Goede site die vertrouwbaar is en waar de tijd op je pakket goed is

Dispay kapot. gebeld en direct de volgende dag een nieuw product gekregen .echt SUPER !!!!

Prima service en snelle levering

Makkelijk bestellen en snelle levering

ik kreeg een ander product binnen dan ik besteld had, vervolgens valt de cube uit elkaar

de cube viel uit elkaar en is ook nog eens anders dan ik besteld had

Beste Lusan, Dat is vervelend! In dit soort gevallen kan je de klantenservice benaderen en wordt het probleem gewoon netjes opgelost. Wij zien je mail en foto van het verkeerde product tegemoet. Alvast bedankt! Mvg, Team Speedcube.

erg goede service

Per ongeluk het verkeerde besteld. Het was geen probleem het product te retourneren na het juiste product besteld te hebben.

Ik kreeg heel snel mijn nieuwe cube en de prijs valt ook goed mee

Super snel

Heel snel

Scherpe Prijzen en Goede Kwaliteit

Na wat onderzoek te hebben gedaan, bleek Speedcube als beste uit de bus te komen. De gekozen speedcube in tweevoud gekocht en 6 weken later nog een setje van 2 besteld. Advies op de website is goed en de levering verloopt soepel zoals je tegenwoordig van een webwinkel mag verwachten.

Leuke dingen, goede service

Leuke winkel, snelle levering en hele mooie kwalitatieve dingen, zeker een aanrader !

Goed geleverd, dat wel.

Gebeld met jullie omdat bij mijn zoektocht naar het product Google stond dat de verzending gratis zou zijn. Bij het bestellen bleek dit toch niet zo te zijn. Medewerkster hing een verhaal op dat Google dit vermeld en dat jullie hier niets aan kunnen doen. Bij navraag blijkt dit een jaap aap verhaal. Hoe verlinkt ik klanten!!!!

Wat vervelend dat u zich misleid voelt. Maar wij bieden ook gratis verzenden aan, dit is vanaf €50. Dit staat ook duidelijk vermeld op de website. Mvg, Team Speedcube.

Sehr gut!

Sehr gut!

Ik heb het product razendsnel ontvangen. De service is 100% evenals de klantvriendelijkheid.

Goede service, prima levertijd

kubusen waren heel goed heel erg bedankt

heeeeeeeeeel goed bedankt

Zeer snelle levering

Fijne site en artikelen werden zeer snel geleverd.

Snelle levering en goede nazorg!

Doet wat ze beloven. Spullen netjes de volgende dag in huis. En…..de vraag of er nog verbeterpunten zijn. Nou die zijn er niet hoor. In 1 woord TOP!

snelle levering, netjes verpakt.

Leuke shop, veel te zien en te vinden

Leuke shop waar je voor ieder wat wils kunt vinden en niet al te belachelijk duur. Communicatie iserg goed en verzending en beloftes worden nageleefd

Mooi product, snelle levering

Service 10/10!

Supergoed geholpen via WhatsApp, heel goede service! Vrijdag om 15u besteld, volgende dag in huis. Was echt onder de indruk van hun klantenservice, bedankt!

Betrouwbaar, snel en goede producten

Deze winkel verkoopt goede producten en levert snel na bestelling.

Het was er supper snel.

Het was er de volgende dag al. De doos kwam niet beschadigd aan.

Gewoon top!

Het is gewoon geweldig. Je krijgt wat je bestelt. Top!

customer service heel goed en snelle levering

ik had een stukje met een afgebroken magneet en ze stuurden gewoon een nieuw stukje

Nobelstraat 1a

1704 RM Heerhugowaard

+31 (0)85 040 76 92

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.