Veel keuze aan kubussen, en supersnel geleverd!

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend bezorgd. Helemaal top

Hele fijne website werkt goed en je kan van alles vinden! Wel een hoge verzend kosten

Snelle levering, groot assortiment, kwaliteit spullen.

Goede service + kwaliteit

Ik had de GAN 356 M Standard Edition besteld op vrijdag en hij was maandag al binnen op het afhaalpunt. Ik heb hem dinsdag kunnen ophalen. Er zit papier in de doos om het doosje van de kubus niet te beschadigen. De kubus is van topkwaliteit, het was 30 euro voor een magnetische kubus. Dat is niet heel veel. Er zitten handige accessoires in zoals een zakje enzovoort. Ik ga hier vaker bestellen. Verzending was duur maar dat snap ik op zich wel aangezien ik vanuit België bestel.

Kwalitatieve producten, die snel verzonden en geleverd worden

Correcte levering

Snelle en correcte levering.

Leveren snel

Leveren snel

Snelle levering top producten

Gewoon top

Uitstekende ervaring met Speedcube ' Veel keus en variatie , Normaal geprijsd . Lekker snel in een dag geleverd , en netjes verpakt.

Precies wat je kan verwachten

Zeer snelle levering en de cubes en pyraminxen die ik besteld had, zijn veilig aangekomen door de goede verzendverpakking. Ze doen wat ze beloven!

Super webshop!

We bestelden voor de derde keer iets bij Speedcube en voor de derde keer verliep alles vlekkeloos. Super cubes, super heldere site en super geleverd. Top!

zeer tevreden wel nog wat missende kubussen

wat ik eigentlijk nog op zoek naar ben zijn master kilominx stickerloos maar verder is elk item optijd

Een aanrader

Snel geleverd en voor een nette prijs. Prima webwinkel.

Top !!! Supersnelle verzending

Echt de dag erna in de bus !! Top.

Gewoon super geregeld

Goed en snel bezorgt

Excellent

No complaints.

altijd goed en snel

bestelling en service altijd top!

Nooit problemen gehad met speedcube.

Shipping gaat altijd goed. Alles komt heel een snel aan. Ben ook altijd heel tevreden met de selectie aan producten op de site

Random kleur

Ik bestelde specifiek deze regenboogbal voor mijn zoon met mentale beperking, omdat hij daar constant mee speelt en de vorige aan vervanging toe was. Ik bestelde de regenboogkleur en de roze. Wat ik kreeg zijn 2 dezelfde groen/blauwe. Als je de kleuren niet kan kiezen dan moet je dit op uw webshop vermelden en niet de mogelijkheid geven om de kleur te kiezen. Ik had deze ballen nooit besteld als ik had geweten dat ik niet de juiste kleur ging krijgen. Want juist dít is belangrijk voor mijn zoon.

Goedemorgen Els, Wat vervelend! Ik heb even je order erbij gepakt, maar er is gekozen voor één hetzelfde product/kleur, dan 2x. Daar staat duidelijk bij vermeld in de producttekst dat het een verrassing is welke kleur je ontvangt; ''Deze regenboog fidget knijpbal is ideaal als je even wilt ont-stressen of graag met je handen frummelt. Ontdek de magie van deze kleurrijke knijpbal met een diameter van 11 cm. Ontworpen voor avonturiers van 3 jaar en ouder. Er zijn verschillende kleuren verkrijgbaar en het is een verrassing welke je ontvangt.'' Als het artikel niet naar wens is mag het natuurlijk altijd worden geretourneerd. Dit kan op onze website onder het kopje retourneren. Ik hoop hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg, Team Speedcube.

Snelle & niet duur

Net geprijst en zeer snelle levering. Regelmatig updates over levering

10/10

Erg goed product en goede klantenservice

Veel keus en snel geleverd!

Prettige site en veel keus. Snel geleverd en goed verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen.

Goede service en begripvol bedrijf!

Een kubus bleek kort na bestelling niet goed te zijn. Gelukkig kon ik naar tevredenheid een andere en wel goede kubus bestellen.

Goed, goedkoop en snel

In zeer korte tijd de cube ontvangen

Super snelle service

Tussen het moment van bestellen en levering aan huis zat minder dan 24 uur. Ik zou niet weten wat hieraan te verbeteren is. Ga zo door!

Nobelstraat 1a 1704 RM Heerhugowaard

06 57319401

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.