Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb 4 speedcubes besteld en ze werden direct de volgende dag netjes verpakt afgeleverd. Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Gebroken product en onduidelijke service

Gebroken product ontvangen Retourneren zeer onduidelijk Na bellen weet de persoon ook niet goed wat nou de procedures zijn en verteld mij het is allemaal een geautomatiseerd magazijn is en er ook geen zicht op heeft Persoon aan de telefoon was wel behulpzaam En het is nog maar de vraag of ik adequaat geholpen wordt en of mijn geld terug krijg ik zal later een update sturen of dit goed is afgehandeld of niet [Update] Nieuwe yoyos ontvangen 1 had nog wel een plekje en de andere was gewoon prima maar functineerde goed na feedback gestuurd te hebben verzekerde ze mij dat ze de vooraad gingen controleren.

Beste Kevin, Ik begrijp je reactie niet helemaal. Er is meteen duidelijk verteld aan de telefoon en nogmaals in de mail, met een link naar de retourpagina hoe dit in zijn werkt gaat. Na het aanmaken van je retour is er een retourlabel verzonden, dit gaat inderdaad automatisch. Vervolgens wordt er nogmaals handmatig een label verstuurd omdat jij hem niet terug kan vinden. uiteraard als het pakket binnenkomt wordt het gewoon verwerkt. Zie ook de mail die naar jou verzonden is; ''Goedemiddag Kevin, Wat vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Je mag de yoyo uiteraard retour melden; https://www.speedcube.nl/retourneren/ Daar kan je ook de gewenste oplossing aangeven. Excuses voor het ongemak en fijne avond!'' Mvg, Team speedcube.

Groot assortiment

Fijne webshop!

Goedemorgen Greg, Heel erg bedankt voor je mooie cijfer! Daar zijn wij altijd blij mee. Mvg, Team Speedcube.

Nagenoeg perfecte ervaring, alleen niet alle cubes zijn altijd op voorraad.

Tsja, enige minpuntje is dat bepaalde items niet altijd op voorraad zijn, en de stickerless version soms gewoon niet te bestellen is op deze site. Verder echt prima levering enzo, superblij ermee!!!

Beste Guido, Bedankt voor je mooie cijfer. Helaas door de laatste corona golf in China heeft de productie stilgestaan. Vandaar dat niet altijd alles te bestellen was de laatste tijd. En zaten met een tekort op de website. Zo hebben wij zeker wel van elke cube de stickerless versie. Of hij is op dat moment gewoon uitverkocht. Gelukkig is de voorraad bijna weer op peil. Mvg, Team Speedcube.

Snelle verzending en goed verpakt

Ik vindt dat het de kwaliteit en snelle verzending zeker het geld waard. Zeker een aanrader

Beste Lennart, Ontzettend bedankt voor je fijne review. Dat waarderen wij zeker. Mvg, Team Speedcube.

Helemaal prima

Snelle en nette verzending

Prima geshopt!

Ik heb een ugear bouwpakket besteld bij speedcube. De levering was prima en snel. En ook nog eens sneller dan de winkel van ons allemaal!

Super en snel

Ik ben heel erg tevreden. Heb nu 2 x wat besteld 2 x was het er binnen een dag wat wil je nog meer.

Lekker snel!

Snelle levering, ontzettend leuke en soms obscure puzzels. Ik bestel maar weinig online, maar deze winkel heeft dingen wat maar moeilijk elders te verkrijgen is. Top!

Monster GO

Gezien GANCUBE niet makkelijk te krijgen is , is deze prima te doen het Monster GO, dat is een onderdeel van GAN zelf. Dit is wat goedkoper, ik vind hem redelijk goed en helemaal goed voor zulke prijs. Van volledig opgelost naar in de war en naar opgelost lukt mij 43 seconden dat is veel sneller dan de originele Rubiks die mij 6 minuten lukt omdat het helemaal vast en strak is. Met deze Monster GO lukt mij dus 43 seconden. Wat mij nog niet lukt is door elkaar het oplossen, dat is wat ik nog moet uitvogelen, maar dit hobby is erg betaalbaar en erg leuk om tijd mee verdrijven.

Product ontvangen

Snel geleverd en in goede orde ontangen. Bedankt.

Beste Sed, Beoordelingen over de producten zelf, mag je op de website plaatsen. Mocht het product niet helemaal naar wens zijn mag je deze natuurlijk altijd aanmelden voor retour. Eigenlijk is Kiyoh meer bedoeld voor de beoordelingen over het bedrijf, zoals b.v hoe de verzending is verlopen, klantcontact of de ervaring met de website etc. Mvg, Team Speedcube.

Prima, alles volgens afspraak

Avond ervoor besteld dag later geleverd heel fijn.

Niks mis mee

Niks mis mee, alles kwam snel aan zoals besteld

Goede webshop, snelle levering volgens afspraak

Snel en goed verpakt

Metal Earth model besteld voor een collega. Volgende dag geleverd in een stevige kartonnen verpakking, wat voor een bouwpakket bestaande uit metalen platen wel belangrijk is. Heel tevreden.

fantastisch product en zeer snelle service

Besteld en de dag erna in huis. Enige wat ik niet had verwacht is dat de kleuren van de Gan 356 XS wel erg fel zijn, bijna fluoricerend. Op de foto's op de website zijn de kleuren geel en oranje ook niet te zien. Dat is jammer daardoor heb ik de verkeerde keuze gemaakt. Voor de rest wel een heel fijne Gan Speedcube.

Cube geleverd op dag dat hij bezorgt moest worden

De cube was in perfecte conditie toen hij aankwam. Snel geleverd.

Super fijne rubiks cube's!!!!!

Ik heb hier al mijn cube's gekocht. En ik ben er super blij mee!!

Het pakket is keurig afgeleverd

Ik wilde dit graag proberen en ben voorlopig zeer content met de inhoud: goede handleiding, prachtig materiaal.

Van A tot Z vlot.

Snelle service, prima prijzen.

Niet mijn eerste keer bij deze winkel bestellen. Altijd snelle service, altijd goeie communicatie en bij een probleem met het product wordt het altijd prima opgelost. Kopen met vertrouwen hier.

alles naar wens

Alles was naar wens, snelle levering en goed product!

Snel en netjes

Snelle levering, netjes verpakt. Perfecte kwaliteit van product

Braingames ftw.

Speedcube, speeddelivery, super cool goodies. As a present or for yourself:D

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creƫren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.