altijd goed en snel

bestelling en service altijd top!

Nooit problemen gehad met speedcube.

Shipping gaat altijd goed. Alles komt heel een snel aan. Ben ook altijd heel tevreden met de selectie aan producten op de site

Random kleur

Ik bestelde specifiek deze regenboogbal voor mijn zoon met mentale beperking, omdat hij daar constant mee speelt en de vorige aan vervanging toe was. Ik bestelde de regenboogkleur en de roze. Wat ik kreeg zijn 2 dezelfde groen/blauwe. Als je de kleuren niet kan kiezen dan moet je dit op uw webshop vermelden en niet de mogelijkheid geven om de kleur te kiezen. Ik had deze ballen nooit besteld als ik had geweten dat ik niet de juiste kleur ging krijgen. Want juist dít is belangrijk voor mijn zoon.

Goedemorgen Els, Wat vervelend! Ik heb even je order erbij gepakt, maar er is gekozen voor één hetzelfde product/kleur, dan 2x. Daar staat duidelijk bij vermeld in de producttekst dat het een verrassing is welke kleur je ontvangt; ''Deze regenboog fidget knijpbal is ideaal als je even wilt ont-stressen of graag met je handen frummelt. Ontdek de magie van deze kleurrijke knijpbal met een diameter van 11 cm. Ontworpen voor avonturiers van 3 jaar en ouder. Er zijn verschillende kleuren verkrijgbaar en het is een verrassing welke je ontvangt.'' Als het artikel niet naar wens is mag het natuurlijk altijd worden geretourneerd. Dit kan op onze website onder het kopje retourneren. Ik hoop hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg, Team Speedcube.

Snelle & niet duur

Net geprijst en zeer snelle levering. Regelmatig updates over levering

10/10

Erg goed product en goede klantenservice

Veel keus en snel geleverd!

Prettige site en veel keus. Snel geleverd en goed verpakt. Ga hier zeker vaker bestellen.

Goede service en begripvol bedrijf!

Een kubus bleek kort na bestelling niet goed te zijn. Gelukkig kon ik naar tevredenheid een andere en wel goede kubus bestellen.

Goed, goedkoop en snel

In zeer korte tijd de cube ontvangen

Super snelle service

Tussen het moment van bestellen en levering aan huis zat minder dan 24 uur. Ik zou niet weten wat hieraan te verbeteren is. Ga zo door!

op tijd

pakje nodig om op een woensdag te geven, en inderdaad de maandagavond ervoor besteld en dinsdag geleverd, zou mogelijk alleen door de post vertraagd zijn. dus snelle verwerking.

Soepele en snelle bestelling met prima info!

De bestelling op Speedcube.nl verloopt niet alleen makkelijk en soepel. De informatie die je als klant krijgt is, is ook helder en snel. Daarbij met een snellere levering een topervaring!

Top,als netjes en op tijd

Happy. Shop

Vriendelijk contact en snelle levering

Vriendelijk contact en snelle levering

Is prima

Snelle goede levering en goed verpakt

Leuk voor cadeautjes

Al meerdere malen voor cadeautjes hier iets gekocht, maar ook voor mijzelf. Snelle levering mooi assortiment met hele leuke puzzels, model bouw etc. Superleuke webshop.

geweldig!

Mooie producten, geweldige klantenservice. Direct via de app een antwoord op vragen en een klein probleempje super opgelost! Een aanrader!

Great store + fast delivery

That was the first and I would say very successful time I did a purchase on Speedcube. A lot of items to choose, user friendly online store interface and fast delivery made me sure that I will be happy to make other orders in the future. Thanks a lot!

Zondag besteld, maandag geleverd. Dat is snel!

Bestellen gaat prima door goede website met volledige informatie. Levering nog sneller dan verwacht.

Als zeer positief ervaren.

Voor herhaling vatbaar.

Snelle en correcte levering

Klantenservice is kort en zakelijk en lost problemen op. Zo hoort het ook.

Topbedrijf

De ene dag besteld en de volgende dag ontvangen. Vlugger kan bijna niet. In de winkel waren deze puzzels niet te koop in onze plaats.

geen

Ik kan nog geen beoordeling schrijven ,want heb het nog altijd niet ontvangen, had gisteren daarvoor gebeld naar jullie

Goedemorgen Rudy, In het telefoongesprek was aangegeven dat het pakket op dat moment onderweg was naar het afhaalpunt. Daar is het ook gewoon afgeleverd. PostNL heeft verklaard dat het een dag later werd vanwege het slechte weer in België. Mvg, Team Speedcube.

prima en duidelijke omschrijving en goede service

goede omschrijving van hun producten en prettige en duidelijke communicatie.

Geweldig, klantvriendelijk bedrijf

Bovenstaande, daaraan hoeft niks te worden toegevoegd.

Beetje ontgoocheling

Omdat er op de site staat dat je bij bestelling een willekeurig kleur ontvangt en er 6 verschillende kleuren zijn, bestel ik 6 stuks met het idee dat ik dan toch van elk kleur 1 zou ontvangen, helaas.

Goedemorgen Kelly, Wat vervelend! Maar ons magazijn is compleet geautomatiseerd, alle producten worden gepikt door autobots op het artikelnummer. Deze kunnen geen kleuronderscheid maken. Vandaar dat het er ook duidelijk bij vermeld staat op de website. Mocht het product niet naar wens zijn mag je het natuurlijk altijd retourneren. Mvg, Team Speedcube.

Nobelstraat 1a

1704 RM Heerhugowaard

06 57319401

Over Speedcube.nl

Speedcube.nl is een Nederlandse webshop voor alle speedcubes en puzzel fanaten. Hier bij speedcube.nl is ons primaire doel om voor iedereen een makkelijke en leuke winkel ervaring te creëren, van het moment dat de bestelling geplaats wordt tot het moment van bezorging. We besteden dan ook veel zorg aan onze service, en zullen er dan ook alles aan doen om onze klanten 100% tevreden te stellen. We bieden scherpe prijzen en een breed scala aan producten, en leveren alles meteen uit voorraad.