleverd en was goed verpakt. Product voldeed volledig aan de verwachtingen.

Een goeie cube! Maakt veel geluid

Het is een hele snelle en magnetische cube en ik heb al meerdere records er mee verbroken alleen hij maakt best veel geluid ik raad het zeker aan!

De speedcube was er al de volgende dag. Prijs kwaliteit super in orde.

Ik bestelde iets om 22:00 uur en toch was het er de volgende ochtend. Precies zoals op de website stond.

Top!!!!!

Er is maar 1 woord voor TOP

Alles zoals beloofd

Snelle levering zoals beloofd, en het omschreven product heb ik ook voor een zeer scherpe prijs ontvangen. Hier zou ik zeker nog een keer bestellen.

Heb twee keer iets besteld en twee keer binnen een dag de bestelling binnen. Ook telefonisch uitstekend geholpen!

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.