Heel snel!

Heel snelle verzending! De volgende dag reeds in huis.

Prima bedrijf maakt waar wat ze beloven. Levering op tijd, helaas waren wij er niet maar bij de buren afgegeven wat ik ook vermeld had. Alles naar wens.

top!!

Voor mijn zoon een de tornado cube besteld en hij is er super tevreden mee. De bezorging is super snel maandag besteld, dinsdag in huis!! Dankjewel

snelle service

Snel ontvangen, goed product. Over het algemeen zeer tevreden.

mijn pakket komt voor de 2e keer niet aan

wat een rotservice zeg track &trace 3SOXFV0505661 Bestelnummer: #463482 Vorige track and trace nummer was 3SOXFV0400449 bijde hebben gefaald Ik wil dat wel aanpassen na de bezorging

Beste Frank, Ik begrijp deze reactie niet helemaal. Na dat de eerste bestelling helaas niet was aangekomen, heb je hier melding van gemaakt. Er is direct een nieuw pakket verstuurd. PostNL heeft deze op een verkeerd huisnummer bezorgd en inmiddels heb je deze ontvangen. Mvg, Team Spedcube.

Reeds heb ik de QiYi display en gan 12ui besteld. De volgende dag kwam het goed verpakt aangeleverd. Top kwaliteit!

Goed en snel

Goede en snelle levering

In de avond besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt, dank jullie wel!

Mooi product supersnel geleverd!

Binnen 24 uur in huis...top

Prima cadeau

Leuke cadeautjes,heel veel keuze en snel besteld en goed afgeleverd.

Zaterdagavond besteld, kon het maandag al ophalen.

geweldig

zeer snelle bezorging, prima kwaliteit huisje

Zoals het hoort

Netjes verpakt, geen poeha,

Super snel in huis

Zoals beloofd op de site

Prima service en een snelle levering

Heb eens via WhatsApp een vraag gesteld en niet lang daarna een goed advies gekregen

Besteld en de dag erna geleverd. zo moet dat top

Besteld dag erna geleverd, en zo moet dat, top

Goede betrouwbare winkel die geen rotzooi verkoopt. Aanrader!

Aangenaam geprijsd, snel geleverd

Mooie puzzels, weer uren puzzelplezier

Goede kubus snel geleverd

Goede kubus voor een nette prijs, snel geleverd

Geen te dure prijzen, zéér snel bezorgd (zelfs naar België!) en mooi verpakt. De 10% korting was zeker ook niet mis.

Snelle levering, beoordeling wordt erg op prijs gesteld

ik heb twee mailtjes ontvangen met de vraag om te beoordelen. Bij deze wil ik dat doen om meer mailtjes te voorkomen. Verplicht om tevens het gekochte product te beoordelen en persoonlijke informatie te delen. Verder wel goeie service, snelle levering en geen opmerkingen

Goedemiddag Jan, Ontzettend bedankt voor de beoordeling. Maar dit is natuurlijk niet verplicht, deze keuze kan de klant zelf maken. Dit zijn geautomatiseerde e-mails die je standaard ontvangt als er een bestelling is gedaan. Ik hoop hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg, Team Speedcube.

Great service and quick delivery

Thanks for the assistance with the order :)

You're welcome!

Snelle bezorging, product kwam net verpakt aan, duidelijke website

Goede cube

Heel goede kwaliteit en snel bezorgd ik hoefde maar 18 uur te wachten!

Snelle en goede levering.

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.