Snelle en goede levering.

Speedcube.nl is TOP

Zondagavond besteld, maandag namiddag geleverd in België! Telkens weer een prima ervaring, leuke producten! Hoe weer ze hun gama uitbreiden, hoe meer ik bestel :)

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering en goede klantenservice

Al meerdere keren hier iets besteld, was altijd goed verlopen. Bij mijn laatste bestelling (vanuit België op donderdagavond na 20.00), bleek dat er toch iets mis was. Vrijdagochtend meteen een mail van de klantenservice gehad met een goed voorstel om het op te lossen. Besloten om een deel te crediteren en de rest van de bestelling te laten doorgaan. Tot mijn verbazing werd een deel zaterdagmiddag al geleverd en het gecrediteerd bedrag stond maandag terug op mijn rekening. Een foutje kan gebeuren, maar de manier dat er mee om gegaan werd, verdient 5 sterren.

Snel & correct

Snelle levering, prima klantenservice (als het al nodig is)

Zeer snelle levering van heel leuke producten

In het weekend besteld, maandag al in huis. Keurig verpakt en in goede staat. Producten komen overeen met wat er op de website staat.

De bestelling ging snel, niet gek als je speed in je naam hebt.

Na wat onderzoek te hebben gedaan naar 'speedcubes' kwam ik al snel op deze website terecht. Mooi om te zien dat je hier ELKE speedcube kan bestellen waar de YouTubers het over hebben. Koppel daar een snelle levering aan en je hebt een tevreden klant.

Helemaal top!

Ik heb een speedcube gekocht, het zou na 3 dagen aan komen en het was al aan gekomen op de volgende dag. Ik raad zeker aan om hier je spreecubes te kopen. (:

Snelle levering en goed verpakt

Ja wat mij betreft, prima service tot nu toe

In april 23 de RS2M, Super RS3M Maglev en RS4M gekocht. zeer tevreden mee. Draaien soepel van uit de verpakking. Laatst pyraminx, megaminx en MGC 5x5 gekocht, denk er zelfs over na om 6x6 te kopen. Geen enkel moment ontevreden geweest, snelle levering en goed verpakt.

Super vlotte cube. Draait heel gemakkelijk en is stevig.

Zeer tevreden over deze cube, had reeds de 5x5. Draait heel gemakkelijk. Leuke kleuren.

Beste speedcube winkel

Als je in de lagelanden woont is dit de beste website voor speedcubes -altijd kwaliteit -snelle levering -geen schade -groot assortiment

Geweldig (op een paar puntje na)

Ik heb al mijn speedcubes van speedcube.nl en ze kwamen binnen twee dagen aan en niet beschadigt. Alleen zijn er een paar dingen voor mijn cubes die ik zou willen hebben maar die er helaas niet zijn, zoals lube en weighted lube, maar overal is het alles waar ik voor zou willen vragen

Snelle levering en goede service

Diverse producten besteld. Eentje retour gestuurd. Zonder problemen restitutie en dezelfde dag nog het nieuwe product verstuurd. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen.

Heel fijn bedrijf!

Recent een bestelling bij ze geplaatst omdat zij de unieke Legend of Zelda Huzzle Puzzles hadden. Besteld, maar door een foutje in het systeem was 1 van de 2 puzzels niet leverbaar. Balen natuurlijk, maar na een belletje hebben ze dit heel mooi gecorrigeerd, de bestelling aangepast en het geld van het missende product terug betaald. Bestelling was goed aangekomen, en dankzij de fijne service later toch nog een keer besloten bij ze het missende product na te bestellen. Erg fijne ervaring. Dankjewel Stefanie en alle andere medewerkers van Speedcube, een fijne Complimentendag toegewenst!

grandioos bedrijf

iedere keer als ik bestel krijg ik als antwoord: morgen thuis en dat klopt steeds. KLASSE

Meesterschap

Goed en uitgebreid aanbod. Versturen de producten zoals beloofd én in deftige verpakking. (Amazon kan daar lessen uit leren).

Snelle levering, goede service!

Een tijdje terug had ik mijn zoontje een challenge gegeven. Als hij een Rubiks Cube zou kunnen oplossen onder de 10 minuten dan kreeg hij 50 euro van me. Ik dacht hier is hij wel even zoet mee. Maar het lukte hem binnen 2 dagen haha! Inmiddels hebben we al een speedcube, mat en timer bij deze webshop besteld en ik heb een zoontje met een nieuwe hobby! (Het lukt inmiddels onder de 1 minuut!)

Supper snel

Ze hebben supper veel producten en leveren supper snel.

Al mijn cubes hier gehaald.. beste shop ooit

Ik heb mijn eerste cube hier gehaald en was meteen in love.. snelle shipping alles word goed geregeld en gecommuniceert en dit is gewoon een van de beste shops in nederland.. heb hier inmiddels 24 cubes gehaald en ben altijd blij met t resultaat

Super snelle bezorging, netjes geleverd.

Top service en zeer snelle levering naar Belgie.

Mooie producten voor goede prijzen. De levering is enorm snel. Zaterdag avond een bestelling geplaatst, en maandag middag al geleverd. De pakketjesdienst had mijn pakketje helaas 5 huizen verder geleverd. Hiervoor contact opgenomen met speedcube. Zeer vriendelijke en vlotte klanten service. Ik raad speedcube zeker aan! Top service!

Snelle levering goede kwaliteit

Er is snelle goede verzending en een ruim assortiment!

Zorgeloos

Ik heb al meerdere keren besteld en alles was altijd in orde. Bij deze webshop ben je ook zeker dat het goed materiaal is, geen brol aanrader!

top webshop

Ik heb hier laatst weer een bestelling gedaan na enkele jaren. Zowel toen als nu erg tevreden. Goede producten en snelle levering! Ik zal hier zeker blijven terugkomen :)

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.