super goed snelle klanten service!

Snelle reactie op mail snelle levering enz super!

Duidelijke site, snelle afhandeling en snelle levering!

Snelle leveringen

Om kwart over 11 's avonds de bestelling geplaatst en de volgende ochtend al ontvangen. Zeer tevreden.

Goed quality

Goed quality

Bestellen ging makkelijk, pakketje goed en wel aangekomen.

Het is de 2de keer dat we bestellen bij jullie en zoals de vorige keer zijn we terug heel tevrede. Alles de dag na bestelling geleverd en mooi verpakt. Wij bestellen nergens anders meer.

Snel

Snel geregeld / snel geleverd

Gewoon goed

Geleverd zoals aangegeven. Goed op de hoogte gehouden. Cube was goed verpakt. Zeer tevreden

Prima. gewoon goed geregeld.

Vorige bestelling ontbrak een onderdeeltje. Werd onmiddellijk opgelost. Dus tevreden klant.

Ontsetent goed

Ik heb ontketent fijn gewinkeld bij deze winkel

Ik bestel altijd bij Speedcubeshop.nl, ze hebben altijd een snelle levering en zo goed als alle speedcube producten staan op de website!

Duidelijke mails, snel geleverd

Bouwpakketje van hout gekocht,, ziet er erg leuk uit en met duidelijke getekende handleiding. We gaan er vast meer bestellen. Omdat het een webshop is, kun je de pakketjes niet afhalen. Dat is jammer als je in de buurt woont.

Top producten

Mooi assortiment en snelle levering

Prima webshop

Voor de tweede keer iets besteld bij deze webshop en alles is wederom prima verlopen. Zou hier gerust een volgende keer weer iets bestellen. Het artikel is zoals verwacht.

Veel keuze aan cubes en andere puzzels. Vrijdag besteld en zaterdag geleverd (in België). Mijn volgende cube wordt sowieso opnieuw bij Speedcube.nl besteld !

Prima levering!

De bestelde artikelen waren netjes verpakt en snel geleverd.

Snelle bezorging, goede app, mooie kwaliteit producten

Bestellen en bezorgen verliepen goed en snel. De producten zijn mooi en kwalitatief goed.

Snel geleverd, goed verpakt.

Supersnelle levering

Super snelle levering van perfect draaiende kubussen!!

Mooie producten

Uitgebreid assortiment en redelijke prijzen. Prettige webshop voor speedcubes e.d.

Ik heb 2 puzzels besteld en zo snel als die bezorgd zijn kan ik ze niet leggen. Prima service.

uitstekend

dit is de eerste keer dat ik speedcube.nl gezien heb en wat me opviel is de razendsnelle levering van mijn bestelling.chapeau ga zo door en de klanten zullen volgen

perfect

Snelle levering, compleet

Duidelijke site, goed product, goede prijs en een snelle levering.

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.