Snelle verzending

Pakje zondag besteld, zou dinsdag toekomen; pakje kwam maandag al toe (In België)

Goede website

Groot assortiment Snelle levering

Snel geleverd...

... en keurig verpakt. Bedankt weer!

Snelle levering en een kind dat heel blij was.

Snelle levering en een kind dat heel blij was.

Goede kwaliteit en snelle levering!

super snelle levering!

Leuke winkel , en snelle levering!

Snel en zorgvuldig

Ruim assortiment en altijd snel bezorgd

Super, gisterenavond laat besteld en gelijk de volgende dag al in huis.

Uitermate teleurstellend

Als kerstkado heb ik een speedcube timer besteld. Kwam keurig op tijd, doch vreemde verpakking; alleen bubbelplastic geen kartonnen verpakking. Toch maar inpakken voor het feest. Hoe teleurstellend toen het niet werkte. 100% ben ik er zeker van dat ik een gebruikt en kapot exemplaar voor EUR 48,00 heb ontvangen. Gelukkig was het ruilen mogelijk en kreeg mijn zoon alsnog een werkend exemplaar.

Beste Rob, Wat jammer dat je er zo over denkt. Al deze timers komen zo binnen rechtstreeks van de fabriek. Dit zou je ook kunnen zien op de unboxing filmpjes op youtube. Wij verkopen zeker geen gebruikte producten. Helaas komt het vaker voor bij techniche apparaten dat hiet een fout in zit. Er is meteen een nieuw artikel verstuurt en het probleem opgelost. Mvg, Team Speedcube.

Perfect!!!

Perfect verlopen. Bestelling is zeer snel en in degelijke verpakking geleverd. Een aanrader.

Goede kwaliteit puzzels, en goede service. Ook heb ik vaak mijn puzzels binnen 2 dagen binnen!

Great

Super fast delivery, products are always good quality.

super

Snel,netjes verpakt. Tevreden

erg snelle levering

de producten zijn goede kwaliteit, en de levering is heel snel.

Altijd feedback terug

Altijd netjes optijd zijn mijn bestellingen binnen en altijd goed contact als het met een mailtje te maken heeft.

Kon niet beter

Het kwam de dag erna meteen aan en niet heel laat ook. Het product bevalt me heel goed. Het is heel leuk en je kan leuke afbeeldingen maken.

Service was goed

Ik had een lichtgevende jojo besteld, maar deze kwam aan met lege batterijen. Na een mailtje nieuwe batterijen gekocht, en toen was het opgelost , de batterijen werden netjes gecrediteerd. Goeie service dus

Goedkoper dan een ander. Snelle levertijd.

Goede service en snelle levering, alleen mogen de prijzen iets lager.

Ik ben heel tevreden van de snelle verzending en van de gebruiksvriendelijkheid van de website, alleen vind ik de prijzen nog net iets te hoog. Voor de rest super.

Goed en snel

Klant staat centraal

- Hele leuke producten in assortiment - vlotte bestelling en levering - service na verkoop top!

Super snel bezorgt en een hele duidelijke mail

Beste bezorging ooit

Erg goed

Je krijg het snel binnen en een redelijke prijs

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.