Top service en zeer snelle levering naar Belgie.

Mooie producten voor goede prijzen. De levering is enorm snel. Zaterdag avond een bestelling geplaatst, en maandag middag al geleverd. De pakketjesdienst had mijn pakketje helaas 5 huizen verder geleverd. Hiervoor contact opgenomen met speedcube. Zeer vriendelijke en vlotte klanten service. Ik raad speedcube zeker aan! Top service!

Snelle levering goede kwaliteit

Er is snelle goede verzending en een ruim assortiment!

Zorgeloos

Ik heb al meerdere keren besteld en alles was altijd in orde. Bij deze webshop ben je ook zeker dat het goed materiaal is, geen brol aanrader!

top webshop

Ik heb hier laatst weer een bestelling gedaan na enkele jaren. Zowel toen als nu erg tevreden. Goede producten en snelle levering! Ik zal hier zeker blijven terugkomen :)

Zeer volledige webshop op het gebied van uitdagende krakers

We zijn zeer tevreden over de levering van enkele speedcubes en van nog enkele artikelen. Daarnaast vinden we het assortiment ook geweldig, zeer uitgebreid, volledig en uitdagend. Het is al een hele 'kraker' om iets te kunnen kiezen! :-)

Kubussen en yoyo bestelt, perfect

Ik heb al minstens €100 uitgegeven en nooit teleurgesteld geweest met de producten of de service, een heel grote aanrader en nooit de service en producten in vraag stellen. Hele snelle en vriendelijke bezorging en goeie producten!!!!!

Veel keuze, snelle levering, goede service

Mijn zoontje is een fanatieke speedcuber en heeft ondertussen de halve klas ermee besmet, dus nu zitten ze allemaal in de pauze te cuben. Hij koopt zijn cubes en accessoires meestal bij Speedcube.nl want ze hebben veel meer keuze dan andere Nederlandse webshops en je hebt de spullen meestal al de volgende dag in huis. De service is ook super: we hebben een keertje een timer besteld die defect bleek te zijn en ze hebben meteen een nieuwe opgestuurd, zonder ingewikkelde retourprocedures. Echt een aanrader!

Snel sneller snelst

Toen ik kind was had ik al een Rubiks Cube. Internet bestond nog niet en oplossen was in mijn ogen onmogel. De enige manier om de kubus op te lossen was heel voorzichtig de stickertjes an de kubus af te pulken en ze gesorteerd terug te plakken. Nu tientallen jaren kater kwam ik dezelfde kubus tegen op de rommelmarkt bij koningsdag. Ik weet niet wat het was maar ik kreeg een soort flashback naar vroeger en heb de kubus gekocht. Met behulp van youtube was mijn eerste solve snel een feit. Na enkele dagen oefenen lukte het mij zelfs uit mijn hoofd. De eesrte 2 maanden denk ik dat ik zeker 2 a 3 uur per dag met de kubus in mijn hand zat. Ik leerde nieuwe manieren en ging mij steeds meer richten op de snelheid. De snelste stap hierin is overstappen naar een speedcube. Op Speedcube.nl is de keuze enorm en er staat goed omschreven wat de voordelen en eigenschappen zijn van de kubus. Binnen 1 dag had ik mijn kubus binnen en schoot mijn tijd omlaag. Mijn zoontje van 6 raakte ook gefascineerd en ging hetzelfde leerproces in als ik. Al snel kocht ik via Speedcube.nl ook een speedcube voor hem. Inmiddels is ook mijn neefje besmet en ook hij besteld bij Speedcube.nl We doen inmiddels wedstrijdjes om ons te blijven verbeteren. Als we afwisseling willen pakken we de 4x4, 5x5 of 6x6 erbij. Al met al is Speedcube.nl enorm breed in het aanbod, ze reageren rap op vragen per mail en bezorgen enorm snel!

SUPER

Alles was fijn!

Pakket netjes afgeleverd

Duidelijke beschrijving voor te bouwen

Duidelijkheid troef!!

Ik had de website nog nooit bekeken, maar onmiddellijk was alles me duidelijk. Ik vond snel wat ik zocht. Goede informatie. Bestelling, betaling, levering...alles ging even vlot en snel. En...mijn kleinzoon is overgelukkig met zijn nieuwe cube. Dank u wel.

Veel keuze en snelle levering

Keuze uit alle soorten die je kan bedenken! Snelle levering!

Mijn evaring was echt fantastisch!

Ik heb al regelmatig iets besteld bij speedcube.nl en telkens was de service echt top! Er was nooit iets beschadigd of iets weg. Doe zo voort!

Mooie cubes

Speedcube.nl heeft zeker goeie cubes. Ik heb mijn pb’s en pr’s gebroken met jullie cubes.

Zelfs ik kan nu een Rubiks cube oplossen!

Snelle levering en ook snel antwoord op een vraag via Whatsapp. Materialen van goede kwaliteit. We bestelden voornamelijk cadeautjes en voor de lol ook een Rubiks cube voor onszelf. De cube is zodanig goed dat zelfs ik er een poging aan waagde!

De levering is super snel heel veel goeie cubes, ik heb perongeluk een fout gemaakt in mijn email en ze hebben het gelijk opgelost wat super chill is.

Stipt...brede voorraad en origineel!

Mijn bestellingen zijn altijd mooi op tijd en degelijk verpakt bezorgd. Duidelijke handleiding bij de bouwplaten en vooral heel mooi uitgevoerd . Compliment voor het uitgebreide assortiment!!?

Veel keuze aan kubussen, en supersnel geleverd!

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend bezorgd. Helemaal top

Hele fijne website werkt goed en je kan van alles vinden! Wel een hoge verzend kosten

Snelle levering, groot assortiment, kwaliteit spullen.

Goede service + kwaliteit

Ik had de GAN 356 M Standard Edition besteld op vrijdag en hij was maandag al binnen op het afhaalpunt. Ik heb hem dinsdag kunnen ophalen. Er zit papier in de doos om het doosje van de kubus niet te beschadigen. De kubus is van topkwaliteit, het was 30 euro voor een magnetische kubus. Dat is niet heel veel. Er zitten handige accessoires in zoals een zakje enzovoort. Ik ga hier vaker bestellen. Verzending was duur maar dat snap ik op zich wel aangezien ik vanuit België bestel.

Kwalitatieve producten, die snel verzonden en geleverd worden

Correcte levering

Snelle en correcte levering.

Leveren snel

Leveren snel

Snelle levering top producten

Gewoon top

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.