Filters

10

Top

Snelle levering, topmateriaal

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

  • Aanbevelen? Ja
5

Livraison Payé pour la maison

livraison payé pour la maison, et à été livré dans un centre ou je devais aller la chercher, alors pour quoi j'ai payé 12 € de livraison ? En plus Mr. de la Tuning ma parle pas bien , donc je suis déçu . On est 3 personnes handicapes et c'est ne pas à nous de aller chercher nos colis, alors qu'on payé pour livraison à la maison. Bien cordialement Karina & Florin & Baudry

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Merci pour votre avis. Il est en effet vrai que la société DPD a immédiatement envoyé la calandre que vous avez commandé à un point relais sans raison. Ce n'est pas l'ordre que nous leur avons donné. Cela ne devrait pas arriver et je m'excuse encore. Maintenant, vous donnez l'impression que nous avons été impolis et irrespectueux. Nous n'étions pas du tout au courant de votre handicap, au contraire. Dans l'e-mail que vous avez envoyé, vous avez dit que vous récupéreriez la calandre chez nous à l'adresse de notre entreprise. Notre entreprise est située à une heure et demie de chez vous. Ceci alors que le centre colis est situé à 3 minutes de l’adresse de livraison. à savoir une station-service Shell. Notre réponse à cela est qu'il est beaucoup plus logique et plus rapide de récupérer le colis au point de livraison. Ce n'est qu'après que vous avez mentionné que le retrait au point de collecte n'était pas si évident pour vous. Avant que nous puissions continuer, le colis avait déjà été récupéré le lendemain à 6 heures du matin. Nous serions certainement disposés à trouver une solution à cela. Cela aurait nécessité quelques jours ouvrables supplémentaires avant que le service de messagerie traite et planifie cela. Cdt Olivier

10

opgelost!

Heb mijn pakket ontvangen. Het lag aan dpd zelf. Bedankt voor de service. Heb inmiddels alweer besteld bij jullie. Hoop vaker zaken te doen met jullie. Alvast bedankt. Mvg. Talib

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke en vlotte service !!

Vriendelijke en vlotte service !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Webshop vind je al je wensen waar je naar opzoek bent

Ik koop al jaren tunning onderdelen ben zeer tevreden mooie onderdelen en zijn ook 100% passend voor je auto's. Snelle levering en je levering track and trace word je goed ingelicht wanneer het aankomt. Mn heeft al eens beschadigde onderdeel ontvangen was ook geen probleem er werd ook meteen nieuwe onderdeel verstuurd. Zeer betrouwbaar leverancier.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw rating en de fijne samenwerking! MVG Olivier

10

Gril MB

Velice rychlé jednání i dodání. Dotazy ihned zodpovězeny emailem. DOPORUČUJI!!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Parfait !

La description est conforme au produit ! Très rapide , commande passé un mardi et reçu un jeudi ! C’est parfait !

  • Aanbevelen? Ja
10

Todo perfecto

Un servicio perfecto y rápido, un 10

  • Aanbevelen? Ja
10

Très bien

Parfait , livraison rapide je recommande. J'ai l’impression d'avoir une autre Mercedes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en snelle levering

Ik heb voor de vito w447 een panamerican grill besteld in hoogglans zwart. Product werdt netjes geleverd helaas zonder bevestigingsclips om de grill te bevestigen. Na 1 mail naar hun werden deze gelijk nagestuurd top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prix attractif. Pièces de qualité.

Ravi!!! Envoi super rapide. Pièces de qualité.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Snelle levering

Snelle levering alleen jammer dat er geen embleem bij te bestellen is. De oude embleem overzetten valt niet mee want de lippen breken af.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevrede

Goede kwaliteit en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed, niks op aan te merken

Mijn vragen zijn prima beantwoord, transactie verliep vlotjes. Zeker aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!!

Goede service snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

top snelle levering

top snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goeie prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer correcte mensen.

Ook bij verkeerde bestelling, ( zelfs fout bij de besteller ) zonder problemen bereid tot terugname.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en duidelijke informatie

Levering is snel en er wordt duidelijk gecommuniceerd via de mail

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snel beslist en na 5 dagen was het ook vinnen. Ziet er goed uit, pasvorm kan ik nog niet beoordelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Top

  • Would you recommend us? Yes
10

GLE W166 Grill/Heck

Sehr zufrieden!! TOP Qualität schnelle Lieferung alles wie auf der Homepage beschrieben und passgenau!! DANKE!!

  • Would you recommend us? Yes
10

Top

Heel mooi en passend

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd