I received my order in less than 24 hours!

The portal is reach with infoes and videos about the product. Service is snel and accurate, I placed the order on a thursday late afternoon and the day after we already had the order in!

Een geweldige ervaring

Er is veel keuze en ze hebben goede kwaliteit

De juiste prijs

Supersnel en goed verpakt geleverd.

Leuke site

Leuke site redelijke prijzen en snel geleverd

Zeer fijne bediening

supersnelle levering en mooie artikelen

groot assortiment en duidelijke omschrijvingen

Heel snel!

Heel snelle verzending! De volgende dag reeds in huis.

Prima bedrijf maakt waar wat ze beloven. Levering op tijd, helaas waren wij er niet maar bij de buren afgegeven wat ik ook vermeld had. Alles naar wens.

top!!

Voor mijn zoon een de tornado cube besteld en hij is er super tevreden mee. De bezorging is super snel maandag besteld, dinsdag in huis!! Dankjewel

snelle service

Snel ontvangen, goed product. Over het algemeen zeer tevreden.

mijn pakket komt voor de 2e keer niet aan

wat een rotservice zeg track &trace 3SOXFV0505661 Bestelnummer: #463482 Vorige track and trace nummer was 3SOXFV0400449 bijde hebben gefaald Ik wil dat wel aanpassen na de bezorging

Beste Frank, Ik begrijp deze reactie niet helemaal. Na dat de eerste bestelling helaas niet was aangekomen, heb je hier melding van gemaakt. Er is direct een nieuw pakket verstuurd. PostNL heeft deze op een verkeerd huisnummer bezorgd en inmiddels heb je deze ontvangen. Mvg, Team Spedcube.

Reeds heb ik de QiYi display en gan 12ui besteld. De volgende dag kwam het goed verpakt aangeleverd. Top kwaliteit!

Goed en snel

Goede en snelle levering

In de avond besteld, volgende dag in huis. Goed verpakt, dank jullie wel!

Mooi product supersnel geleverd!

Binnen 24 uur in huis...top

Prima cadeau

Leuke cadeautjes,heel veel keuze en snel besteld en goed afgeleverd.

Zaterdagavond besteld, kon het maandag al ophalen.

geweldig

zeer snelle bezorging, prima kwaliteit huisje

Zoals het hoort

Netjes verpakt, geen poeha,

Super snel in huis

Zoals beloofd op de site

Prima service en een snelle levering

Heb eens via WhatsApp een vraag gesteld en niet lang daarna een goed advies gekregen

Besteld en de dag erna geleverd. zo moet dat top

Besteld dag erna geleverd, en zo moet dat, top

Goede betrouwbare winkel die geen rotzooi verkoopt. Aanrader!

Aangenaam geprijsd, snel geleverd

Mooie puzzels, weer uren puzzelplezier

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.